Awarie w naszych autach są zaplanowane

Data: 2012-11-08 18:31:33
Autor: dato
Awarie w naszych autach są zaplanowane
W dniu 2012-11-08 18:20, anacron pisze:
http://moto.onet.pl/1670734,1,awarie-w-naszych-autach-sa-zaplanowane,artykul.html?node=13

http://tinyurl.com/ajkqv6t

"Powiedzmy to głośno! Auta psują się nie dlatego, że któryś z inżynierów
popełnił błąd, a dlatego że psuć się muszą. W końcu to usterki i koszty
związane z ich usunięciem zapewniają producentom motoryzacyjnym potężne
zyski i napędzają rynek. Jakie techniki pozwalają uprzykrzyć życie
kierowcom? O tym za chwilę…"

obudziłeś się ?

oto kapitalizm: Ĺźyj i kupuj kupuj kupuj

http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

Data: 2012-11-08 19:05:47
Autor: Szymon Machel
Awarie w naszych autach są zaplanowane

Użytkownik "dato" <dato@wp.pl> napisał w wiadomości

oto kapitalizm: żyj i kupuj kupuj kupuj

Inaczej:
dopóki żyjesz to kupuj :-)

Szymon

Data: 2012-11-09 20:12:15
Autor: nazgul
Awarie w naszych autach są zaplanowane
W dniu 2012-11-08 19:05, Szymon Machel pisze:
UÂżytkownik "dato" <dato@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

oto kapitalizm: Âżyj i kupuj kupuj kupuj

Inaczej:
dopĂłki Âżyjesz to kupuj :-)

nie.
możesz żyć dopóki możesz coś kupić.

Data: 2012-11-15 09:28:42
Autor: Eli
Awarie w naszych autach są zaplanowane
Szymon Machel <szymon.mc@gmail.com> napisał(a):

Inaczej:
dopóki żyjesz to kupuj :-)

Na trupach też jeszcze da się zarobić. ;)

--
pzdr, Eli

Data: 2012-11-08 20:59:36
Autor: z
Awarie w naszych autach są zaplanowane
W dniu 2012-11-08 18:31, dato pisze:

obudziłeś się ?

Etam

Oczywista oczywistość. Jednak ten tekst nie pasuje mi do reszty paplaniny pismaków. Ciągle w głowie mam lamenty jakie to złomy po naszych drogach jeżdżą albo odsądzanie od czci i wiary LPG.
Lobbing przestał działać? :-)

Data: 2012-11-10 14:00:37
Autor: dato
W dniu 2012-11-08 20:59, z pisze:
W dniu 2012-11-08 18:31, dato pisze:

obudziłeś się ?

Etam

najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

Data: 2012-11-10 14:23:30
Autor: Marcin N
W dniu 2012-11-10 14:00, dato pisze:

najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY
ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

Rozwiń temat. Ja widzę, że kasę robią wyłącznie mechanicy od wymiany.

--
MN

Data: 2012-11-10 15:01:59
Autor: Cavallino

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7lkfm$si9$1@news.task.gda.pl...
[...]

Powiązanie częstotliwości zakupów nowych opon z podziałem na letnie i zimowe przekracza możliwości poznawcze niektórych.

Data: 2012-11-10 20:27:46
Autor: Marcin N
W dniu 2012-11-10 15:01, Cavallino pisze:

[...]

Chętnie poczytam o tej częstotliwości zakupów. Nawijaj.

--
MN

Data: 2012-11-10 21:12:26
Autor: anacron
W dniu 2012-11-10 20:27, Marcin N pisze:
[...]

Letnie wytrzymują mi około 50-60 kkm
Zimowe (jeżdżone tylko w zimie) nie wytrzymały 20 kkm (2 komplety
rożnych producentów)

Od kilku lat nie zmieniam opon, robie od 80-120 kkm rocznie (w
zależności od roku) i nigdy nie wypadłem z drogi zimą, nie miałem
problem z wyhamowaniem, czy wyjechaniem skądś (fakt w bagażniku mam
zawsze zimą malutka łopatkę do śniegu oraz łańcuchy.

Data: 2012-11-10 22:51:42
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7mcp9$odq$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Co Ty z nimi robisz?
Moje 5 letnie zimówki nie są zużyte nawet w połowie, a spokojnie przejechały ponad 20 kkm.

Data: 2012-11-10 23:02:02
Autor: jerzu
Awarie w naszych autach są zaplanowane
On Sat, 10 Nov 2012 22:51:42 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Co Ty z nimi robisz?

Też mnie to zastanawia.

Moje 5 letnie zimówki nie są zużyte nawet w połowie, a spokojnie przejechały ponad 20 kkm.

W Masterze zimówki starczają mi na trzy sezony. W Mondeo mam
(odziedziczone po poprzedniej właścicielce) Micheliny Alpin Pilot, z
2008 roku, mają c.a. 7 mm bieżnika. Zrobiły ponad 30 tys. spokojnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-12 16:52:27
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7oo8b$tfe$1@mx1.internetia.pl...
[...]

W rajdach?
Bo chyba nawet Hamilton tak opon nie zjada na cywilnych drogach.

Data: 2012-11-10 22:50:43
Autor: Cavallino

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7m9qn$r6a$1@news.task.gda.pl...
[...]

A wiesz komu i na co odpowiadasz, czy nie do końca?
Bo generalnie zgodziłem się z tym co pisałeś.....

Data: 2012-11-10 20:23:28
Autor: anacron
Awarie w naszych autach są zaplanowane
W dniu 2012-11-10 14:00, dato pisze:
najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY
ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

E tam, niedługo opony będziesz musiał zmieniać na deszcz i słońce, bo
przepisy Cie zobligują. Cały nasz obecny świat opiera sie na kreowaniu
potrzeb, opony zimowe są tego sztandarowym przykładem. Tak czasami coś
dają, czasami nie, ale to kreowanie mody, czy wręcz próba stworzenia
obligatoryjnych przepisów są już lekko wkurwiające.

Data: 2012-11-10 21:20:24
Autor: Robert Rędziak
On Sat, 10 Nov 2012 14:00:37 +0100, dato <dato@wp.pl> wrote:

najlepszym przykładem nawiązującym do tematu samochodów są OPONY ZIMOWE/LETNIE - wymysł producentów wyłącznie żeby kasę robić

 Załóż te:
 http://www.tiremedia.com/images/tire-big/bridgestone-potenza-re-11s.jpg
 i pokaż, jak gromisz na nich zimę.

 r.
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2012-11-10 23:05:24
Autor: jerzu
Awarie w naszych autach są zaplanowane
On Sat, 10 Nov 2012 21:20:24 +0000 (UTC), Robert Rędziak
<rekin@gm.wkurw.org> wrote:

Załóż te:
http://www.tiremedia.com/images/tire-big/bridgestone-potenza-re-11s.jpg
i pokaż, jak gromisz na nich zimę.

[...]