Awaryjne lądowanie Tu-154 w Komi

Data: 2010-09-08 10:08:21
Autor: dK
Awaryjne lądowanie Tu-154 w Komi
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Awaria-rosyjskiego-Tu-154M%3B-scial-drzewa-ale-wyladowal,wid,12644590,wiadomosc.html?ticaid=1ad92&_ticrsn=3

No proszę , a jednak potrafi kosić drzewa :))) No to Macierwicz będzie jak nadmuchany balon :)

dK

Data: 2010-09-08 10:09:45
Autor: dK

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c874475$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I w oryginale
 http://www.rian.ru/society/20100907/273223838.html
dK

Data: 2010-09-08 10:24:26
Autor: awe

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8744cb$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
przeciez JK wyraznie powiedzial ze Tu-154 nie ma klopotow z koszeniem drzew, a o to dowod
http://niezalezna.pl/article/show/id/34295
awe

Data: 2010-09-08 10:44:28
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Drzewa, czy młode drzewka? W locie, czy po wylądowaniu?

Data: 2010-09-08 09:12:08
Autor: b0niek
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

Drzewa, czy młode drzewka? W locie, czy po wylądowaniu?

Daj spokój, są ludzie, którzy już wszystko wiedzą, a nawet gdyby sama Matka
Boska zstąpiła i ogłosiła jak było na prawdę, to oni i tak będą twierdzić, że
to był zamach, spisek, drugi Katyń, że dobijali ofiary i tym podobne bzdury.

Data: 2010-09-08 11:15:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67k18$mum$1inews.gazeta.pl...
[...]

A gdyby sam Matka Boska zstąpiła i ogłosiła, że to był zamach to byś uwierzył?

Data: 2010-09-08 09:25:31
Autor: b0niek
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> tym podobne bzdury.

A gdyby sam Matka Boska zstąpiła i ogłosiła, że to był zamach to byś uwierzył?

Ja kieruję się raczej swoim rozumem, wiedzą i dostępnymi faktami.
Większość teorii spiskowych już w tej chwili można bezpiecznie wykluczyć.

Data: 2010-09-08 11:29:45
Autor: Panslavista

"b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i67kqb$pfi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ja kieruję się raczej swoim rozumem, wiedzą i dostępnymi faktami.
Większość teorii spiskowych już w tej chwili można bezpiecznie wykluczyć.

Długo musi trwać to wykluczanie. A i tak nie da się wszystkiego schować.

Data: 2010-09-08 09:37:26
Autor: b0niek
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> Ja kieruję się raczej swoim rozumem, wiedzą i dostępnymi faktami.
> Większość teorii spiskowych już w tej chwili można bezpiecznie wykluczyć.

Długo musi trwać to wykluczanie.

Jak wolno myślisz, to pewno długo.

A i tak nie da się wszystkiego schować.

Na przykład czego?

Data: 2010-09-08 11:41:44
Autor: Panslavista

"b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i67lgm$s0d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Ja kieruję się raczej swoim rozumem, wiedzą i dostępnymi faktami.
> Większość teorii spiskowych już w tej chwili można bezpiecznie > wykluczyć.

Nasilonej propagandy antyspiskowej i milczenia na temat rzeczywistych powodów ...

Data: 2010-09-08 09:52:37
Autor: b0niek
Awaryjne lądowanie Tu-154 w Komi
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> Jak wolno myślisz, to pewno długo.

> Na przykład czego?

Nasilonej propagandy antyspiskowej

ROTFL. To taki argument, jakby Gołota miał pretensje, że na ringu dostał po ryju.
Zresztą przy tej okazji nie widzę związku z lądowaniem TU-154.

i milczenia na temat rzeczywistych powodów ...

Na przykład jakich?

Data: 2010-09-08 12:32:19
Autor: jadrys
Awaryjne lądowanie Tu-154 w Komi
  W dniu 2010-09-08 11:25, b0niek pisze:
mk
[...]

To chyba twoja wiedza jest na ten temat większa od przeciętnego Kowalskiego.  I o jakich faktach mówisz -  o tym co nam Rosjanie podsunęli pod nos?

Data: 2010-09-09 11:02:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67kqb$pfi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiec po co to napisałes?

Data: 2010-09-09 16:33:46
Autor: Jesienny
mkarwan napisał:

[...]

Bo kieruje się rozumem a nie wiarą w Matkę Boską.

Tak trudno to zrozumieć?

Poza tym - kim jesteś żeby decydować kto ma a kto nie ma prawa pisać?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-09 18:39:59
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@poland.com> napisał w wiadomości news:8fm8m9q74u6x.1wg8md4blzto2.dlg40tude.net...
[...]

Nie ciebie pytam, więc po co zabierasz głos.

Data: 2010-09-09 19:02:43
Autor: Jesienny
mkarwan napisał:

[...]

To sobie prywatnie zadawaj prywatne kapuściane pytania, a nie na forum
publicznym.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-08 15:16:05
Autor: Jesienny
mkarwan napisał:

[...]

Chciałeś napisać "sam Adonai" ale się rozmyśliłeś?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-08 19:42:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-09-08 11:15, mkarwan pisze:
[...]

ale wszystkim, czy tylko mnie? bo jak to drugie to po prostu poszedlbym do lekarza i kazal sie leczyc.

--
the_foe

Data: 2010-09-08 11:18:11
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ale ty nalezysz do tych ludzi, bo juz wiesz ze to nie byl zamach prawda?
awe

Data: 2010-09-08 09:28:16
Autor: b0niek
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
-- -- -- -- -- -- -
no ale ty nalezysz do tych ludzi, bo juz wiesz ze to nie byl zamach prawda?

Wystarczy mi fakt, że hipoteza zamachu jest tak prawdopodobna, jak wygranie w
totka.

Data: 2010-09-08 12:11:10
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67kvg$q5m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> że
> to był zamach, spisek, drugi Katyń, że dobijali ofiary i tym podobne
-- -- -- -- -- -- -
[...]

moglbys pokazac wyliczenia?
awe

Data: 2010-09-08 10:19:35
Autor: b0niek
Awaryjne lądowanie Tu-154 w Komi
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Wystarczy mi fakt, że hipoteza zamachu jest tak prawdopodobna, jak > wygranie w
> totka.
-- -- -- -- -- -- -
moglbys pokazac wyliczenia?
awe

Tobie też się google zepsuły?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotto_(gra_liczbowa)#Prawdopodobie.C5.84stwo_trafienia_.22sz.C3.B3stki.22

i specjalnie dla ciebie:

http://tnij.org/dla_niekumatych

Data: 2010-09-08 12:42:42
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67nvn$6s6$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Wystarczy mi fakt, że hipoteza zamachu jest tak prawdopodobna, jak
> wygranie w
> totka.
-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
nie interesuja mnie wyliczenia prawdopodobienstwa wygrania 6 liczb w lotto tylko wyliczenia odnosnie prawdopodobienstwa zamachu w smolensku jelopie
awe

Data: 2010-09-08 10:55:25
Autor: b0niek
[...]

Sam jesteś jełopem.
Jak ci powiem, żebyś poszedł w pisd.... to też się będziesz pytał o drogę?

Data: 2010-09-08 13:07:35
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67q2t$dtg$1inews.gazeta.pl...
[...]

mozesz se mowic co chcesz ale nie przedstawiles wyliczen dla prawdopodobienstwa wystapienia zamachu lub nie, pusciles tylko ogolnie dostepne wzory matematyczne na wygrana totka. czekam na wyliczenia.
awe

Data: 2010-09-08 11:14:36
Autor: b0niek
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

To chyba twoja wiedza jest na ten temat większa od przeciętnego Kowalskiego.  I o jakich faktach mówisz -  o tym co nam Rosjanie podsunęli pod nos?

A co takiego nam Rosjanie podsunęli pod nos?

Data: 2010-09-08 11:19:35
Autor: b0niek
> [...]

mozesz se mowic co chcesz ale nie przedstawiles wyliczen dla prawdopodobienstwa wystapienia zamachu lub nie, pusciles tylko ogolnie dostepne wzory matematyczne na wygrana totka. czekam na wyliczenia.

To sobie czekaj.
Szkoda mi czasu na dyskusje z takim tumanem.

Data: 2010-09-08 13:37:21
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67rg7$j0s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To sobie czekaj.
Szkoda mi czasu na dyskusje z takim tumanem.
-- -- -- -- -- -- -- -
tumanem to jestes ty, bo nie przedstawiles zadnych wyliczen na prawdopodobienstwo wystapienia lub nie zamachu, a twierdzisz ze jest nizsze niz wygrana w totka. pokazales wzory na wygrana w totka ale jednak nie ma w dalszym ciagu materialu prownawczego na podstawie ktorego oparles swoj wywod. nie sadzisz ze po prostu powinienes sie przyznac ze bajdurzysz mONDralo z koziej dupy?
awe

Data: 2010-09-08 12:02:31
Autor: b0niek
[...]

Czy ty jesteś taki głupi sam z siebie, czy ktoś ci płaci za robienie z siebie
durnia?

Prawdopodobieństwo, że to był zamach jest takie jak wygranie w totka.
Naprawdę nie jesteś w stanie zrozumieć powyższego zdania?

Data: 2010-09-08 14:08:18
Autor: Andrzej Adam Filip
"b0niek": Prawdopodobieństwo, że to był zamach jest takie jak wygranie w totka
"b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
[...]

A dlaczego nie mniejsze lub więsze?
A po za tym powiesz nam ile wynosi prawdopodobieństwo wygrania w totka? :-)

Ja się boję Pana Boga i mojej żony czasami.
  -- Tusk, Donald (1957-)

Data: 2010-09-08 12:19:52
Autor: b0niek
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
A dlaczego nie mniejsze lub większe?

A jaką wielkość ma "mały pikuś"? Taki mały, czy może mniejszy? A może większy?
A jak mówisz "mały pikuś" to masz na myśli konkretny wymiar, czy mówisz o
czymś w sposób obrazowy?

A po za tym powiesz nam ile wynosi prawdopodobieństwo wygrania w totka? :-)

No przecież podałem. Cofnij się o kilka postów.

Data: 2010-09-08 19:01:50
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i67u0m$s16$1inews.gazeta.pl...
[...]

to sa tylko twoje subiektywne odczucia, a poniewaz jestes cymbalem wiec na tym etapie 50%:50%
awe

Data: 2010-09-08 20:13:45
Autor: b0niek
> [...]

-- -- -- -- -- -- --
to sa tylko twoje subiektywne odczucia, a poniewaz jestes cymbalem wiec na tym etapie 50%:50%

Na prawdę tak ci zależy, żeby wszem i wobec demonstrować swoją nieumiejętność
logicznego myślenia? Może zamiast rzucania chamskich odzywek zacznij chociaż
rozwiązywać krzyżówki. To ponoć dobrze robi na szare komórki.

Data: 2010-09-08 23:31:34
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i68qpp$bak$1inews.gazeta.pl...
> [...]

logicznego myślenia? Może zamiast rzucania chamskich odzywek zacznij chociaż
rozwiązywać krzyżówki. To ponoć dobrze robi na szare komórki.
-- -- -- -- -- -
no takiej nieumiejtnosci jak ty to ja faktycznie nie potrafie zademonstrowac:-))
awe

Data: 2010-09-08 19:44:44
Autor: the_foe
W dniu 2010-09-08 11:28, b0niek pisze:
[...]

czyli taka sama szansa jak to ze JK nie jest prawiczkiem ;)

--
the_foe

Data: 2010-09-08 17:02:25
Autor: Grzegorz Z.
[...]

NATO powinno od tej pory zmienić oznaczenie kodowe Tu-154 z "careless" na
"birchcutter"

:)))))))

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-08 19:02:49
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15c5kxuh9urrg.wuk5q48c9npo.dlg40tude.net...

[...]

ale co ci tak wesolo obwiesiu. tu-154 przy odpowiedniej predkosci to nie twoja slawojka odwrocona dachem do gory nogami
awe

Data: 2010-09-09 19:13:50
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Bo śmiać mi się chce z "debeściaków" i z tego jak sobie przypomnę ten tekst
o "lataniu na drzwiach od stodoły". A może "obraziłem twoje uczucia
religijne" ? --
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-08 19:41:07
Autor: the_foe
[...]