Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego

Data: 2011-03-14 12:10:23
Autor: Waldek Godel
Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego
Dnia Mon, 14 Mar 2011 05:05:22 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

Mam problem z odpaleniem auta (renault I 98, zagazowana) - coś stało
się z kluczykiem i immobiliser blokuje rozruch (nie da się otworzyć
auta przy użyciu centralnego, mogę tylko za pomocą klucza ale
manualnie). Baterie w kluczyku wymieniłem. Muszę jakoś awaryjnie to
auto odpalić, żeby dojechać do mechanika. Można jakoś tymczasowo
ominąć obwód immobilisera ?

w starszych renówkach był taki myk, że jak brakło prądu w aucie, to trzeba
było rozbroić immo otwierając i zamykając auto z pilota.
Ale skoro centralny nie działa, to może ta nowa bateria do niczego albo źle
założona? Pilot radiowy czy na podczerwień?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego