Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego

Data: 2011-03-14 13:29:33
Autor: Yogi\(n\)
Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:a0443891-0e21-4c8a-83ff-c1bb095f3f66t8g2000vbd.googlegroups.com...
Witam szanownych kolegów !

Mam problem z odpaleniem auta (renault I 98, zagazowana) - coś stało
się z kluczykiem i immobiliser blokuje rozruch (nie da się otworzyć
auta przy użyciu centralnego, mogę tylko za pomocą klucza ale
manualnie). Baterie w kluczyku wymieniłem. Muszę jakoś awaryjnie to
auto odpalić, żeby dojechać do mechanika. Można jakoś tymczasowo
ominąć obwód immobilisera ?

A akumulator jest sprawny? Jeśli zdechło i jedno i drugie, to w pierwszym rzędzie upewnij sie, że to nie on.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego