Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze

Data: 2009-11-21 10:02:26
Autor: Seba_Fan
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
do HP myslalem ze mam poprostu pecha, a tu widac ze jednak nie tylko ja, mimo ze mam pare
za to Toshibe mam pare lat i zero problemu, nawet system smiga XP, pieknie sie zgralo i nigdy nie mialem problemu
Toshiba satellite Pro

Data: 2009-11-21 15:57:59
Autor: qwerty
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
U偶ytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:he8ab5$2s1$1@news.onet.pl...
[...]

U mnie 2 Satelitki pro 42xx pad艂y. Mia艂y kilkana艣cie lat, wi臋c koszt naprawy by艂 niewsp贸艂miernie wielki do warto艣ci.

--
Je偶eli nie potrafisz skonfigurowa膰 NOD32, aby nie wysy艂a艂 艣mieci
to lepiej nic nie pisz, gdy偶 nie jeste艣 obdarzony inteligencj膮.

Data: 2009-11-21 16:27:32
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣偶藕
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
To by艂o jakie艣 486 ?
JaC

-- -- -

Mia艂y kilkana艣cie lat

Data: 2009-11-26 13:14:43
Autor: Artur\(m\)
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze

U偶ytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:he8ab5$2s1$1news.onet.pl...
[...]

Z kolei ja mam HP prywatnego i Toshib臋 s艂uzbowego w tej samej cenie i
u偶yteczno艣ci
(ok 3.000pln)
(sam wybiera艂em)

i takie zauwa偶one +/-

HP po trzech latach
- poszed艂 wtyk od zasilacza (nie gniazdo), czyli awaria jest.

+dobry wy艣wietlacz (k膮ty i barwy)
+po prawie trzech latach aku trzyma 2 godziny
+po dw贸ch miesi膮cach wy艂膮czenia, mo偶na pracowa膰 (ma艂e samoroz艂adowanie).
wyjazd zagraniczny;).
+ zatrzask zamykaj膮cy.
+ do tej pory dzia艂a jak nalezy

Toshiba

+ przez rok u偶ytkowania nie poszed艂 wtyk ani gniazdo
+do tej pory dzia艂a jak nale偶y

- fatalny wy艣wietlacz (k膮ty!!!)
-po roku trzyma 1,5 godziny
- katastrofalne samoroz艂adowanie po miesi膮cu nie da si臋 w艂膮czy膰!!!
-brak zatrasku zamykaj膮cego
dla mnie by si臋 przyda艂 bo dokumenty znajduj臋 w lapsie:), a powinno ich tam
nie by膰.

Artur(m)

Nie dodam ze HP z XP rusza 偶wawo, a Toshiba z Vist膮 wlecze si臋 jak m贸艂
(oczywi艣cie chodzi mi o start) bo to inna sprawa.

Data: 2009-11-26 22:31:27
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣偶藕
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
W starym mia艂em zatrzask urwany, w nowym mam sprawny i kln臋 na ten sprawny zatrzask co niemiara, kwestia przyzwyczajenia ;-)
JaC

-- -- -

+ zatrzask zamykaj膮cy.

Data: 2009-12-09 13:31:23
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
No c贸偶, postanowi艂em wi臋c wypr贸bowa膰 HP nc6320 z matryc膮 15'' 1400脳1050.

Cena jednak ni偶sza ni偶 T60, zreszt膮 T60 z przek膮tn膮 15'' (nie wide!) nie mo偶na trafi膰.

Alternatyw膮 m贸g艂by by膰 R51 z SXGA+ FlexWiev i Core Duo.

Design Ajbiemki z touch-padem, 艂ech-touch-k膮 i czterema przyciskami to miodzik :-)

Ale IBM/Lenovo nie ma gniazda szeregowego, na kt贸rym mi zale偶y gdyby by艂y k艂opoty z przej艣ci贸wk膮, no i nc6320 ma w standardzie
czytnik kart pami臋ci, idealne np. dla zrzucania zdj臋膰.

Zobaczymy, to nie samoch贸d ;-))
JaC

-- -- -

Z kolei ja mam HP prywatnego i Toshib臋 s艂uzbowego w tej samej cenie i u偶yteczno艣ci i takie zauwa偶one +/-
HP po trzech latach
- poszed艂 wtyk od zasilacza, czyli awaria jest.
+dobry wy艣wietlacz
+po prawie trzech latach aku trzyma 2 godziny
+po dw贸ch miesi膮cach wy艂膮czenia, mo偶na pracowa膰.
wyjazd zagraniczny;).
+ zatrzask zamykaj膮cy.
+ do tej pory dzia艂a jak nalezy
Nie dodam ze HP z XP rusza 偶wawo, a Toshiba z Vist膮 wlecze si臋 jak mu艂 bo to inna sprawa.

Data: 2009-12-09 17:09:40
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
Oczywi艣cie przej臋zyczenie:  mia艂o by膰 R60/61, bo R51 to chyba tylko z PM / Centrino M wyst臋powa艂.

-- -- -

Alternatyw膮 m贸g艂by by膰 R51 z SXGA+ FlexWiev i Core Duo.

Data: 2009-12-10 11:35:45
Autor: Swiezak
Awaryjno艣膰 laptop贸w - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
L:enowo nigdy ju偶 nie kupi臋. Tytanowa obudowa to bzdura i jedna wielka kpina, a same komputery te偶 s膮 takie sobie. przede wszystkim czesto niekompatybilne z innymi akcesoriami. 呕eby znale藕膰 odpowiedni dysk do mojego starego serii T musia艂em objecha膰 dwie gie艂dy, zanim w ko艅cu co艣 znalaz艂臋m ..Jedyna zaleta to to, 偶e jak co艣 si臋 spierdzieli (z艂amie si臋 przycisk, klawiatura nie styka na mikrotykach, etc.) to s膮 tanie akcesoria (zw艂膮szcza na allegro). No chyba, 偶e od czas贸w Lenovo co艣 si臋 zmieni艂o. Natomiast 偶adnego IBM`a serii T nigdy ju偶 wi臋cej nie kupie.

Pozdro, M.
U偶ytkownik "膮膰臋艂艅贸艣藕偶" <j.666@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hfo5aq$7n8$1achot.icm.edu.pl...

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com