Awaryjność sshd?

Data: 2021-04-24 00:57:06
Autor: Poldek
Awaryjność sshd?
W dniu 23.04.2021 o 11:27, pueblo pisze:
Może kto¶ ma jak±¶ wiedzę na temat awaryjno¶ci tej niezbyt popularnej
kategorii dysków.
Ciekawi mnie czy prawdopodobieństwo, że taki padnie jest iloczynem P1xP2,
gdzie P1 - prawdop. awarii hdd, a P2 awarii ssd - że tak to karkołomnie
"naukowo" ujmę. Można by jeszcze dodać współczynnik zależny od producenta
he he.

Nie mam pojęcia o prawdopodobieństwie. ale mam kilka dysków SSHD i u mnie działaj±.

Data: 2021-04-24 01:46:10
Autor: Eneuel
Awaryjno¶ć sshd?
Poldek:

: iloczynem P1xP2,> gdzie P1 - prawdop. awarii hdd, a P2 awarii ssd Załóżmy, że prawdopodobieństwo padu HDD jest 1 a SSD jest małe --
 SSHD nie jest martwy? ;)

Mam sshd -- to poroniony pomysł.

Może weĽ iloczyn prawdopodobieństw przeżycia?...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Awaryjność sshd?