Awaryjnosc Renault Zakup nowego Renaul Espace

Data: 2009-09-23 16:36:11
Autor: Paweł W.
Awaryjnosc Renault Zakup nowego Renaul Espace

Użytkownik "Todler" <todler_X@interia.pl> napisał w wiadomości news:h9d7cl$akf$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak to jest z ta awaryjnoscia?
Jedni pisza ze w tych samochodach psuje sie doslownie wszystko - po sprawdzeniu awarii wystepujacych na gwarancji w modelu z 2005 nietety to prawda.
W tym samochodzie naprawiane bylo juz prawie wszystko.

Czy cos w Renault sie poprawilo?

Wiem co było 12 lat temu jak mój stary miał Espace (2.2 benzyna bodajże, nie pamiętam już dobrze), w ciągu 2 lat trzy razy komputer wymieniał i raz sprężarkę od klimy. Po 2 latach podziękował i sprzedał. Teraz to nie wiem jak to jest.

Pozdrawiam
p.

Awaryjnosc Renault Zakup nowego Renaul Espace