Awaryjnosc Renault Zakup nowego Renaul Espace

Data: 2009-09-23 18:29:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Awaryjnosc Renault Zakup nowego Renaul Espace
Todler wydusił z siebie te słowy:

Jak to jest z ta awaryjnoscia?
Jedni pisza ze w tych samochodach psuje sie doslownie wszystko - po
sprawdzeniu awarii wystepujacych na gwarancji w modelu z 2005 nietety
to prawda.
W tym samochodzie naprawiane bylo juz prawie wszystko.

Czy cos w Renault sie poprawilo?

brat miał (a w zasadzie Jego żona) Espace z 2006 roku 3,0V6 DCI
Jeździli nim ponad rok i przez ten czas nie słyszałem, zeby na coś narzekał.

Ja osobiście moge wypowiedziec sie tylko odnośnie komfortu (przez tydzien jeździlem 2,2DCI) i musze przyznac, ze z tego rodzaju aut to naprawde komfort jest trudny do porównania z jakimkolwiek innym autem.

Niestety średnie spalanie 3,0 diesla z automatem to jakies 13 litrów.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-23 18:32:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
Awaryjnosc Renault Zakup nowego Renaul Espace
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

(...)
aha .. przebieh coś kolo 150tys

ps. i jest do sprzedania. Wersja z navi, skóra+alkantara, kapitańskie fotele ....