Awe cesar!

Data: 2010-06-25 09:45:14
Autor: Bombelek
Awe cesar!
http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już dzwonili ;-))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 09:48:23
Autor: Panslavista
Awe cesar!

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c245e87$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już dzwonili ;-))))

Czyżby to w zamian za brak jajec - bimbałów do dzwonienia?

Data: 2010-06-25 09:50:06
Autor: Piotr
Awe cesar!
Dnia Fri, 25 Jun 2010 09:48:23 +0200, Panslavista napisał(a):

Czyżby to w zamian za brak jajec - bimbałów do dzwonienia?

A po co jaja kapuście?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-25 09:55:24
Autor: awe
Awe cesar!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c245f49$0$2595$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
niezle:-)
awe

Data: 2010-06-25 10:04:20
Autor: Bombelek
Awe cesar!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i01na3$7p4$1news.onet.pl...

[...]

Nie dostań tylko rozwolnienia, BYDLAKU!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 10:03:54
Autor: Bombelek
Awe cesar!

[...]

Stary pryku, jajec to ty nie miałeś nigdy. Bimbałeś zamiast pracować więc nie się dziw, że baba cię zostawiła! Wolała młodszego z jajcami!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 19:50:29
Autor: .'heÂŽsk'.
Awe cesar!
On Fri, 25 Jun 2010 09:48:23 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już dzwonili > ;-))))

Czyżby to w zamian za brak jajec - bimbałów do dzwonienia?

jerzy, a ty co, chamow zaczales popierac?! ty szlachcic! gore!

--

 HeSk

Data: 2010-06-25 20:11:23
Autor: awe
Awe cesar!

<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]

Czyżby to w zamian za brak jajec - bimbałów do dzwonienia?

jerzy, a ty co, chamow zaczales popierac?! ty szlachcic! gore!

-- -- -- -- -- -- -
Szlachcic szlachcica chamie
awe

Data: 2010-06-25 11:55:03
Autor: cyc
Awe cesar!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c245e87$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już dzwonili ;-))))

--

Bąbel-ek

Nie wiem kto to jest " mysmy " ale wiem , ze dzwonienie to nie najlepiej o was swiadczy .
Ave jaki jest , kazdy widzi ale aby donosic to szczegolne przegiecie tymbardziej , ze tutaj spotykamy sie niemal prywatnie i bez zobowiazan . Sila inernetu w tym grup dysusyjnych jest pelna swoboda wypowiedzi , nawet jesli sa to wypowiedzi najglupsze z glupich .
Wolno mu napewno wiecej niz Rydzykowi , ktory przekracza wszystkie standarty , normy prawne i moralne .
Jesli masz potrzebe donoszenia , skoncentruj sie na nim wlasnie a nie na grupowiczach  ktorych , jakby nie bylo , otwierajac czyjs post , goscisz w swoim domu .

cyc

Data: 2010-06-26 00:05:19
Autor: MH
Awe cesar!

> [...]
>
> Bąbel-ek

Nie wiem kto to jest " mysmy " ale wiem , ze dzwonienie to nie najlepiej o was swiadczy .

A jednak wezmę stronę Bombla/Lepperodruka , czy jakkolwiek się nie podpisuje..

Ave jaki jest , kazdy widzi ale aby donosic to szczegolne przegiecie tymbardziej , ze tutaj spotykamy sie niemal prywatnie i bez zobowiazan .

Otóż i to !! Aczkolwiek ... , należy uszanować chociażby MINIMALNE standardy
kultury. Jeżeli ów grupowy fanatyk dowali mi coś personalnie , mogę to albo
"olać" , wdać się w pyskówę bardziej lub mniej "parlamentarną" , albo występować
z pozwem..  Mam tutaj na myśli zdanie skrajnie obraźliwe , którego użył facet w
"polemice" z Bomblem/Lepedrukiem .. jakkolwiek by się nie zwał.
Sila inernetu w tym grup dysusyjnych jest pelna swoboda wypowiedzi , nawet jesli sa to wypowiedzi najglupsze z glupich .

OCZYWIŚCIE !!!  Faktycznie siłą internetu jest swoboda wypowiedzi.
Zgadzam sie z Tobą !!  Czy sądzisz , że mieszanie z błotem (vs. braku
argumentów) Rodziców adwersarza stanowi normę swobodnej/demokratycznej
wypowiedzi ??!!

[...]

NIE !!!  Nikogo nie gościmy w domu wypowiadając się na psp.. Jest to swoistego
rodzaju Hyde Park , gdzie każdy może przedstawić swój punkt widzenia.. I tak
powinno być !! Natomiast , jeżeli tkwiąc w fanatycznym zauroczeniu , grupowicz z
braku argumentów CIĘŻKO obraża Rodziców osoby o odmiennych poglądach , no to nie
dziwię się reakcji... Owo indywiduum wlazło mi swojego czasu (w zeszłym roku) na
priva...  Jak zwykle ... , kubeł pomyj wylewanych , słownictwo rynsztokowe ,
zero argumentacji..  Niestety ja miałem okazję "zagościć" w domu (mój priv). Jeżeli taki "gość" ,
wprasza mi się do domu , to zamykam drzwi , a innych przestrzegam przed
obcowaniem z takowym !!

MH

P.S. Zresztą niejednokrotnie zauważyłeś , że odpowidzią na Twoje argumenty było:
"yhy..". Tak wygląda Prawa i Sprawiedliwa argumentacja .

Data: 2010-06-27 00:18:51
Autor: awe
Awe cesar!
MH ty jestes skonczony mdly kretyn. Jestes do tego jedyna osoba ktora moglbym skutecznie pozwac przed polskim sadem i wygrac sprawe, a wiec ci radze stul sie bo dlugo szukac takiego chodzacego gowna jak ty. Po co sie glabie wypowiadasz w temacie o ktorym nie masz zadnego pojecia.
awe

Data: 2010-06-25 17:22:56
Autor: HaMMeR
Awe cesar!
On 2010-06-25 09:45, Bombelek wrote:
http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już
dzwonili ;-))))

--

Bąbel-ek

-- -- -- -- -- -- -- --

Nie dosc ze debil, gnojek polerujacy freda,
klamca i pacholek POwski, to jeszcze SKARZYPYTA!
kapucha hebana...

Data: 2010-06-25 19:50:29
Autor: .'heÂŽsk'.
Awe cesar!
On Fri, 25 Jun 2010 09:45:14 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już dzwonili ;-))))

 ooooo, awus sie doigral. z checia zasune mu kopniaka! ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-06-25 20:12:07
Autor: awe
Awe cesar!

Użytkownik ".'heRsk'." <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:adp926p52h5lc04d4kr8ekmd224f4a9asf4ax.com...
[...]

skalimowski jeszcze tego brakowalo zeby ze wzgledow politycznych sie z toba bil, ale za glupote moge ci przypierdolic po ojcowsku
awe

Data: 2010-06-25 20:35:48
Autor: raff
Awe cesar!
W dniu 2010-06-25 20:12, awe pisze:
UĹźytkownik ".'heRsk'."<?bigbrednie@interia.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Bimbelek i Heniutek - dobrana para. System naczyn polaczonych.

R.

Data: 2010-06-25 21:02:42
Autor: awe
Awe cesar!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i02suf$pdk$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ktorys sie tu rozpoczwarzyl
awe

Data: 2010-06-25 23:06:43
Autor: rAzor
Awe cesar!
Użytkownik awe napisał:
[...]

Po co? Heniu sam z siebie rżnie w kalesony.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 23:05:43
Autor: rAzor
Awe cesar!
Użytkownik .'he®sk'. napisał:
[...]

Skalimoski też kapuś? Nie dziwi mnie to - z uwagi na wiek, pewnie i za PRL-u się wyslugiwał. :0))))))))))))))))))))))))))))))
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 00:34:45
Autor: awe
Awe cesar!

Użytkownik "rAzor" <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl"> napisał w wiadomości news:i035jm$i7c$2news.onet.pl...
Użytkownik .'heRsk'. napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Skalimowski Henryk moze nam wiele powiedziec o swojej dumnej przeszlosci. Ja raczej nie chcialbym miec takiego znajomego
awe

Data: 2010-06-25 23:04:12
Autor: rAzor
Awe cesar!
Użytkownik Bombelek napisał:
http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już
dzwonili ;-))))

--

Bąbel-ek

Kapuś! Bombelek kapuś!