Awe cesar!

Data: 2010-06-25 11:55:03
Autor: cyc
Awe cesar!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c245e87$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
http://www.dew.pl/

Ten komu awe zalazł za skóre może powiadomić jego ISP. Myśmy już dzwonili ;-))))

--

Bąbel-ek

Nie wiem kto to jest " mysmy " ale wiem , ze dzwonienie to nie najlepiej o was swiadczy .
Ave jaki jest , kazdy widzi ale aby donosic to szczegolne przegiecie tymbardziej , ze tutaj spotykamy sie niemal prywatnie i bez zobowiazan . Sila inernetu w tym grup dysusyjnych jest pelna swoboda wypowiedzi , nawet jesli sa to wypowiedzi najglupsze z glupich .
Wolno mu napewno wiecej niz Rydzykowi , ktory przekracza wszystkie standarty , normy prawne i moralne .
Jesli masz potrzebe donoszenia , skoncentruj sie na nim wlasnie a nie na grupowiczach  ktorych , jakby nie bylo , otwierajac czyjs post , goscisz w swoim domu .

cyc

Data: 2010-06-26 00:05:19
Autor: MH
Awe cesar!

> [...]
>
> Bąbel-ek

Nie wiem kto to jest " mysmy " ale wiem , ze dzwonienie to nie najlepiej o was swiadczy .

A jednak wezmę stronę Bombla/Lepperodruka , czy jakkolwiek się nie podpisuje..

Ave jaki jest , kazdy widzi ale aby donosic to szczegolne przegiecie tymbardziej , ze tutaj spotykamy sie niemal prywatnie i bez zobowiazan .

Otóż i to !! Aczkolwiek ... , należy uszanować chociażby MINIMALNE standardy
kultury. Jeżeli ów grupowy fanatyk dowali mi coś personalnie , mogę to albo
"olać" , wdać się w pyskówę bardziej lub mniej "parlamentarną" , albo występować
z pozwem..  Mam tutaj na myśli zdanie skrajnie obraźliwe , którego użył facet w
"polemice" z Bomblem/Lepedrukiem .. jakkolwiek by się nie zwał.
Sila inernetu w tym grup dysusyjnych jest pelna swoboda wypowiedzi , nawet jesli sa to wypowiedzi najglupsze z glupich .

OCZYWIŚCIE !!!  Faktycznie siłą internetu jest swoboda wypowiedzi.
Zgadzam sie z Tobą !!  Czy sądzisz , że mieszanie z błotem (vs. braku
argumentów) Rodziców adwersarza stanowi normę swobodnej/demokratycznej
wypowiedzi ??!!

[...]

NIE !!!  Nikogo nie gościmy w domu wypowiadając się na psp.. Jest to swoistego
rodzaju Hyde Park , gdzie każdy może przedstawić swój punkt widzenia.. I tak
powinno być !! Natomiast , jeżeli tkwiąc w fanatycznym zauroczeniu , grupowicz z
braku argumentów CIĘŻKO obraża Rodziców osoby o odmiennych poglądach , no to nie
dziwię się reakcji... Owo indywiduum wlazło mi swojego czasu (w zeszłym roku) na
priva...  Jak zwykle ... , kubeł pomyj wylewanych , słownictwo rynsztokowe ,
zero argumentacji..  Niestety ja miałem okazję "zagościć" w domu (mój priv). Jeżeli taki "gość" ,
wprasza mi się do domu , to zamykam drzwi , a innych przestrzegam przed
obcowaniem z takowym !!

MH

P.S. Zresztą niejednokrotnie zauważyłeś , że odpowidzią na Twoje argumenty było:
"yhy..". Tak wygląda Prawa i Sprawiedliwa argumentacja .

Data: 2010-06-27 00:18:51
Autor: awe
Awe cesar!
MH ty jestes skonczony mdly kretyn. Jestes do tego jedyna osoba ktora moglbym skutecznie pozwac przed polskim sadem i wygrac sprawe, a wiec ci radze stul sie bo dlugo szukac takiego chodzacego gowna jak ty. Po co sie glabie wypowiadasz w temacie o ktorym nie masz zadnego pojecia.
awe

Awe cesar!