Awe i Cytryna !!!

Data: 2009-05-25 23:10:41
Autor: MH
Awe i Cytryna !!!
Idę spać , bo mam jutro od cholery roboty. A szczerze powiedziawszy , jakoś nie
mam w tym tygodniu zapału do roboty. Prośba !! Wysmarujcie z samego rana jakiś
wesoły post.. , no wiecie .. , taki w waszym stylu.. , gloryfikacja bliźniaków ,
katastroficzne prognozy wyborcze dla platfusów .. , a zresztą Wy wiecie lepiej
jak człowieka rozbawić . Ot , tak cokolwiek , byleby było wesoło od samego rana.
Z góry dziękuję ,

MH --

Data: 2009-05-26 00:07:38
Autor: awe
Awe i Cytryna !!!
Nie ma problemu, wlasnie wrocilem z przejazdzki rowerem. Jedzilem miedzy Sopotem a Gdanskiem. Ostatnio znajomy mi mowil ze koniec helu widac posrodku naszej plazy. Przyjalem to do wiadomosci choc nie przypominalem sobie zeby tak bylo. Cos tam w glowie swiatalo tylko. Poniewaz rok temu podniesli nam poziom plazy ladujac setki tysiace ton piasku pompowanego z morza stad z wysokosci mozna bylo poza zalamaniem morza zobaczyc cos wiecej. Faktycznie tak jest. Widzialem Hel choc myslalem ze jest bardziej na lewo. Chyba wszyscy mysleli...
Nie ma sensu pisac o PO. To byla patria ktora miala dac czas zeby wycofac lewe interesy. Krazue w koncu mogl wyladowac i to caly moj wesoly komentarz. A co tam MH u Chinki? Nawiasem mowiac nie wiem po co biegasz po obcych forach i szukasz rad. Tu jest wielu ogierow ktorzy mogliby Ci cos doradzic..
Pozdrowienia dla malzonki
awe

Data: 2009-05-26 00:52:02
Autor: awe
Awe i Cytryna !!!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:gvf60g$lav$1news.eternal-september.org...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Nie ma problemu, wlasnie wrocilem z przejazdzki rowerem. Jedzilem miedzy
Sopotem a Gdanskiem.

Ciekawe, też tam dzisiaj byłem. Pogoda piękna, pierwsze dziewuchy na plaży.
I dokładnie 6 pań się do mnie dzisiaj zachęcająco uśmiechnęło. Wiosna!
-- -- -- -- -- -
o to widze ze blisko siebie mieszkamy. Piekne tereny. Gdzies indziej zdechlym w ciagu miesiaca a tak moge sobie pojezdzic rowerem w fajnym miejscu a jak jest troche cieplej to i poplywac. Bardzo lubie wyzwania stad delfin. Niestety forma juz nie ta co kiedys
awe

Data: 2009-05-26 01:21:28
Autor: MH
Awe i Cytryna !!!
Widzialem Hel choc myslalem ze jest bardziej na lewo.

W sensie politycznym , czy "na kompas" ?

Nie ma sensu pisac o PO. To byla patria ktora miala dac czas zeby wycofac lewe interesy. Krazue w koncu mogl wyladowac i to caly moj wesoly komentarz.

A GWno !! Jest sens! Zarówno o PO , PiS , Samozagładzie , Solidurności i co tam
tylko !! A propos , komentarza nie widzę ...

A co tam MH u Chinki?

Kurde , której?! Było ich kilka. Po prawdzie tylko jedna ustawicznie ze mną
koresponduje. Co u niej ?? Tęskni !!

Nawiasem mowiac nie wiem po co biegasz po obcych forach i szukasz rad.

JAKICH?! PORĄBAŁO CIĘ ?!

Pozdrowienia dla malzonki

Dzięki , przekażę ... I vice versa..

MH

P.S. Powinieneś częściej jeździć na rowerku. Zdecydowanie normalniej się
wypowiadasz !!

Data: 2009-05-26 06:19:54
Autor: cytryna
Awe i Cytryna !!!
> [...]

Dzięki , przekażę ... I vice versa..

MH

P.S. Powinieneś częściej jeździć na rowerku. Zdecydowanie normalniej się

Z samego rana - wiadomo odcedzanie - prościutko na platformę, a jak pogoda dopisuje wypad na ścieżkę rowerową. Martwi tylko podejrzenie,że Biedroń się
cieszy jak tylu "orłów intelektu" pedałuje. HM zabierz się do roboty, nie naśladuj idola oprychów Donka-nieroba. Pozdrowienia dla małżonki, licznych gejsz oraz innych ofiar chuci. Nad Fudżijamą dnieje!

Data: 2009-05-26 12:16:19
Autor: awe
Awe i Cytryna !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:1cc6.0000007e.4a1b27f8newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
MH nie rznij glupa. Mam podac linka?
awe

Data: 2009-05-26 05:37:14
Autor: cirrus
Awe i Cytryna !!!
[...]
Jaksa

Pewnie jeździłeś z ptakiem w ręku. :)

--
stevep

Data: 2009-05-26 07:22:40
Autor: sofu
Awe i Cytryna !!!

[...]

Awe ja tam bede gdzies kolo polowy czerwca wracajac z wczasów z innego
nabrzeznego miasta. Mieszkam w srodku Polski i chce skorzystac z okazji, nie
jechac od razu do domu tylko odwiedzić Trójmiasto i na koncu Malbork.
Chce przeznaczyc na to ze dwa dni i pozwiedzac co sie da. Problemem jest
spanie i parking dla bryki. Wiesz gdzie sie tam by mozna zainstalować nie
bankrutując jednocześnie razem z rodziną? Chodzi mi o jakiś w miare tani i
dobry hotel nie koniecznie w samym Trójmieście. Albo mogę tak zrobić ze z
rana pojechac do Trójmiasta, a potem wieczorem wynając pokój w Malborku.
Tylko czy w jeden dzień sie zwiedzi: sopockie molo, Błyskawice i akwaria w
Gdyni, deptak z neptunem w Gdańsku? Co byś polecil do zwiedzania?

sofu

Data: 2009-05-26 12:15:29
Autor: awe
Awe i Cytryna !!!

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Sofu sa tu miejsca tanie. Zdaje sie ze mozna dostac miejsce za okolo 20-30 zl od osoby, ale najlepiej by bylo gdybys popytal na pl.soc.trojmiasto.

Mysle ze dalbys rade zwiedzic wszystko w jeden dzien, tylko ze musialbys byc tu z samego rana. Powiedzmy 6 rano Sopot, godzina 9 Gdynia, a potem Gdansk albo w innej kolejnosci. Chyba najwiecej czasu zajmie Ci Gdynia, a poza tym nie wiem o ktorej jest otwarte akwarium.
Jedzenie i parking to okolice ulicy Jagiellonskiej. Jedzenie polecam
http://www.uskrzypka.pl/page1.php?page=kontakt To nie jest tylko pizzeria. Bardzo dobrze gotuja inp przy robieniu pizzy nie oszczedzaja na dodatkach. Spanie to moze tez niedaleko Jagiellonskiej na ulicy Dabrowszczakow jest cos w rodzaju jakiegos bylego akademika. Moze akademiki w Brzeznie. Standard ok. Nie wiem jak ze standardem na Dabrowszczakow- moze sie poprawil, ale z pewnoscia nie bedzie drogo.
Wszystko zalezy ile czasu chcesz poswiecic. Moze warto byloby sie zaintalowac na 2 dni i troche posiedziec na plazy. Wzdluz plazy jest trasa rowerowa i mozna wynajac rowery.
Mozesz tez skorzystac z kempingu, jest pole namiotowe. To okolice Bitwy pod Plowcami nad samym morzem w okolicach Hotelu Mariot, albo kemping w okolicach Aquaparku w Sopocie.
Mysle ze z 4 osobowa rodzina spanie moze kosztowac Cie minimum 100 zl dla calej rodziny. (W Brzeznie sa tez jakies hoteliki, kwatery prywatyne, wszystko blisko morza). Obiad dla 4 osobowej rodziny w polecanej przeze mnie pizzerii + cos do picia mozesz zamknac w sumie 50 -60zl. Jest jakas pizza max 50 cm. Mozesz skorzystac tez z "baru mlecznego" na jagiellonskiej. Mozna powiedziec ze tanio i nawet wysoki standard.
Tak wiec generalnie na Przymorzu przy Jagiellonskiej, mialbys parking, jedzenie (na przeciwko parkingu - jesli "bar mleczny", blisko morze) i pewnie blisko znalazlbys na Dabrowszczakow spanie.
awe

Data: 2009-05-26 13:59:41
Autor: sofu
Awe i Cytryna !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- --

Dzięki! Kemping owszem, ale pole namiotowe to raczej nie dla mnie, choc mam
duzy namiot. Musiałbym miec doczepke do samochodu, zeby to pozabierac
wszystko.
Jakby byla 100 za pokój na dobę, to dam rade. Przydałoby sie ze dwa dni
pozwiedzac trójmiasto i pokapac sie w morzu. Wcześniej bede 2 tygodnie nad
morzem, ale obawiam sie że woda bedzie zbyt zimna na kapiel. Gdzieś
słyszałem, że woda w Zatoce Gdańskiej jest troche cieplejsza (?).
Chciałbnym tez koniecznie zobaczyć Malbork, ale to juz na koncu.
Wczesniej mysłalem zeby jechac z samego rana bedąc na wczasach do
Trójmiasta, ale pomyślalem: dla czego mam tracić dni za które juz zapłaciłem
i  nadodatek kręcic łącznie przeszło 300 km ( w obydwie strony)? Dla tego
chce przedłużyc pobyt na wybrzezu o pare dni.

pozdrawiam sofu

Data: 2009-05-27 16:00:18
Autor: awe
Awe i Cytryna !!!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvgll4$5eu$1node2.news.atman.pl...

[...]

dobry pomysl. Co do kapieli to wszystko zalezy od Twojej zdolnosci do znoszenia zimnej wody. Zatoka Gdanska powinna byc cieplejsza ale to sa naprawde minimalne roznice. Byc moze bedziesz mial szczescie i bedzie upalnie, jednak jak za dlugo jest upalnie to tez nie mozna sie kapac bo rosna sinice:-)
Nie zmuszalbym Twoje dzieci do kapieli ale Ty moglbys stanac na brzegu morza i po prostu wejsc do wody. Rownomiernym krokiem. Potem rzucasz sie do wody. Po minucie - nic nie bedzie dla Ciebie takie jak wczesniej;-)
Nawet bedzie Ci cieplo.
Co do kwater - obdzwon akademiki w Brzeznie i na Dabrowszczakow.
Malbork to fajna sprawa. http://picasaweb.google.com/lh/view?q=malbork&psc=G&filter=1#
pzdr
awe

Awe i Cytryna !!!