Awe i Cytryna !! Widzicie i nie GRZMICIE ?! ..

Data: 2009-03-28 09:20:55
Autor: awe
Awe i Cytryna !! Widzicie i nie GRZMICIE ?! ..
MH - nie mam czasu zajmowac sie pierdolami i tym razem nie bede wnikal, bo
cokolwiek pisujesz i na kogokolwiek to sa to przewaznie tylko i wylacznie jakies wydumane bzdurki.

Ja nie wierze w Boga. Zakldam ze cos napisales na Jaroslawa Kaczynskiego lub jego brata. Na Twoim miejscu spalilbym sie ze wstydu. Widocznie nie znasz ani historii Polski, ani zupelnie nie masz pojecia o mechanizmach wladzy. Na ludziach tez sie nie znasz.

Wlasciwie mozna powiedziec ze jestes jak ten przemoczony kapiszon. Niby ma w sobie jakis ladunek, ale ani to nie wybuchnie, a pozaru tez z tego nie bedzie;-)
awe

Awe i Cytryna !! Widzicie i nie GRZMICIE ?! ..