Awe - śmieciu!

Data: 2010-06-05 14:02:50
Autor: Rafał Lepudruk
Awe - śmieciu!
Dopadnę cie smieciu! Dopadne !

R.L

Data: 2010-06-05 14:13:45
Autor: MH
Awe - śmieciu!
Dopadnę cie smieciu! Dopadne !

R.L
=========================

Daj spokój. Toż to niedouczony potomek kresowian , fanatyk nie umiejący
uzasadnić w logiczny sposób jakiejkolwiek tezy.. Wszelakie wypowiedzi na grupie
, które nie są zgodne z jego zindoktrynowanym centralnym układem nerwowym (bo
trudno nazwać to mózgiem) są kwitowane lawiną wyzwisk i obelg. Zwykłe zero. Po
co z takim czymś wdawać się w dyskusję ?! Prześledź kilka wątków wstecz. Jedynie
jak się zlezą takie awe , antenki , hansy klosy to nie ma pyskówy. Dyskusji też
nie ma.. Ot , taka radocha gówniarzerii z PiSkownicy..

MH

Data: 2010-06-05 15:07:18
Autor: awe
Awe - śmieciu!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000072e.4c0a3f79newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --
MH nie badz smieszny jaka z toba dyskusja. Ty masz mentalnosc bolszewika, takiego co to wyciagnieto go z czworakow. Nauczono korzystac z lazienki a tam szczegolnie z ubikacji i juz mysli ze moze podbicjac swiat. Dyskusja? Ja nie jestem rolnikiem a wiec o czym z toba podyskutuje?
awe

Data: 2010-06-05 15:31:29
Autor: cyc
Awe - śmieciu!

[...]

W rzeczy samej ! , przy czym pojecie "gowniarzeria" nalezy rozumiec jako pojecie  okreslajace mentalnosc  a nie wiek .
Typowa , podszyta Rydzykiem koltuneria .

cyc

Data: 2010-06-05 15:55:07
Autor: awe
Awe - śmieciu!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hudjk1$v07$2news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -
amen!
awe

Data: 2010-06-06 00:22:28
Autor: MH
Awe - śmieciu!

> [...]

Typowa , podszyta Rydzykiem koltuneria .

==================

Masz rację !! Chociażby w obrębie tego wątka , przedmiot dał głos dwukrotnie..
Niniejszym potwierdził , iż diagnoza nie jest bezzasadna.. Zwróć uwagę na fakt ,
iż jego zachowania dotyczą nie tylko mnie czy Ciebie..  Dotyczy to WSZYSTKICH ,
którzy widzą inne "Śłońce na Niebie". Haha , To dla niego taki nasz lokalny Kim
Ir Sung !!  Tyle , że w wydaniu dwójcy przenajświętszej !!  A może to taki
prowokator jak "żydożerca" Tzva ??!! Cholera wie ?! Lepiej nie wdawać się w
dyskusję , bo albo to UBek , albo prowokator , albo ... zwykły głupek..

MH --

Data: 2010-06-06 10:20:03
Autor: cyc
Awe - śmieciu!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000763.4c0ace24newsgate.onet.pl...

> [...]

dyskusję , bo albo to UBek , albo prowokator , albo ... zwykły głupek..

Stawiam na to ostatnie , choc wczesniejszych "propozycji " tez nie mozna wykluczyc jako , ze wszystkie ida ze soba w parze .

cyc

cyc

Data: 2010-06-06 10:43:13
Autor: awe
Awe - śmieciu!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:huflo5$cdu$2news.onet.pl...

> [...]

Stawiam na to ostatnie , choc wczesniejszych "propozycji " tez nie mozna wykluczyc jako , ze wszystkie ida ze soba w parze .

-- -- -- -- -- -- -- -- -
i to kolejny dowod na to ze nie ma sensu wyciagac chlopakow ze wsi i ich ksztalcic - nic z tego nie bedzie
awe

Data: 2010-06-06 02:37:38
Autor: Hans Kloss
Awe - śmieciu!
On 6 Cze, 10:43, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

i to kolejny dowod na to ze nie ma sensu wyciagac chlopakow ze wsi

A jak sobie kadzą i się nawzajem po jajach liżą ;), tfu...
J-23

Data: 2010-06-06 19:38:28
Autor: awe
Awe - śmieciu!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:15b81758-655f-454b-bbf8-724342a9e381u26g2000yqu.googlegroups.com...
On 6 Cze, 10:43, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

i to kolejny dowod na to ze nie ma sensu wyciagac chlopakow ze wsi

A jak sobie kadzą i się nawzajem po jajach liżą ;), tfu...
J-23
-- -- -- -- --
pedalstwo kurwa sie szerzy
awe

Data: 2010-06-06 23:01:47
Autor: Jaksa
Awe - śmieciu!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hufmrj$eqr$1news.onet.pl...

> [...]
>

> Stawiam na to ostatnie , choc wczesniejszych "propozycji " tez nie mozna
> wykluczyc jako , ze wszystkie ida ze soba w parze .

-- -- -- -- -- -- -- -- -
i to kolejny dowod na to ze nie ma sensu wyciagac chlopakow ze wsi i ich
ksztalcic - nic z tego nie bedzie
awe

nic dodać, nic ująć.

Jaksa

Data: 2010-06-06 21:29:55
Autor: awe
Awe - śmieciu!

> [...]

dyskusję , bo albo to UBek , albo prowokator , albo ... zwykły głupek..

-- -- -- -- -- -
nie prawda ty MH na tej calej drabince jestes na najnizszym szczeblu. Innymi slowy jak chce sie na nia wspiac to podeszwy z gownem wycieram o ciebie
awe

Data: 2010-06-06 23:14:06
Autor: Lorn
Awe - śmieciu!
MH pisze:
[...]

Słusznie, ale rozumiem oburzenie Rafała... Wyzwiska, obelgi pod adresem rodziny to już nie przelewki, wobec których można przejść obojętnie... Może i zbyt emocjonalnie zareagował Rafał Lepudruk... Nawyk atakowania dyskutanta przez środowisko PiS`u ad personam nie jest niczym nowym, toteż nie oznacza, że można po każdym jeździć jak sobie taki awe zażyczy.

Data: 2010-06-07 08:37:41
Autor: cirrus
Awe - śmieciu!
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huh331$a73$1news.onet.pl...
MH pisze:
[...]

To standartowe działanie pisowskich psycholi.

--
stevep

Awe - śmieciu!