Awe - ty pod³y ³ajdaku!

Data: 2010-06-05 13:54:40
Autor: Rafa³ Lepudruk
Awe - ty pod³y ³ajdaku!
U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:hud2m8$jc8$1news.onet.pl...

ty jestes tak prymitywny ze twoja matka to musiala byc conajmiej kurwa a
ojciec alfonsem. zgadlem?
awe

S³uchaj no forwalczny smieciu, poporodowy odpadzie! Jeste¶ prywmitywnym
gnojem, którego nale¿aloby utopic w szambie. Takie jak ty parszywe gnidy
nale¿y tepiæ zanim odrosn± od ziemi! Znajdê ciê gnoju! Znajdê i napcham ci w
dupe szk³a! Czekaj na skurwysynu, ja ci teraz ³ajzo poka¿ê!  Ty cholerny
komuszy parobku. Upierdolê ci ten plugawy jêzor i te ma³pie ³apska. S±dzisz
¶mieciu, ¿e pozwolê ci obra¿aæ moich rodziców! Nie darujê ci tego
skurwysynu!  Znajdê ciê bydlaku i poczujesz co to strach. Ja ciê kurwa
nauczê kultury ty zajebany komuchu!

R.L.

Awe - ty pod³y ³ajdaku!