Awe - ty tępy ośle!

Data: 2010-06-05 13:57:29
Autor: Rafał Lepudruk
Awe - ty tępy ośle!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hud2m8$jc8$1news.onet.pl...

ty jestes tak prymitywny ze twoja matka to musiala byc conajmiej kurwa a
ojciec alfonsem. zgadlem?
awe

Słuchaj no forwalczny smieciu, poporodowy odpadzie! Jesteś prywmitywnym
gnojem, którego należaloby utopic w szambie. Takie jak ty parszywe gnidy
należy tepić zanim odrosną od ziemi! Znajdę cię gnoju! Znajdę i napcham ci w
dupe szkła! Czekaj na skurwysynu, ja ci teraz łajzo pokażę!  Ty cholerny
komuszy parobku. Upierdolę ci ten plugawy jęzor i te małpie łapska. Sądzisz
śmieciu, że pozwolę ci obrażać moich rodziców! Nie daruję ci tego
skurwysynu!  Znajdę cię bydlaku i poczujesz co to strach. Ja cię kurwa
nauczę kultury ty zajebany komuchu!

R.L.

Awe - ty tępy ośle!