Awryjno�� nowych diesli - ile w tym prawdy

Data: 2009-03-17 02:47:53
Autor: kaszpir
Awryjno�� nowych diesli - ile w tym prawdy
coďż˝ siďż˝ popsuje po 300- 500 tys km to dla mnie normalne.

Polecam autocentrum.pl i opinie posiadaczy ...

Wszystko zależy też od szczęścia. Kupując używany samochód tak
naprawdę nie znasz jego historii i jak poprzedni właściciel użytkował
samochód. Może okazać się że pojeździ się trochę i będą nas czekały
kosztowane naprawy ...

Z nówką nie ma problemu :) Jest gwarancja , więc nawet jakby padło po
roku to za darmo naprawią ;)

PS. Ostatnia naprawa firmowego Forda Mondeo 2.0 TDCI (z tego co
pamiętam wtryski) kosztowała 8tys zł. netto.

Data: 2009-03-17 11:00:26
Autor: Agent

Użytkownik <kaszpir@tlen.pl> napisał w wiadomości news:d0e491ce-ceba-4d7c-86ec-ad5844fd8866j8g2000yql.googlegroups.com...
[...]

No w sumie to rzeczywiście- wszystko jest w Polsce dyskusyjne. ASO w Polsce niekiedy lubi "przyciąć" na naprawie i to nie zawsze koniecznej zwłaszcza firmy kiedy kierowca przyjeżdża po odbiór auta i nie ma podstaw ani ochoty kwestionowac naprawy.

Data: 2009-03-17 11:06:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
Agent wrote:
Użytkownik <kaszpir@tlen.pl> napisał w wiadomości
coďż˝ siďż˝ popsuje po 300- 500 tys km to dla mnie normalne.

Polecam autocentrum.pl i opinie posiadaczy ...

tyle, ze to mało miarodajne .. jak i większość opinii internetowych .. gdzie w większosci piszą Ci, ktorzy mają jakiś problem, a Ci, korym auto działa i sie nie zepsuło nie piszą bo i po co.
Oczywiście mozna znaleźć wyjątki, ale w ogolności do netu zaglądają Ci, ktorzy już problem mają, a nie Ci, ktorym nie w głowie mysleć o tym, ze mają auto, ktore jest sprawne i jeszcze sie nie zepsuło

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-17 11:12:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Agent pisze:

[...]

OT: napraw sobie tego Outlooka, bo nie widać co cytujesz, a co sam dopisałeś.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-17 11:33:58
Autor: Agent

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:gpnt0j$1ag$2news.dialog.net.pl...
Agent pisze:

[...]

To spróbuj odpowiedzieć kaszpirowi prawidłowo a jak to zrobisz to poradź proszę jak to zrobic bo nie mam pojęcia. Tylko czasami działa źle.

Data: 2009-03-17 11:58:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

Agent pisze:

[...]

Hmm. Popatrz na mój post niżej. ;)
Rozwiązanie nazywa się Thunderbird. :P

Data: 2009-03-17 12:10:31
Autor: Agent

Agent pisze:

[...]

Eeee, tam też się coś znajdzie napewno :). A tak poza tym to działa Ci normalnie odpowiedż do kaszpira czy nie bo nie wiem czy warto zmianiac coś?

Data: 2009-03-17 12:20:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Agent pisze:

[...]

Działa.

Weź zainstaluj, skonfiguruj opowiednio i się pobaw. Dwa dni będzie ciężko, a potem nie wrócisz już do OE. :P

Data: 2009-03-17 19:04:20
Autor: TomN
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Agent w <news:gpnuau$4ls$1news.onet.pl>:

To spróbuj odpowiedzieć kaszpirowi prawidłowo

To nie problem.

a jak to zrobisz to poradź proszę jak to zrobic bo nie mam pojęcia.

Przy korzystaniu z "gołego" OE -- trochę wysiłku, czyli ręczne
dodawanie znaków cytowania. Przecież wiesz co jest Twoim tekstem, a co
cytujesz....

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-03-17 11:57:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
kaszpir@tlen.pl pisze:
[...]

Testowo odpowiadam Kaszpirowi, specjalnie dla Agenta. ;)