Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Data: 2009-03-17 12:17:13
Autor: Mlody
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Diesle może nie z najnowszego wydania ale też już z elektroniką, czujnikami, przepływomierzami itd...
'95 VW Vento 1.9 TDI 90KM 1Z - jak było kupowane straszyli mnie przepływomierzem, pompą, itd itd, kupiony w 2004 roku, od tamtego czasu przejechane jakieś 120kkm, i zero, powtarzam zero problemów z silnikiem i jego osprzętem, z elektroniki to dwa razy głupiał oryginalny immobilajzer.
'97/'98 VW Vento 1.9 TDI 90KM AHU - kupiony we wrześniu zeszłego roku z padniętym zaworkiem sterowania recyrkulacją (słynne N75) zaworek 150zł w ASO, i po kłopocie, ogółem od zakupu przejechane ~20kkm i nic innego z silnikiem się nie działo.
'96 VW Passat 1.9 TDI 110KM AFN - padła automatyczna skrzynia biegów w skutek zaniedbań poprzednich właścicieli, padł napinacz paska, turbine zepsuli pajace co naprawiali skrzynię biegów - wstawiłem z zepsutą skrzynią i sprawnym turbo odebrałem z w 80% sprawną skrzynią i turbiną walącą olejem w dolot i wydech - potwornie kopcił na niebiesko i z wydechu ciekł olej... oprócz tego z silnikiem nic.
'00 VW Bora 1.9TDI 115KM oznaczenia nie pamiętam - ale już z pomopowtyskiwaczami, dwumasówką, itd. kupiona rok temu przejechane ze 30kkm, padła przepływka chyba 280zł za oryginał Boscha  i to tyle...

Genralnie to chyba więcej kosztowały naprawy zawieszeń i opony niż naprawy silników...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-03-17 15:33:40
Autor: JG
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Mlody pisze:
(...)
Genralnie to chyba więcej kosztowały naprawy zawieszeń i opony niż naprawy silników...
Ale trzeba też pamiętać, że 1.9 TDI stanowiły (i stanowią) dosyć udaną konstrukcję. 'Zmodernizowane' 2.0 TDI już mistrzem bezawaryjności bynajmniej nie jest - choćby fakt, że głowice szybko trafia szlag.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-17 15:49:10
Autor: Funaki
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz zero).pl> napisał w wiadomości news:gpo1cm$58n$1nemesis.news.neostrada.pl...
Diesle może nie z najnowszego wydania ale też już z elektroniką,
czujnikami,  przepływomierzami itd...
'95 VW Vento 1.9 TDI 90KM 1Z - jak było kupowane straszyli mnie przepływomierzem, pompą, itd itd, kupiony w 2004 roku, od tamtego czasu przejechane jakieś 120kkm, i zero, powtarzam zero problemów z silnikiem i jego osprzętem, z elektroniki to dwa razy głupiał oryginalny immobilajzer.
'97/'98 VW Vento 1.9 TDI 90KM AHU - kupiony we wrześniu zeszłego roku z padniętym zaworkiem sterowania recyrkulacją (słynne N75) zaworek 150zł w ASO, i po kłopocie, ogółem od zakupu przejechane ~20kkm i nic innego z silnikiem się nie działo.
'96 VW Passat 1.9 TDI 110KM AFN - padła automatyczna skrzynia biegów w skutek zaniedbań poprzednich właścicieli, padł napinacz paska, turbine zepsuli pajace co naprawiali skrzynię biegów - wstawiłem z zepsutą
skrzynią  i sprawnym turbo odebrałem z w 80% sprawną skrzynią i turbiną
walącą olejem  w dolot i wydech - potwornie kopcił na niebiesko i z
wydechu ciekł olej...  oprócz tego z silnikiem nic.
'00 VW Bora 1.9TDI 115KM oznaczenia nie pamiętam - ale już z pomopowtyskiwaczami, dwumasówką, itd. kupiona rok temu przejechane ze
30kkm,  padła przepływka chyba 280zł za oryginał Boscha  i to tyle...
Genralnie to chyba więcej kosztowały naprawy zawieszeń i opony niż
naprawy  silników...
Pozdrawiam!

No proszę, a ja w swojej Feli świece wymieniałem 50kkm temu, teraz przydałyby się jej nowe. W krótce pasek rozrządu wymienię, poza tym NIC, wsiadam i jeżdżę :-)

--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.
http://www.mm.pl/~funaki/fela.jpg
Punto II Sound 1,2 8V vel "Młynek do kawy"
Było: ZX, Samara.

Data: 2009-03-18 08:55:42
Autor: Funaki
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Użytkownik "Funaki" <TNIJcoolmaster@vp.pl.TNIJ> napisał w wiadomości

No proszę, a ja w swojej Feli świece wymieniałem 50kkm temu, teraz przydałyby się jej nowe. W krótce pasek rozrządu wymienię, poza tym NIC, wsiadam i jeżdżę :-)


Acha, obecny przebieg 172kkm.

--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.
http://www.mm.pl/~funaki/fela.jpg
Punto II Sound 1,2 8V vel "Młynek do kawy"
Było: ZX, Samara.

Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona