Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Data: 2009-03-17 16:05:09
Autor: rafal
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Silnik JTD 110 KM z 2001 roku we fiacie marea weekend, Od nowości u mnie ,obecnie 160 tys przebiegu:
-) przy ok 40 tyś padł przepływomierz (gwarancja)
-) prz ok 45 tyś - wymieniona na gwarancji turbosprężarka  powodu zapocenia olejem - z vałą pewnością nie było to potrzebne bo nowa ma tak samo od początku i nic się nie dzieje
-) przy ok 80 tyś wymieniona profilaktycznie (wraz z napędem rozrządu) pompa wodna
-) przy 130 tyś - koło pasowe do wymiany -) przy 150 tyś - sprzęgło wymienione (dwumas obejrzany, w doskonałym stanie, nie wymaga wymiany)

Silnik JTD m-jet 16V 150KM we fiacie Croma, z 2006 roku, od nowości u mnie, obecnie 92 tyś:

-) przy 20 tyś kolektor dolotowy do wymiany - ponoś była jakaś wada fabryczna w pewnej partii i padały, wymieniony na przekonstruowany, od tego czasu jest OK)
-) przy 50 tyś - EGR "stanął", wkrótce po tym poleciał też alternator (?)

--

Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy