Data: 2009-03-17 21:19:40 | |
Autor: franz | |
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy | |
Agent pisze:
Proponuje wpisać komu co sie popsuło, w jakim silniku i przebiegu (pewnym lub przynajmniej potwierdzonym książką) bo to że coś się popsuje po 300- 500 tys km to dla mnie normalne. nielubiana vectra b z dtl 2.0 82km. przebieg kupiony - 230kkm przebieg teraz - 299kkm wymiany: - przeplywomierz: ~260kkm ok 300pln (wygladal od nowosci) - egr: ~270kkm - ok 600pln (glupi sprzedaja tylko z kolektorem !) (od nowosci) - maglownica (poprzedni jezdzil z wyciekiem oleju :( ) - ok 500pln (od nowosci) - regeneracja turbawki: ~250kkm (z racji wieku i nadwyzki gotowki, jeszcze byla sprawna) - ok 1000pln (od nowosci) do tego: - 2 komplety h7, 3 zarowki inne - tarcze, klocki, cylinderki i napinacz z paskiem - filtry, oleje etc - 2xrok wszystkie wymiany robione "jak byla kasa" i potrzeba, nie bylo przymusowych przystankow i niespodzianek na trasach a europe zwiedzilismy autkiem pozdr, -- fumfel |
|