Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Data: 2009-03-17 21:19:40
Autor: franz
Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy
Agent pisze:
Proponuje wpisać komu co sie popsuło, w jakim silniku i przebiegu (pewnym lub przynajmniej potwierdzonym książką) bo to że coś się popsuje po 300- 500 tys km to dla mnie normalne.

nielubiana vectra b z dtl 2.0 82km.
przebieg kupiony - 230kkm
przebieg teraz - 299kkm

wymiany:
- przeplywomierz: ~260kkm ok 300pln (wygladal od nowosci)
- egr: ~270kkm - ok 600pln (glupi sprzedaja tylko z kolektorem !) (od nowosci)
- maglownica (poprzedni jezdzil z wyciekiem oleju :( ) - ok 500pln (od nowosci)
- regeneracja turbawki: ~250kkm (z racji wieku i nadwyzki gotowki, jeszcze byla sprawna) - ok 1000pln (od nowosci)

do tego:
- 2 komplety h7, 3 zarowki inne
- tarcze, klocki, cylinderki i napinacz z paskiem
- filtry, oleje etc - 2xrok

wszystkie wymiany robione "jak byla kasa" i potrzeba,
nie bylo przymusowych przystankow i niespodzianek na
trasach a europe zwiedzilismy autkiem

pozdr,
--
fumfel

Awryjność nowych diesli - ile w tym prawdy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona