Axa Direct i jedna szkoda

Data: 2010-06-25 14:13:28
Autor: BearBag
Axa Direct i jedna szkoda
Mi zabrali w Axie 20% za to że zadrapałem komu¶ zderzak hakiem
holowniczym (ale to przeciez nie ma znaczenia).
Zrezygnowałem z nich bo przez to byli drożsi od konkurencji.

Data: 2010-06-26 11:55:06
Autor: Michał
Axa Direct i jedna szkoda
W dniu 2010-06-25 23:13, BearBag pisze:
Mi zabrali w Axie 20% za to że zadrapałem komu¶ zderzak hakiem
holowniczym (ale to przeciez nie ma znaczenia).
Zrezygnowałem z nich bo przez to byli drożsi od konkurencji.

a jaka firm± wyszła taniej jak miałe¶ jedn± szkodę? Mi kalkulator na razie podał HDI.

Pozdrawiam

Axa Direct i jedna szkoda