Aż 49 proc. stwierdziło, że "nie ma dla niego miejsca w polskiej polityce"

Data: 2018-04-25 13:21:34
Autor: boukun
Aż 49 proc. stwierdziło, że "nie ma dla niego miejsca w polskiej polityce"
Zapytano o Tuska. Efekt jest druzgocący. Sondaż
W najnowszym badaniu zapytano o rolę Donalda Tuska po powrocie do kraju. Jak się okazało, Polacy wcale nie sądzą, że obecny szef Rady Europejskiej powinien startować w wyborach na prezydenta. Aż 49 proc. stwierdziło, że "nie ma dla niego miejsca w polskiej polityce".

https://wiadomosci.wp.pl/zapytano-o-tuska-efekt-jest-druzgocacy-sondaz-6244925852997249a

Zeznanie Tfuuuska
4 min. temu

Nie wiem, nie pamiętam, nie przypominam sobie, to nie moje kompetencje, ja za nic nie odPOwiadałem.

Aż 49 proc. stwierdziło, że "nie ma dla niego miejsca w polskiej polityce"