Aż strach pomyśleć...

Data: 2009-04-26 13:14:09
Autor: konserwator
Aż strach pomyśleć...
"Nie tak dawno, za sprawą znalezionych informacji w necie, postanowiłem zgłębić historię rodzinną Janusza Palikota. Znany biłgorajczyk do tej pory dość mętnie wypowiadał się na tematy rodzinne a wręcz pomijał je i jedyną informacją o jego ojcu była ta, że słuchał on "Radia Wolna Europa" , a o matce że była osobą porządną" [...]
reszta tu: http://www.blogmedia24.pl/node/12573

Data: 2009-04-26 13:26:18
Autor: rAzor
Aż strach pomyśleć...
Użytkownik konserwator napisał:
[...]

Z tego prosty wniosek (używając skutecznej metody dedukcyjnej doctora filozofii Palikota), że tatuś Palikot był zdegenerowanym alkoholikiem, a mamusia prostytutką.
Jak widac na powyższym przykładzie - niedaleko pada jabłko od jabłoni.

Data: 2009-04-26 19:58:56
Autor: Adam
Aż strach pomyśleć...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gt1g28$sim$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Jego ojciec słucha "Radia Wolna Europa" niewątpliwie sużbowo - na tym polegała jego praca, bo codziennie przedkładał raportu z nasłuchu swemu szefowi w KW MO oraz w KW PZPR.
Matka zaś dbała o porządek w areszcie MO w Biłgoraju, stąd te jej zamiłowanie do porządku.
AC

Aż strach pomyśleć...