Aż strach się bać..."Kto naprawdę rządzi świat em i Polską?"

Data: 2010-03-10 14:21:39
Autor: Antenka
Aż strach się bać..."Kto naprawdę rządzi świat em i Polską?"
Kto naprawde rzadzi swiatem i Polska?

W roku 1973 prof. Zbigniew Brzezinski, z pochodzenia polski zyd z
Przemysla, a dzis profesor Uniwersytetu Columbia - zaklada ukryty
osrodek wladzy pod nazwa "Trilaterale Comission". Wspólzalozycielem
byli: Dawid Rockefeller, H. Kisinger, Raymond Barre, Otto Lamsdorf,
Manfred Werner, Jack Dolores, prezes Fiata Giowanni Angeli, prezes
Banku Swiatowego R. Mac-Namara i prezes niemiecko-rosyjskiej Izby
Handlowej Rolf Amerongen.

Loza "Trilaterale" wylansowala prezydentów USA Cartera i Clintona.
Drugim osrodkiem wladzy jest najbardziej ekskluzywny klub swiata o
nazwie "Bildelberg". Sztab klubu sklada sie z 35 osób. Zalozycielami
jego byli: Holenderski ksiaze Bernard i mroczna postac J. Retinger -
polski zyd, który posiada wyjatkowo bogata przeszlosc masonska. Byl on
przywódca rewolucji komunistycznej w Meksyku, agentem Inteligence
Service i KGB. To niezwykle zly duch i wspólmorderca gen. Sikorskiego.
Dwa tygodnie przed wybuchem Powstania Warszawskiego wyladowal on w
Podkowie Lesnej k/Warszawy skad poprzez plk. Rzepeckiego i gen.
Pelczynskiego wydal rozkaz do powstania, wbrew sprzeciwu gen.
Sosnkowskiego i gen. Bora.

Trzecim tajnym osrodkiem wladzy jest Rada Medrców "Inter Actio
Council". W jej sklad wchodzi 40 bylych szefów panstw wschodu i
zachodu. W sztabie sa m.in., byly premier Wegier Jeno Fock, byly
prezydent Francji Giscar de E'nstag, byly prezydent USA Gerald Ford,
byly prezydent ZSRR Michail Gorbaczow i Hanna Suchocka.

Radzie medrców przewodniczy byly kanclerz RFN, socjaldemokrata
Schmidt. Nad wymienionymi trzema lozami istnieja jeszcze dwie loze
najtajniejsze z tajnych, zarezerwowane tylko dla Izraelczyków i
masonów najwyzszego stopnia wtajemniczenia (33), jest to "Czerwona
Loza" (Matka) dla USA i Loza "Ratyzbanska" w Brunschwiku dla Europy.
Skladu tych lóz nie zna nikt. Dla Polaków interesujaca wiadomoscia
bedzie fakt, ze na posiedzenie lozy w Meksyku zaproszono naszego zydo-
masona prof. Geremka.

Do wspóludzialu w rzadzeniu swiatem mozna zaliczyc naszych zydo-
masonów: T. Mazowieckiego, Adama Michnika, Hanne Suchocka, prof.
Geremka i ks. prof. Tischnera. Mamy ich w Polsce znacznie wiecej, ale
sa to masoni nizszych stopni wtajemniczenia o nieustalonym statusie
organizacyjnym, dlatego ich personalnie nie wymieniamy.
Organami wykonawczymi tajnego zydo-masonskiego rzadu swiatowego sa
nastepujace instytucje:
- ONZ - Organizacja Narodó Zjednoczonych
- Miedzynarodowy Fundusz Walutowy (IMF)
- NATO
- Klub Rzymski
- Tajne zwiazki masonskie w poszczególnych krajach
- Bankier Soros i jego fundacje.
Co dla Polski i Polaków wyniknie z przystapienia do NATO i
podporzadkowania sie Nawemu Ladowi Swiatowemu?
1. Zniszczenie wiary chrzescijanskiej i Kosciola Katolickiego
2. Calkowita utrata suwerennosci i niepodleglosci
3. Rozwiazanie narodowej armii polskiej
4. Utrata samodzielnej polityki zagranicznej
5. Utrata samodzielnego Ministerstwa Spraw Wewnetrznych.
6. Likwidacja NBP i narodowej waluty
7. Utrata olbrzymich obszarów ziemskich, które zostana wykupione przez
kapital niemiecki i zydowski
8. Zastapienie polskich praw i obyczajów prawami kosmopolitycznymi
wynikajacych z madrosci "TORY".
9. Zamiast kosciolów beda istnialy synagogi (zapowiedziane m.in., we
wspomnianym wyzej zydowskim kalendarzu z 5747r (1986-1987).
10. Zredukowanie ludnosci Polski do 15 milionów obywateli. Polska
stanie sie wówczas wymazonym rajem dla zydów i masonów, pieklem dla
rdzennych Polaków (tubylców). Jednym slowem bedzie to owa wysniona
Ziemia Obiecana z jednym rabinem na czele.

Poczytajcie se - daję ten kawałek pod rozwagę :- [

Antenka

Data: 2010-03-10 23:33:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-10 23:21, Antenka pisze:
[...]

Ale co my, biedacy możemy zrobić żeby się wyzwolić spod panowania takiej potęgi?? :-(

Data: 2010-03-10 14:42:36
Autor: Antenka
On 10 Mar, 23:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Ziemia Obiecana z jednym rabinem na czele.

> Poczytajcie se - daj ten kawa ek pod rozwag :- [

Ale co my, biedacy mo emy zrobi eby si wyzwoli spod panowania takiej
pot gi?? :-(

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zejść do podziemia i założyć tajną organizację chyba wiesz po
co... ;-)

Antenka

Data: 2010-03-11 09:08:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-10 23:42, Antenka pisze:

[...]

Ale tak na dobrą sprawę - dla kogo mam się narażać? Przecież wygląda na to że Polacy na ogół  są zadowoleni z takiego stanu rzeczy :-( . Widać to choćby po frekwencji na wyborach na których są do wyboru tylko kanalie chodzące na pasku zagranicy :-( . Polacy z wielkim zaangażowaniem wybierają między dżumą a cholerą :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-11 06:06:19
Autor: Antenka
On 11 Mar, 09:08, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Zej do podziemia i za o y tajn organizacj chyba wiesz po
> co... ;-)

> Antenka

Ale tak na dobr spraw - dla kogo mam si nara a ? Przecie wygl da na
to e Polacy na og  s zadowoleni z takiego stanu rzeczy :-( . Wida
to cho by po frekwencji na wyborach na kt rych s do wyboru tylko
kanalie chodz ce na pasku zagranicy :-( . Polacy z wielkim
zaanga owaniem wybieraj mi dzy d um a choler :-( .

Pozdrawiam :-)

No! I niechaj tak dalej wybierają, żeby osiągnąć dno dna. A potem
niech piszą zażalenie  do Pana Boga. Nie wiem, czy dostaną odpowiedź.
Ich winą jest grzech zaniechania.

Oj będzie boleć, oj będzie..i to już wkrótce. Kto ma wątpliwości niech
przeczyta to ku przestrodze, jak się kończą nieudolne rządy:

"Wojna kapitalistom!" - Grecja wściekła i zablokowana"
(wiadomosci.wp.pl)

Grecja na sprzedaż - po jej wyspy wyciągają swoje brunatne łapy
helmuty, przegrani w II wojnie światowej!  :-((

Antenka

P.s. j.b.s.:-*

Data: 2010-03-11 20:10:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-11 15:06, Antenka pisze:

[...]

Powiedz mi Antenko czy wierzysz że doczekamy czasów że w polskich domach będzie się mówić o tych z rządu - nasi przedstawiciele?  Gdy będą wracać z jakichś wyjazdów zagranicznych na których będą podpisywane jakieś wiążące dla Polski i Polaków decyzje, umowy czy kontrakty to rozentuzjazmowany tłum będzie ich witał na lotnisku z flagami biało-czerwonymi i Mazurkiem Dąbrowskiego na ustach? Czy jest to jeszcze możliwe do osiągnięcia? :-\

PS. A. J. B. Ś. I. K. J. :-*

Data: 2010-03-12 01:13:05
Autor: Adam
Aż strach się bać..."Kto naprawdę rządzi światem i Polską?"
Mogą nam na kant dupy skoczyć! Nie z nami takie numery!
AC

Data: 2010-03-12 12:17:37
Autor: Antenka
On 12 Mar, 01:13, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Mogą nam na kant dupy skoczyć! Nie z nami takie numery!
AC

Jasne, że mogą. My już ich dawno rozpracowaliśmy. ;-)

Antenka

Aż strach się bać..."Kto naprawdę rządzi świat em i Polską?"