Aż strach się bać! Tylko ich spu¶ci z oka na pół dnia i takie spekulacje! :-/

Data: 2011-03-14 11:51:43
Autor: Antenka
Aż strach się bać! Tylko ich spu¶ci z oka na pół dnia i takie spekulacje! :-/
Chyba zejdę do schronu z tym cukrem, kiełbach±, m±k±, sol± i cebul± i
paroma innymi gadżetami...

Antenka

Data: 2011-03-14 14:08:12
Autor: J-23
On 14 Mar, 19:51, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Chyba zejdę do schronu z tym cukrem, kiełbach±, m±k±, sol± i cebul± i
paroma innymi gadżetami...

Antenka

ciekawe sex seanse w tych schornach sie odbeda, przy uzyciu kielbachy
posypanej cukrem obtoczonej w mace, i uzupelnionej zasypana sola
cebula, do tego kilka innych sex gadzetow...

Data: 2011-03-14 15:42:17
Autor: Antenka
On 14 Mar, 22:08, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

posypanej cukrem obtoczonej w mace, i uzupelnionej zasypana sola
cebula, do tego kilka innych sex gadzetow...

WyobraĽnia pracuje, co?

Antenka

Data: 2011-03-15 01:55:07
Autor: J-23
On 14 Mar, 23:42, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]
> posypanej cukrem obtoczonej w mace, i uzupelnionej zasypana sola
> cebula, do tego kilka innych sex gadzetow...

nie kreca mnie stare zdewociale du...

Data: 2011-03-15 02:23:13
Autor: Antenka
On 15 Mar, 09:55, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> WyobraĽnia pracuje, co?

> Antenka

nie kreca mnie stare zdewociale du...

A mnie stare, zramolałe ch.....

Antenka

Data: 2011-03-15 03:43:42
Autor: J-23
On 15 Mar, 10:23, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> nie kreca mnie stare zdewociale du...

A mnie stare, zramolałe ch.....

Antenka

Super, ze razem nam nie po drodze!

Data: 2011-03-15 15:41:34
Autor: Antenka
On 15 Mar, 11:43, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Super, ze razem nam nie po drodze!<

Tak, nic lepszego nie mogło się mi przydarzyć! A teraz spadaj synku!

Antenka

Data: 2011-03-16 07:42:28
Autor: Przemysław W
Aż strach się bać! Tylko ich spu¶ci z oka na pół dnia i takie spekulacje! :-/

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 A teraz spadaj synku!

Synku?  Sowa sokoła nie zrodzi, jak mawiał  Stanisław Grzesiuk.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj± się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępc±, którego ułaskawił nieżyj±cy prezydent".

Data: 2011-03-16 13:14:37
Autor: Antenka
On 16 Mar, 07:42, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Synku?  Sowa sokoła nie zrodzi <

Nie wcinaj się matołku. A osioł nie zrodzi orła. he he

Antenka

Data: 2011-03-16 21:20:22
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 21:14, Antenka pisze:
Nie wcinaj się matołku. A osioł nie zrodzi orła. he he

No i Orzeł nie nie poleci w gwno :)

Data: 2011-03-16 14:00:28
Autor: Antenka
On 16 Mar, 21:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-16 21:14, Antenka pisze:

> Nie wcinaj się matołku. A osioł nie zrodzi orła. he he

No i Orzeł nie nie poleci w gwno :) <

M±drze to uj±łe¶ YouTwo, bardzo m±drze - krótko i trafnie hihi
Jasne, że gówno ominie, co by sobie pięknych białych piór nie
zasmrodzić.
Królewski ptak jest m±drzejszy od matoła - jacola-kaweckiego-
warchoła. :d

Antenka

P.s. Czy zauważyłe¶ jak to co¶ lubi się wcinać?

Data: 2011-03-16 21:21:34
Autor: Przemysław W
Aż strach się bać! Tylko ich spu¶ci z oka na pół dnia i takie spekulacje! :-/
Użytkownik "Kałenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2263c078-9c5c-499e-88a6-01f245c1e82bt8g2000vbd.googlegroups.com...
On 16 Mar, 07:42, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Synku? Sowa sokoła nie zrodzi <

Nie wcinaj się matołku. A osioł nie zrodzi orła. he he

Owszem. Nigdy nie twierdziłem, że możesz być ojcem orła.

Przemek

Data: 2011-03-14 21:06:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

Chyba zejdę do schronu z tym cukrem, kiełbach±, m±k±, sol± i cebul± i
paroma innymi gadżetami...

Ino zapasowych bateryjek dokutasa zabrać niezapomnij...!!!

- wis, jak łostatnio stra¶nie nerwowo była¶, gdyci krutko psed łorgasmusem bateryjki wkutasie wysły...

Data: 2011-03-14 21:12:08
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 21:06, Polok_Prawdziwy pisze:
Ino zapasowych bateryjek dokutasa zabrać niezapomnij...!!!

Potrzebujesz ich przed seksem ze swoja koz± ? :)

Data: 2011-03-15 06:58:54
Autor: sofu
Aż strach się bać! Tylko ich spu¶ci z oka na pół dnia i takie spekulacje! :-/

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0d31be08-43e3-407d-9a97-d43136f1d124k10g2000prh.googlegroups.com...
Chyba zejdę do schronu z tym cukrem, kiełbach±, m±k±, sol± i cebul± i
paroma innymi gadżetami...

Antenka

Nie zapomnij o gromnicach..........

sofu

Aż strach się bać! Tylko ich spu¶ci z oka na pół dnia i takie spekulacje! :-/