Aż trudno uwierzyć!

Data: 2011-09-29 17:28:36
Autor: .
Aż trudno uwierzyć!
W głowie się nie mieści, że tacy idioci są jeszcze  naszym kraju! Na
dodatek z tytułem orofesorskim! Może to prawda, że tym pseudouczonym na
starość odbija szajba. Poczytajcie:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polska-jest-pod-zaborami-Komoruski-nas-rusyfikuje,wid,13843052,komentarz.html

Dominik

Data: 2011-09-29 09:38:14
Autor: HaMMeR
Aż trudno uwierzyć!
On 29 Wrz, 17:28, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
W g owie si nie mie ci, e tacy idioci s jeszcze  naszym kraju! Na
dodatek z tytu em orofesorskim! Mo e to prawda, e tym pseudouczonym na
staro odbija szajba. Poczytajcie:http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polska-jest-pod-zaborami-Komor...

Dominik

A kogo obchodzi twoja (a jakze!) opinia?!
Jestes wymozdzonym produktem GAZWYBROCZNEJ
pralki i dlatego we lbie masz samo GWno!
Zalosc doopine sciska..!
Wybral sobie pieczeniarza Kuczynskiego za autorytet! Ale jaja!
:))

Data: 2011-09-29 19:04:27
Autor: .
Aż trudno uwierzyć!
Dnia Thu, 29 Sep 2011 09:38:14 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Człowieku, ciebie trzeba jak najprędzej skierowac na leczenie! Dominik

Data: 2011-09-29 10:30:31
Autor: HaMMeR
Aż trudno uwierzyć!
On 29 Wrz, 19:04, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
Dnia Thu, 29 Sep 2011 09:38:14 -0700 (PDT), HaMMeR napisa (a):

> [...]
> pralki i dlatego we lbie masz samo GWno!
> Zalosc doopine sciska..!
> Wybral sobie pieczeniarza Kuczynskiego za autorytet! Ale jaja!

Cz owieku, ciebie trzeba jak najpr dzej skierowac na leczenie!

Dominik

No i widzisz bydlaku, jak cie wymozdzono?
Ty czerwona gnido, bedziesz decydowal, kogo trzeba skierowac na
leczenie??!!
Jestes glabem do kwadratu, ty 'mieso wyborcze' platfonsji..!

Data: 2011-09-29 19:34:33
Autor: wolim
Aż trudno uwierzyć!
Twój nick idealnie do Ciebie pasuje - młotku.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-09-29 10:38:08
Autor: HaMMeR
Aż trudno uwierzyć!
On 29 Wrz, 19:34, wolim <nos...@tu.pl> wrote:
Twój nick idealnie do Ciebie pasuje - młotku.

Pozdrawiam,
MW

Jesli juz, to nie pozdrawiaj, zalosny 'poligloto'..:)

Data: 2011-09-30 05:14:29
Autor: stevep
Aż trudno uwierzyć!
Dnia 29-09-2011 o 19:34:33 wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

Twój nick idealnie do Ciebie pasuje - młotku.

Pozdrawiam,
MW
Bardziej pasowałby "psychol".  '<

--
stevep

Data: 2011-09-29 22:47:24
Autor: Ikselka
Aż trudno uwierzyć!
Dnia Thu, 29 Sep 2011 19:04:27 +0200, . napisał(a):

[...]

Ooooo, takie rzeczy to tylko w PRL-u! Towarzysze towarzyszy egzekutywnie...
itp :-/

--
XL

Aż trudno uwierzyć!