żadna posłanka Anna Grodzka nie istniej e

Data: 2013-04-30 23:57:54
Autor: Gonzalez
żadna posłanka Anna Grodzka nie istniej e
Janusz Korwin-Mikke, odnosząc się do posłanki Ruchu Palikota, napisał, że "posłanka Anna Grodzka nie istnieje". "Istnieje stary komuch, p.Krzysztof Bęgowski, który wyłudził miejsce w Sejmie podszywając się pod kobietę" - stwierdził szef Kongresu Nowej Prawicy.

Jego zdaniem, sytuacja byłaby taka sama, gdyby "pomalował się na czarno i wszedł do Sejmu jako Murzyn" - ocenił Korwin-Mikke.

Janusz Korwin-Mikke wielokrotnie atakował posłankę Ruchu Palikota. "Grodzkie (...) weszło do Sejmu jako dziwadło. Nie dlatego, że zna się na polityce - lecz dlatego, że jest dziwadłem" - napisał wcześniej na swoim blogu polityk.

"Zaznaczam: nie chodzi o to, jak Grodzkie wygląda - tylko o świadomość, kim jest. Ludzie mogą zjeść ze smakiem potrawę, pochwalić i zwymiotować na wieść, że zjedli potrawkę z łebków szarańczy" - stwierdził. "W każdym razie: na pewno są ludzie, którzy zwymiotowaliby, gdyby dotknęło ich Grodzkie" - kończył swój wpis Korwin-Mikke.

Anna Grodzka poproszona o komentarz przyznała, że bardzo dotknęły ją słowa Korwina-Mikke. "Myślałam, że jestem już odporna, ale chyba ktoś tu przekroczył wszelkie granice" - napisała wtedy na Facebooku. "Popłakałam się. Mam dość. Czuję się sponiewierana przez tego człowieka".

Posłanka nie zgłosiła sprawy do sądu, bo - jak powiedziała - polskie prawo nie chroni przed mową nienawiści.

Data: 2013-05-01 14:48:10
Autor: GrzegorZ
Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:klpeov$t7$2speranza.aioe.org...
[...]

Przecież Krzysio-Anna mógł/mogła powiedzieć, że mu/jej to wszystko koło chuja/dziury po chuju lata!

Data: 2013-05-01 15:30:30
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-01 14:48, GrzegorZ pisze:

[...]

A moĹĽe se juĹĽ Krzysiu odciÄ…Ĺ‚?

Data: 2013-05-02 14:48:55
Autor: J
żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:klpeov$t7$2speranza.aioe.org...
Janusz Korwin-Mikke, odnosz±c się do posłanki Ruchu Palikota, napisał, że "posłanka Anna Grodzka nie istnieje". "Istnieje stary komuch, p.Krzysztof Bęgowski, który wyłudził miejsce w Sejmie podszywaj±c się pod kobietę" - stwierdził szef Kongresu Nowej Prawicy.

Jego zdaniem, sytuacja byłaby taka sama, gdyby "pomalował się na czarno i wszedł do Sejmu jako Murzyn" - ocenił Korwin-Mikke.

Janusz Korwin-Mikke wielokrotnie atakował posłankę Ruchu Palikota. "Grodzkie (...) weszło do Sejmu jako dziwadło. Nie dlatego, że zna się na polityce - lecz dlatego, że jest dziwadłem" - napisał wcze¶niej na swoim blogu polityk.

"Zaznaczam: nie chodzi o to, jak Grodzkie wygl±da - tylko o ¶wiadomo¶ć, kim jest. Ludzie mog± zje¶ć ze smakiem potrawę, pochwalić i zwymiotować na wie¶ć, że zjedli potrawkę z łebków szarańczy" - stwierdził. "W każdym razie: na pewno s± ludzie, którzy zwymiotowaliby, gdyby dotknęło ich Grodzkie" - kończył swój wpis Korwin-Mikke.

Anna Grodzka poproszona o komentarz przyznała, że bardzo dotknęły j± słowa Korwina-Mikke. "My¶lałam, że jestem już odporna, ale chyba kto¶ tu przekroczył wszelkie granice" - napisała wtedy na Facebooku. "Popłakałam się. Mam do¶ć. Czuję się sponiewierana przez tego człowieka".

Posłanka nie zgłosiła sprawy do s±du, bo - jak powiedziała - polskie prawo nie chroni przed mow± nienawi¶ci.

Czy ktokolwiek popiera takich przebierańców jak Krzysiek ?

Przecież to same wygłupy a wszyscy tacy debile razem ze swoimi obrońcami powinni zostać wytępieni.

A co do mowy nienawi¶ci to jak nie będziemy zwalczać wszystkich pedałów i reszty zboczeńców to nas wszystkich zniewol± pod hasłem mowy nienawi¶ci i podobnych pierdoł.

Data: 2013-05-02 12:34:48
Autor: Antenka
On 2 Maj, 14:48, "J" <J...@J.J> wrote:
Użytkownik "Gonzalez" <Gonza...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:klpeov$t7$2speranza.aioe.org...

> [...]

reszty zboczeńców to nas wszystkich zniewol± pod hasłem mowy nienawi¶ci i

he he he :D
Antenka

Data: 2013-05-03 08:46:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-02 14:48, J pisze:

Czy ktokolwiek popiera takich przebierańców jak Krzysiek ?

Coraz więcej Polaków ma dosyć więcej takich "normalnych" jak Tusk,Kaczyński czy Miller, o których wszyscy dokładnie wiedz± że oni s± szkodnikami i na 100% będ± działali przeciw interesom Polski i Polaków.

Data: 2013-05-02 18:03:54
Autor: matusm
[...]

Kto sie czubi ten siÄ™ lubi,,, razem jako para to elita zydokomuny PRLu pod nadzorem,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-05-02 18:17:39
Autor: WW
W dniu 2013-05-02 18:03, matusm pisze:

Kto sie czubi ten siÄ™ lubi,,, razem jako para to elita zydokomuny PRLu
pod nadzorem,,,,,,,,,,,

To nie tak.
Pani Grodzka jest panią, bo skalpel chirurga pozbawił pana Begowskiego zewnętrznych narządów męskich (jak utrzymuje) i zrobił pani Grodzkiej atrapy narządów kobiecych.
Jednak o człowieczeństwie przesadza umysł a ten jak był Bęgowskiwego, tak pozostał. Tam żadna zmiana nie zaszła!
Kim zatem jest pani Grodzka?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-05-02 10:00:44
Autor: Leming Show
żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje
To nie tak.
Pani Grodzka jest pani±, bo skalpel chirurga pozbawił pana Begowskiego
zewnętrznych narz±dów męskich (jak utrzymuje) i zrobił pani Grodzkiej
atrapy narz±dów kobiecych.
Jednak o człowieczeństwie przesadza umysł a ten jak był Bęgowskiwego,
tak pozostał. Tam żadna zmiana nie zaszła!
Kim zatem jest pani Grodzka?

Kazdy widzi to inaczej. Ja widze to tak: 38mln/ 460poslow= ok 83.000.
Na jednego posla przypada 83 tysiace osob. Nie dociera do mnie i nie
moge zrozumiec jednej rzeczy, czy te 83000 ludzi napradwe musi
wybierac takie miernoty. Czy z tych 83000 osob,  taka Grodzka w tym
kraju to elita, kwiat tej ziemii? Posel to nie ma byc pajac jak
Palikot, tylko osoba umiejetna i ponadprzecietna. Jak ludzie
utozsamiaja sie z Kwasniewskim ktory lubi w pracy sobie chlapnac 100-
ke to ino on swoj chlop, rowniacha, mnie by juz dawno za takie cos
wypieprzyli z roboty a taki Kwasniewski ma juz 15%, europaplus idzim
do UE. Nigdy nie bedzie lepiej.

Data: 2013-05-02 18:21:17
Autor: Klin
W dniu 2013-05-02 18:17, WW pisze:
[...]

atrapy narzÄ…dĂłw kobiecych.
[...]

    Eunuchem - tego nie wiesz?

Data: 2013-05-02 18:41:52
Autor: WW
żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje
W dniu 2013-05-02 18:21, Klin > pisze:

    Eunuchem - tego nie wiesz?

To prawda, ale były eunuchy i z mężczyzn i z kobiet robione.
Więc zagadka nadal nie rozwi±zana.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-05-02 19:19:54
Autor: Klin
W dniu 2013-05-02 18:41, WW pisze:
W dniu 2013-05-02 18:21, Klin > pisze:

    Eunuchem - tego nie wiesz?

To prawda, ale były eunuchy i z mężczyzn i z kobiet robione.
Więc zagadka nadal nie rozwiązana.

Pozdrawiam
WW

    Nie rozumiem Twoich wÄ…tpliwoĹ›ci - jasne, ĹĽe mÄ™ski eunuch przebrany
    w babskie ciuchy.

Data: 2013-05-02 19:39:47
Autor: Klin
W dniu 2013-05-02 19:19, Klin > pisze:
[...]

     MĂłwiÄ™ tu o cielesnoĹ›ci K.B. czy dusza siÄ™ nie pomyliĹ‚a
     wybierajÄ…c mÄ™skie ciaĹ‚o musiaĹ‚byĹ› najpierw uwierzyć
     i powoĹ‚ać siÄ™ na to, ĹĽe dusze majÄ… pĹ‚eć, zdaje siÄ™,
     ĹĽe nie wierzysz, w coĹ› takiego jak duszÄ™ wiÄ™c skÄ…d masz
     te wÄ…tpliwoĹ›ci.

Data: 2013-05-03 08:50:49
Autor: Trybun
żadna posłanka Anna Grodzka nie istn ieje
W dniu 2013-05-02 18:21, Klin > pisze:

   Eunuchem - tego nie wiesz?

W Twoich ustach zabrzmiało to jak potężny zarzut i obelga...

Data: 2013-05-03 12:41:47
Autor: Klin
W dniu 2013-05-03 08:50, Trybun pisze:
W dniu 2013-05-02 18:21, Klin > pisze:

   Eunuchem - tego nie wiesz?

W Twoich ustach zabrzmiało to jak potężny zarzut i obelga...

   Czuję, że już pora by zadowolić politpoprawnych na zmianę
   nazwy podobnie jak to się stało z pedałami co proponujesz?
   - je¶li eunuch brzmi Ci obraĽliwie.

Data: 2013-05-05 09:58:36
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-03 12:41, Klin > pisze:

[...]

Eunuchem to każdy jest dla siebie, a okre¶lanie innych w ten sposób to jaki¶ uraz, do danej osoby np. niedopieszczona kochanka może w ten sposób wyrażać swoje żale wobec partnera.

Data: 2013-05-02 21:47:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:klu3ja$d0e$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyżbyś tkwił w umyśle pani Grodzkiej? Niebywałe!

rozbawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-03 08:48:54
Autor: Trybun
żadna posłanka Anna Grodzka nie istn ieje
W dniu 2013-05-02 18:17, WW pisze:
,,,

[...]

Jest tym kim się czuje, a więc normalnemu człowiekowi pozostaje tylko to uszanować.

Data: 2013-05-03 10:46:17
Autor: J
żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:klvmok$s74$3node2.news.atman.pl...
[...]

 Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Jest tym kim się czuje, a więc normalnemu człowiekowi pozostaje tylko to uszanować.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

 Zawsze roz¶mieszaj± mnie te lewicowe bzdury, a jak by kto¶ czuł się psem to był by psem ? A jak kto¶ czuł by się drzewem to był by drzewem ? Powiedziałe¶ że:

Jest tym kim się czuje

Więc wynika, że jak kto¶ czuł by się samochodem to był by samochodem. Czy wycofasz swoje stwierdzenie na temat "Jest tym kim się czuje" i przyznasz się do błędu ?

Data: 2013-05-05 09:58:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-03 10:46, J pisze:

[...]

Chodzi o najzwyklejsz± pod słońcem  przyzwoito¶ć i kulturę zachowania. Naprawde nie widzisz nic złego w publicznej krytyce ludzi ułomnych?

[...]

Mi akurat nic do tego kto tam kim się czuje. I nic mi nie przeszkadza uszanować decyzji o zmianie płci przez pani± Anię. Ona nie robi mi nic złego, a wiec ona, jak zreszt± każdy inny człowiek o takim podej¶ciu może liczyć na mój taki sam stosunek do swojej osoby.

Data: 2013-05-05 11:47:13
Autor: J

Chodzi o najzwyklejsz± pod słońcem  przyzwoito¶ć i kulturę zachowania.
Naprawde nie widzisz nic złego w publicznej krytyce ludzi ułomnych?

Nie tutaj chodzi o prawdę, niezmienn± nieomyln± prawdę. Teraz odpowiedz na
pytanie bez odbiegania od tematu

"jak by kto¶ czuł się psem to był by psem ? A jak kto¶ czuł by się drzewem
to był by drzewem ?" (To pytanie będzie powtarzane i liczone aż odpowiesz,
nie odpowiedziałe¶ na nie 1 raz)

Proste pytanie odpowiedz bez odbiegania po twoje ciotowate bzdury gdzie
niechżesz nikogo obrażać. Ten przebieraniec jest w błędzie i to można
sprawdzić i zobaczyć tak samo jak można sprawdzić i zobaczyć grawitację.

Naprawdę ta rozmowa spadł± do całkowitego absurdu teraz, czy nie chciałby¶
uczyć o grawitacji czy matematyce ponieważ kto¶ mógł by się poczuć urażony,
że 2+2 to 4 ? Może kto¶ uważa, że nie ma grawitacji i uraż± się jego
przekonania  ?

Odpowiedz na to, ponieważ to s± podstawowe pytania na temat prawdy i wiedzy.

Data: 2013-05-04 07:37:21
Autor: Leming Show
żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje
Jest tym kim się czuje, a więc normalnemu człowiekowi pozostaje tylko to
uszanować.

--

Szacunek owszem, dla niej stanu ciala i umyslu, ma do tego prawo, wisi
mi to co ma w majtkach. Ale jakie kompetencje ma p. Grodzka do tego

Data: 2013-05-04 16:43:02
Autor: u2
W dniu 2013-05-04 16:37, Leming Show pisze:
[...]

ale przyznasz, ze niewielu decyzuje sie na bolesna i dlugotrwala operacje "zmiany plci", ktora w sumie nie zmienia plci, bo plec kobieca wyroznia cecha mozliwosci rodzenia potomstwa, a plec meska wyroznia cecha plodzenia potomstwa ?

podejrzewam, ze moze jeden na kilka milionow robi taka "operacje".

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-05-05 09:57:37
Autor: Trybun
[...]

Tu masz pełne prawo do krytyki, jak pozostałe 359 posłów, pani Ania niczym szczególnym i dobrym dla Polski i Polaków sie nie wyróżnia. a więc można powiedzieć że nie jest dobra posłank±.

Data: 2013-05-03 08:41:39
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-30 23:57, Gonzalez pisze:
Janusz Korwin-Mikke, odnosząc się do posłanki Ruchu Palikota, napisał, że "posłanka Anna Grodzka nie istnieje".

Nie istnieje już w polityce ktoś taki jak Kanusz Korwin Mikke, stary zawistny kozioł...

Data: 2013-05-04 12:29:33
Autor: Antenka
On 3 Maj, 08:41, Trybun <Y...@yachu.com> wrote:
W dniu 2013-04-30 23:57, Gonzalez pisze:

> Janusz Korwin-Mikke, odnosz±c się do posłanki Ruchu Palikota, napisał,
> że "posłanka Anna Grodzka nie istnieje".

Nie istnieje już w polityce kto¶ taki jak Kanusz Korwin Mikke, stary
zawistny kozioł..
..
Cooo? Janusz to jest go¶ć i basta! :-E

Antenka

Data: 2013-05-04 21:33:00
Autor: u2

.
Cooo? Janusz to jest go¶ć i basta! :-E

Antenka

sqrwysyn, ktory potwierdza samoubijstwo...-;)

Data: 2013-05-05 09:57:18
Autor: Trybun
[...]

E tam, teraz widzę że nawet jest zawistny.:-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2013-05-06 14:38:29
Autor: Antenka
On 5 Maj, 09:57, Trybun <Y...@yachu.com> wrote:

> .
> Cooo? Janusz to jest go i basta! :-E

> Antenka

E tam, teraz widz e nawet jest zawistny.:-(

Pozdrawiam:-)

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

:-P

Atenka

żadna posłanka Anna Grodzka nie istniej e