Data: 2011-01-04 22:12:30 | |
Autor: RobertS | |
ĹĽenada w Polbanku! | |
pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)
1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie miała żadnych argumentów; w każdym razie wydawało mi się (całkowicie błędnie), że kobieta coś przeklika w systemie, podpiszę i będę miał ten sam numer konta, ale z inną taryfą...oczywiście nie, bo 2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia 3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga 4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem na połączenie 5. odezwał się gość i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcę zmienić konto i dlatego karta musi zostać zastrzeżona; oczywiście nie chciał jej zastrzec, bo można to zrobić tylko w wypadku zagubienia lub kradzieży 6. oddałem słuchawkę kobiecie a ta przez kilka minut ostro kłóciła się z pracownikiem infolinii, nic nie załatwiła ;-/ co za komedia! 7. zadzwoniła do kogoś innego, niby wewn. ale też długo czekała, słuchaliśmy melodyjek itp...ten gość również nie chciał karty zastrzec ani pomóc 8. no to zadzwoniliśmy jeszcze raz na infolinię, tym razem (nie wdając się w szczegóły) powiedziałem, że kartę zgubiłem i sprawa została załatwiona żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i zostawić tylko kk -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-01-04 22:01:58 | |
Autor: xbartx | |
żenada w Polbanku! | |
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100, RobertS napisał(a):
pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z Mi akurat zmiana mistrzowskiego na pomocnicze zajęła właśnie przysłowiowe 5 albo 7 minut. Fakt, że mam już zapoznaną Panią i ona się zawsze dobrze we wszystkim orientuje. Jednak to jest Półbank, więc tam wszystko jest możliwe. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2011-01-04 23:09:13 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
ĹĽenada w Polbanku! | |
RobertS pisze:
2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć Owszem, ale to w sumie nie aż takie dziwne.... W każdym razie - spodziewałem się. 3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę No popatrz, a ja nie oddałem, tylko przepiąłem do oszczędnego. Inna sprawa, że jeśli nie chcesz przepinać, to co w tym dziwnego, że kartę trzeba zastrzec? W końcu jak nie będziesz miał konta, to i karta do niego raczej nie zadziała... Choć oczywiście zastrzeganie powinno odbyć się automatycznie przy zamykaniu rachunku. -- MiCHA |
|
Data: 2011-01-04 23:19:39 | |
Autor: Wronik | |
klient ĹĽenada | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ig02g1$2dq7$1opal.icpnet.pl... pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z-- ciach -- żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać iI tak by by było najlepiej, czyli pozamykać wszystko i przenieść się do Multibanku. Jednego upierdliwego klienta mniej. Zajmujesz niepotrzebnie czas, a inni muszą za to placić, bo utrzymanie pracownika kosztuje. Ja nie mialem problemów "w okienku" Polbanku, a mam tam produkty od marca 2009. Nie wszystko tam mi się podoba, ale zasada jest prosta : Nie podoba się - to wynocha. Wynosiłem się z PKO BP i też nie miałem karty do oddania. Na infolinii powiedzialem, że zgubilem i zostala zastrzeżona. Trwalo to może 2 minuty. |
|
Data: 2011-01-05 01:02:26 | |
Autor: Krzysiek | |
żenada w Polbanku! | |
On 4 Sty, 22:12, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
5. odezwał się go¶ć i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcęZbyt dużo uczciwo¶ć;) Najczę¶ciej lepiej nie mówić chcę zastrzec kartę ale mam j±. |
|
Data: 2011-01-05 09:14:56 | |
Autor: Robert Kois | |
ĹĽenada w Polbanku! | |
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100, RobertS napisał(a):
1. pominę kwestie zwi±zane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie miała żadnych argumentów; U mnie wygl±dało to inaczej. Zero pytań. Cało¶ć ze zmian± limitów na pomagaj±cym trwała parę może parena¶cie minut, mnóstwo klikania. 2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamkn±ć jeden i otworzyć drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia Norma w polskich bankach niestety. 3. aby zamkn±ć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetow±, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga Mnie nikt o kartę nawet nie spytał (w sumie nie pamiętam czy karta była aktywna czy nie bo brałem j± na wszelki wypadek jak była za darmo). 4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem na poł±czenie Niestety norma w Polbanku. Z kartami nic w oddziale się załatwić nie da (oprócz wydania i/lub złożenia wniosku) żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i zostawić tylko kk Jak nie masz mocnooszczędzaj±cych to było nie zakładać pomagaj±cego. -- Kojer |
|
Data: 2011-01-05 18:30:40 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
żenada w Polbanku! | |
W dniu 2011-01-05 09:14, Robert Kois pisze:
1. pominę kwestie zwi±zane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, Przecież limity dzienne w Polbanku s± per user, a nie per rachunek. |
|
Data: 2011-01-05 18:40:22 | |
Autor: Robert Kois | |
żenada w Polbanku! | |
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:30:40 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):
Przecież limity dzienne w Polbanku s± per user, a nie per rachunek.1. pominę kwestie zwi±zane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,U mnie wygl±dało to inaczej. Zero pytań. Cało¶ć ze zmian± limitów na My¶lałem, że na rachunek. Tak czy tak miałem chyba standardowe a na pewno mniejsze niż 100k które kazałem ustawić :). -- Kojer |
|
Data: 2011-01-05 12:31:28 | |
Autor: Cubus | |
ĹĽenada w Polbanku! | |
W dniu 2011-01-04 22:12, RobertS pisze:
[ciach] W Polbanku pod żadnym pozorem nie wolno trzymać jakichkolwiek środków! Przy tym kuriozalnym bałaganie porównywalnym chyba tylko z PKP powierzanie bankowi własnych pieniędzy przypomina grę w kasynie. Niefortunnie posiadam u nich hipotekę, ale stan wszystkich rachunków które mi tam założyli stale wynosi 0.00 Jedynie dwa dni przed terminem wymagalności raty trafia tam przelew walutowy (broń Boże nie kupować waluty po ich kursie!). |
|
Data: 2011-01-05 16:25:42 | |
Autor: Piona | |
żenada w Polbanku! | |
W dniu 2011-01-04 22:12, RobertS pisze:
Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto..... Ech,.., piona |
|
Data: 2011-01-05 17:46:36 | |
Autor: RobertS | |
żenada w Polbanku! | |
Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w żenuj±ce było to, że idzie klient do placówki banku a tam pracownicy kłóc± się między sob±kto ma rację, wszystko inne jako¶ potrafię zrozumieć ;-/ zwyczajnie niepojęte dla mnie jest, że pracownicy jednej firmy robi± swojemu pracodawcy taki zły PR, jak mog± dogadać się z klientem skoro nie potrafi± porozumieć się między sob±? oferta Polbanku nie jest zła, gdyby taka była to nie korzystałbym z jego usług, na potępienie zasługuje fakt w jaki sposób postępuj± jego pracownicy ale może to ja tylko mam takiego pecha i to zawsze w tej samej placówce, jak byłem tam ostatnio to przyszedłem 30 min. po otwarciu i musiałem poczekać na pracownika, który był "w terenie" bo nikt inny nie potrafił mi wydać wniosku o kartę, poczekałem sobie i zobaczyłem jak ww. pracownik wkracza do placówki z torb± z zakupami z pobliskiego spożywczaka ;-( -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-01-05 23:56:40 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
żenada w Polbanku! | |
Piona <email@wsygnaturce.pl> napisał(a):
Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto..... Ja to widzę trochę inaczej. Po pierwsze zgodnie z chronologi± zdarzeń: RobertS najpierw założył konto w Polbanku, póĽniej został zmuszony przez bank do jakiej¶ okre¶lonej procedury, po czy odkrył, że bank nie jest w stanie jej przeprowadzić z zadowalaj±cym SLA /bo albo nie działa ona w ogóle albo pracownik jest niekompetentny i nie jest w stanie jej wykonać/ i w efekcie jako Klient to krytycznie ocenia. Szczególnie że nie nabluzgał na bank, tak na rympał, tylko szczegółowo opisał przebieg zdarzeń. Po to jest ta Grupa! Oczywi¶cie s± osoby które je¶li cos wybrały to zawsze jest to super-hiper i będ± wygłaszać peany pochwalne, nawet jak jest syf, bo jako nieomylnie wybrały to przecież najlepiej i musi być super, tylko po co komu opinia takich nieszczę¶ników? Miłego dnia Tomek PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta do po¶wiadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzucon± przez własn± firmę. -- |
|
Data: 2011-01-06 01:05:51 | |
Autor: mvoicem | |
żenada w Polbanku! | |
(06.01.2011 00:56), Tomasz Opalski wrote:
PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta do po¶wiadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzucon± przez własn± firmę. Ale z drugiej strony - ten pracownik ma jaki¶ margines swobody i może podej¶ć twórczo do tematu. W niejednym banku by powiedzieli "nie da się, proszę przynie¶ć kartę". Tak jak w TP - z jednej strony głupio że doradzali mi podpisać cesję z samym sob±, ale z drugiej strony dzięki temu umowa cyrografowa na Neo skończyła się przed czasem i mogłem skorzystać z innego operatora/wybrać lepsz±-aktualniejsz± ofertę. Czyli każda wada jest w pewnym sensie zalet±. p. m. |
|
Data: 2011-01-06 10:09:50 | |
Autor: RobertS | |
żenada w Polbanku! | |
propozycja przyniesienia karty nie padła ani razu, "pan jest teraz nie ma to trzeba zastrzec" tylko, że pracownik infolinii tego nie rozumial druga sprawa jest taka, że bank mógłby przygotowac jak±¶ procedurę w sytuacji, gdy klient zmienia konto z kart± na takie bez karty - nie byłoby improwizacji a wiadomo takich sytuacji bylo sporo, nawet pracownik banku to przyznal -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-01-06 10:18:37 | |
Autor: Rafał | |
żenada w Polbanku! | |
W dniu 2011-01-06 10:09, RobertS pisze:
propozycja przyniesienia karty nie padła ani razu, "pan jest teraz nie W BZWBK jest to samo. I jeszcze się nie spotkałem z tak±... uczciwo¶ci±? Zawsze mówi się że karta zaginęła. I wtedy trwa to chwilkę. Mi w Polbanku zmiana konta zajęła z 10 minut. -- Raf |
|
Data: 2011-01-06 20:30:58 | |
Autor: RobertS | |
żenada w Polbanku! | |
W BZWBK jest to samo. I jeszcze się nie spotkałem z tak±... uczciwo¶ci±?żenuj±ce było to, że można było odnie¶ć wrażenie, że pracownik oddziału oraz ten z infolinii pracuj± w innych (konkurencyjnych) firmach i zwyczajnie robi± sobie na zło¶ć ;-/ -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-01-06 20:19:13 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
żenada w Polbanku! | |
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisał(a):
Nie chciałbym tu wyj¶ć na obrońcę TP, bo wiem jaki los niechybnie by mnie spotkał, ale porównujemy operatora który obsługuje ca ~10 milionów klientów z marginalnym jak na polskie warunki bankiem z ca ~800 tys. klientów. Efekt skali jest nieporównywalny, a może zabić każd± organizację!. Ale najważniejsze, że od banku który powstał od zera na przestrzeni ostatnich kilku lat z cał± pewno¶ci± spodziewam się większej sprawno¶ci organizacyjnej i przede wszystkim technologicznej, niż od firmy na¶cie razy większej, która ci±gnie za sob± dziesięciolecia zaszło¶ci. Tymczasem rynkowo oferta Polanku jest bardzo ciekawa i konkurencyjna, natomiast organizacyjnie i technologicznie to momentami jaka¶ totalna pomyłka. -- |
|
Data: 2011-01-05 20:46:03 | |
Autor: Kotlet | |
ĹĽenada w Polbanku! | |
to samo mialem w wbk 5. odezwał się gość i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcę trzeba ja zauwazyc w trakcie rozmowy ze sie ja zgubilo -- http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/ http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/ http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/ |
|
Data: 2011-01-11 20:38:27 | |
Autor: Iksinski | |
ĹĽenada w Polbanku! | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ig02g1$2dq7$1opal.icpnet.pl... 3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga Nie trzeba. Dzisiaj likwidowałem mistrzowskie i nawet chciałem oddać kartę, ale koleś stwierdził, że konto jest likwidowane, więc karta do niego podpięta i tak nie będzie działać, więc mogę je sobie zostawić na pamiątkę... ;-) Co oddział to obyczaj ;-) Pozdrawiam X |