Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   ĹĽenada w Polbanku!

ĹĽenada w Polbanku!

Data: 2011-01-04 22:12:30
Autor: RobertS
ĹĽenada w Polbanku!
pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)

1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie miała żadnych argumentów; w każdym razie wydawało mi się (całkowicie błędnie), że kobieta coś przeklika w systemie, podpiszę i będę miał ten sam numer konta, ale z inną taryfą...oczywiście nie, bo

2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia

3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga

4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem na połączenie

5. odezwał się gość i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcę zmienić konto i dlatego karta musi zostać zastrzeżona; oczywiście nie chciał jej zastrzec, bo można to zrobić tylko w wypadku zagubienia lub kradzieży

6. oddałem słuchawkę kobiecie a ta przez kilka minut ostro kłóciła się z pracownikiem infolinii, nic nie załatwiła ;-/ co za komedia!

7. zadzwoniła do kogoś innego, niby wewn. ale też długo czekała, słuchaliśmy melodyjek itp...ten gość również nie chciał karty zastrzec ani pomóc

8. no to zadzwoniliśmy jeszcze raz na infolinię, tym razem (nie wdając się w szczegóły) powiedziałem, że kartę zgubiłem i sprawa została załatwiona

żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i zostawić tylko kk

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2011-01-04 22:01:58
Autor: xbartx
żenada w Polbanku!
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100, RobertS napisał(a):

pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z
mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale
nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)

Mi akurat zmiana mistrzowskiego na pomocnicze zajęła właśnie przysłowiowe 5 albo 7 minut. Fakt, że mam już zapoznaną Panią i ona się zawsze dobrze we wszystkim orientuje. Jednak to jest Półbank, więc tam wszystko jest możliwe.





--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

Data: 2011-01-04 23:09:13
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
ĹĽenada w Polbanku!
RobertS pisze:

2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć
drugi, numer konta rzecz jasna siÄ™ zmienia

Owszem, ale to w sumie nie aż takie dziwne.... W każdym razie - spodziewałem się.

3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę
debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga

No popatrz, a ja nie oddałem, tylko przepiąłem do oszczędnego. Inna sprawa, że jeśli nie chcesz przepinać, to co w tym dziwnego, że kartę trzeba zastrzec? W końcu jak nie będziesz miał konta, to i karta do niego raczej nie zadziała... Choć oczywiście zastrzeganie powinno odbyć się automatycznie przy zamykaniu rachunku.

--
MiCHA

Data: 2011-01-04 23:19:39
Autor: Wronik
klient ĹĽenada

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości
news:ig02g1$2dq7$1opal.icpnet.pl...
pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z
mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale
nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)
  --   ciach --
żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i
zostawić tylko kk

    I tak by by  byĹ‚o najlepiej, czyli pozamykać wszystko i przenieść siÄ™
do Multibanku. Jednego upierdliwego klienta mniej.
Zajmujesz niepotrzebnie czas, a inni muszą za to placić, bo utrzymanie
pracownika kosztuje. Ja nie mialem problemĂłw "w okienku" Polbanku,
 a mam tam produkty od marca 2009. Nie wszystko tam mi siÄ™ podoba,
 ale zasada jest prosta : Nie podoba siÄ™ - to wynocha.
Wynosiłem się z PKO BP i też nie miałem karty do oddania.
Na infolinii powiedzialem, ĹĽe zgubilem i zostala zastrzeĹĽona. Trwalo to moĹĽe
2 minuty.

Data: 2011-01-05 01:02:26
Autor: Krzysiek
żenada w Polbanku!
On 4 Sty, 22:12, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

5. odezwał się go¶ć i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcę
zmienić konto i dlatego karta musi zostać zastrzeżona; oczywi¶cie nie
chciał jej zastrzec, bo można to zrobić tylko w wypadku zagubienia lub
kradzieży
Zbyt dużo uczciwo¶ć;)
Najczę¶ciej lepiej nie mówić chcę zastrzec kartę ale mam j±.

Data: 2011-01-05 09:14:56
Autor: Robert Kois
ĹĽenada w Polbanku!
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100, RobertS napisał(a):

1. pominę kwestie zwi±zane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie miała żadnych argumentów;

U mnie wygl±dało to inaczej. Zero pytań. Cało¶ć ze zmian± limitów na
pomagaj±cym trwała parę może parena¶cie minut, mnóstwo klikania.
 
2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamkn±ć jeden i otworzyć drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia

Norma w polskich bankach niestety.

3. aby zamkn±ć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetow±, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga

Mnie nikt o kartę nawet nie spytał (w sumie nie pamiętam czy karta była
aktywna czy nie bo brałem j± na wszelki wypadek jak była za darmo).

4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem na poł±czenie

Niestety norma w Polbanku. Z kartami nic w oddziale się załatwić nie da
(oprócz wydania i/lub złożenia wniosku)

żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i zostawić tylko kk

Jak nie masz mocnooszczędzaj±cych to było nie zakładać pomagaj±cego.

--
Kojer

Data: 2011-01-05 18:30:40
Autor: Wojciech Nawara
żenada w Polbanku!
W dniu 2011-01-05 09:14, Robert Kois pisze:

1. pominę kwestie zwi±zane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,
abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie
miała żadnych argumentów;

U mnie wygl±dało to inaczej. Zero pytań. Cało¶ć ze zmian± limitów na
pomagaj±cym trwała parę może parena¶cie minut, mnóstwo klikania.

Przecież limity dzienne w Polbanku s± per user, a nie per rachunek.

Data: 2011-01-05 18:40:22
Autor: Robert Kois
żenada w Polbanku!
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:30:40 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

1. pominę kwestie zwi±zane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,
abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie
miała żadnych argumentów;
U mnie wygl±dało to inaczej. Zero pytań. Cało¶ć ze zmian± limitów na
pomagaj±cym trwała parę może parena¶cie minut, mnóstwo klikania.
Przecież limity dzienne w Polbanku s± per user, a nie per rachunek.

My¶lałem, że na rachunek. Tak czy tak miałem chyba standardowe a na pewno
mniejsze niż 100k które kazałem ustawić :).

--
Kojer

Data: 2011-01-05 12:31:28
Autor: Cubus
ĹĽenada w Polbanku!
W dniu 2011-01-04 22:12, RobertS pisze:

[ciach]

W Polbanku pod żadnym pozorem nie wolno trzymać jakichkolwiek środków!
Przy tym kuriozalnym bałaganie porównywalnym chyba tylko z PKP
powierzanie bankowi własnych pieniędzy przypomina grę w kasynie.
Niefortunnie posiadam u nich hipotekÄ™, ale stan wszystkich rachunkĂłw
które mi tam założyli stale wynosi 0.00 Jedynie dwa dni przed terminem
wymagalności raty trafia tam przelew walutowy (broń Boże nie kupować
waluty po ich kursie!).

Data: 2011-01-05 16:25:42
Autor: Piona
żenada w Polbanku!
W dniu 2011-01-04 22:12, RobertS pisze:

Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto.....
Ech,..,
piona

Data: 2011-01-05 17:46:36
Autor: RobertS
żenada w Polbanku!

Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w
Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto.....
Ech,..,
piona

żenuj±ce było to, że idzie klient do placówki banku a tam pracownicy kłóc± się między sob±kto ma rację, wszystko inne jako¶ potrafię zrozumieć ;-/

zwyczajnie niepojęte dla mnie jest, że pracownicy jednej firmy robi± swojemu pracodawcy taki zły PR, jak mog± dogadać się z klientem skoro nie potrafi± porozumieć się między sob±?

oferta Polbanku nie jest zła, gdyby taka była to nie korzystałbym z jego usług, na potępienie zasługuje fakt w jaki sposób postępuj± jego pracownicy

ale może to ja tylko mam takiego pecha i to zawsze w tej samej placówce, jak byłem tam ostatnio to przyszedłem 30 min. po otwarciu i musiałem poczekać na pracownika, który był "w terenie" bo nikt inny nie potrafił mi wydać wniosku o kartę, poczekałem sobie i zobaczyłem jak ww. pracownik wkracza do placówki z torb± z zakupami z pobliskiego spożywczaka ;-(

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2011-01-05 23:56:40
Autor: Tomasz Opalski
żenada w Polbanku!
Piona <email@wsygnaturce.pl> napisał(a):
Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto.....
Ech,..,
piona

Ja to widzę trochę inaczej. Po pierwsze zgodnie z chronologi± zdarzeń: RobertS najpierw założył konto w Polbanku, póĽniej został zmuszony przez bank do jakiej¶ okre¶lonej procedury, po czy odkrył, że bank nie jest w stanie jej przeprowadzić z zadowalaj±cym SLA /bo albo nie działa ona w ogóle albo pracownik jest niekompetentny  i nie jest w stanie jej wykonać/ i w efekcie jako Klient to krytycznie ocenia. Szczególnie że nie nabluzgał na bank, tak na rympał, tylko szczegółowo opisał przebieg zdarzeń. Po to jest ta Grupa!
Oczywi¶cie s± osoby które je¶li cos wybrały to zawsze jest to super-hiper i będ± wygłaszać peany pochwalne, nawet jak jest syf, bo jako nieomylnie  wybrały to przecież najlepiej i musi być super, tylko po co komu opinia takich nieszczę¶ników? Miłego dnia
  Tomek

PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta do po¶wiadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzucon± przez własn± firmę. --


Data: 2011-01-06 01:05:51
Autor: mvoicem
żenada w Polbanku!
(06.01.2011 00:56), Tomasz Opalski wrote:
PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta do po¶wiadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzucon± przez własn± firmę.

Ale z drugiej strony - ten pracownik ma jaki¶ margines swobody i może
podej¶ć twórczo do tematu. W niejednym banku by powiedzieli "nie da się,
proszę przynie¶ć kartę".

Tak jak w TP - z jednej strony głupio że doradzali mi podpisać cesję z
samym sob±, ale z drugiej strony dzięki temu umowa cyrografowa na Neo
skończyła się przed czasem i mogłem skorzystać z innego operatora/wybrać
lepsz±-aktualniejsz± ofertę.

Czyli każda wada jest w pewnym sensie zalet±.

p. m.

Data: 2011-01-06 10:09:50
Autor: RobertS
żenada w Polbanku!


Ale z drugiej strony - ten pracownik ma jaki¶ margines swobody i może
podej¶ć twórczo do tematu. W niejednym banku by powiedzieli "nie da się,
proszę przynie¶ć kartę".

propozycja przyniesienia karty nie padła ani razu, "pan jest teraz nie ma to trzeba zastrzec" tylko, że pracownik infolinii tego nie rozumial

druga sprawa jest taka, że bank mógłby przygotowac jak±¶ procedurę w sytuacji, gdy klient zmienia konto z kart± na takie bez karty - nie byłoby improwizacji

a wiadomo takich sytuacji bylo sporo, nawet pracownik banku to przyznal


--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2011-01-06 10:18:37
Autor: Rafał
żenada w Polbanku!
W dniu 2011-01-06 10:09, RobertS pisze:
propozycja przyniesienia karty nie padła ani razu, "pan jest teraz nie
ma to trzeba zastrzec" tylko, że pracownik infolinii tego nie rozumial

W BZWBK jest to samo. I jeszcze się nie spotkałem z tak±... uczciwo¶ci±? Zawsze mówi się że karta zaginęła. I wtedy trwa to chwilkę. Mi w Polbanku zmiana konta zajęła z 10 minut.

--
Raf

Data: 2011-01-06 20:30:58
Autor: RobertS
żenada w Polbanku!

W BZWBK jest to samo. I jeszcze się nie spotkałem z tak±... uczciwo¶ci±?
Zawsze mówi się że karta zaginęła. I wtedy trwa to chwilkę. Mi w
Polbanku zmiana konta zajęła z 10 minut.

żenuj±ce było to, że można było odnie¶ć wrażenie, że pracownik oddziału oraz ten z infolinii pracuj± w innych (konkurencyjnych) firmach i zwyczajnie robi± sobie na zło¶ć ;-/

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2011-01-06 20:19:13
Autor: Tomasz Opalski
żenada w Polbanku!
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisał(a):

Tak jak w TP - z jednej strony głupio że doradzali mi podpisać cesję z
samym sob±, ale z drugiej strony dzięki temu umowa cyrografowa na Neo
skończyła się przed czasem i mogłem skorzystać z innego operatora/wybrać
lepsz±-aktualniejsz± ofertę.

Nie chciałbym tu wyj¶ć na obrońcę TP, bo wiem jaki los niechybnie by mnie spotkał, ale porównujemy operatora który obsługuje ca ~10 milionów klientów z marginalnym jak na polskie warunki bankiem z ca ~800 tys. klientów. Efekt skali jest nieporównywalny, a może zabić każd± organizację!.
Ale najważniejsze, że od banku który powstał od zera na przestrzeni ostatnich kilku lat z cał± pewno¶ci±  spodziewam się większej sprawno¶ci  organizacyjnej i przede wszystkim technologicznej, niż od firmy na¶cie razy większej, która ci±gnie za sob± dziesięciolecia zaszło¶ci. Tymczasem rynkowo oferta Polanku jest bardzo ciekawa i konkurencyjna, natomiast organizacyjnie i technologicznie to momentami jaka¶ totalna pomyłka.

--


Data: 2011-01-05 20:46:03
Autor: Kotlet
ĹĽenada w Polbanku!

4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na
infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem
na połączenie


to samo mialem w wbk


5. odezwał się gość i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcę
zmienić konto i dlatego karta musi zostać zastrzeżona; oczywiście nie
chciał jej zastrzec, bo można to zrobić tylko w wypadku zagubienia lub
kradzieĹĽy

trzeba ja zauwazyc w trakcie rozmowy ze sie ja zgubilo


--
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/
http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2011-01-11 20:38:27
Autor: Iksinski
ĹĽenada w Polbanku!

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ig02g1$2dq7$1opal.icpnet.pl...

3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga

Nie trzeba. Dzisiaj likwidowałem mistrzowskie i nawet chciałem oddać kartę, ale koleś stwierdził, że konto jest likwidowane, więc karta do niego podpięta i tak nie będzie działać, więc mogę je sobie zostawić na pamiątkę... ;-)

Co oddział to obyczaj ;-)

Pozdrawiam
X

ĹĽenada w Polbanku!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona