Data: 2011-01-05 09:14:56 | |
Autor: Robert Kois | |
Ĺźenada w Polbanku! | |
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100, RobertS napisał(a):
1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie miała żadnych argumentów; U mnie wyglądało to inaczej. Zero pytań. Całość ze zmianą limitów na pomagającym trwała parę może parenaście minut, mnóstwo klikania. 2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia Norma w polskich bankach niestety. 3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga Mnie nikt o kartę nawet nie spytał (w sumie nie pamiętam czy karta była aktywna czy nie bo brałem ją na wszelki wypadek jak była za darmo). 4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem na połączenie Niestety norma w Polbanku. Z kartami nic w oddziale się załatwić nie da (oprócz wydania i/lub złożenia wniosku) żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i zostawić tylko kk Jak nie masz mocnooszczędzających to było nie zakładać pomagającego. -- Kojer |
|
Data: 2011-01-05 18:30:40 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
żenada w Polbanku! | |
W dniu 2011-01-05 09:14, Robert Kois pisze:
1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, Przecież limity dzienne w Polbanku są per user, a nie per rachunek. |
|
Data: 2011-01-05 18:40:22 | |
Autor: Robert Kois | |
żenada w Polbanku! | |
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:30:40 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):
Przecież limity dzienne w Polbanku są per user, a nie per rachunek.1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,U mnie wyglądało to inaczej. Zero pytań. Całość ze zmianą limitów na Myślałem, że na rachunek. Tak czy tak miałem chyba standardowe a na pewno mniejsze niż 100k które kazałem ustawić :). -- Kojer |
|