Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Ĺźenada w Polbanku!

Ĺźenada w Polbanku!

Data: 2011-01-05 09:14:56
Autor: Robert Kois
Ĺźenada w Polbanku!
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100, RobertS napisał(a):

1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała, abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie miała żadnych argumentów;

U mnie wyglądało to inaczej. Zero pytań. Całość ze zmianą limitów na
pomagającym trwała parę może parenaście minut, mnóstwo klikania.
 
2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia

Norma w polskich bankach niestety.

3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga

Mnie nikt o kartę nawet nie spytał (w sumie nie pamiętam czy karta była
aktywna czy nie bo brałem ją na wszelki wypadek jak była za darmo).

4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem na połączenie

Niestety norma w Polbanku. Z kartami nic w oddziale się załatwić nie da
(oprócz wydania i/lub złożenia wniosku)

żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i zostawić tylko kk

Jak nie masz mocnooszczędzających to było nie zakładać pomagającego.

--
Kojer

Data: 2011-01-05 18:30:40
Autor: Wojciech Nawara
żenada w Polbanku!
W dniu 2011-01-05 09:14, Robert Kois pisze:

1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,
abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie
miała żadnych argumentów;

U mnie wyglądało to inaczej. Zero pytań. Całość ze zmianą limitów na
pomagającym trwała parę może parenaście minut, mnóstwo klikania.

Przecież limity dzienne w Polbanku są per user, a nie per rachunek.

Data: 2011-01-05 18:40:22
Autor: Robert Kois
żenada w Polbanku!
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:30:40 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,
abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie
miała żadnych argumentów;
U mnie wyglądało to inaczej. Zero pytań. Całość ze zmianą limitów na
pomagającym trwała parę może parenaście minut, mnóstwo klikania.
Przecież limity dzienne w Polbanku są per user, a nie per rachunek.

Myślałem, że na rachunek. Tak czy tak miałem chyba standardowe a na pewno
mniejsze niż 100k które kazałem ustawić :).

--
Kojer

Ĺźenada w Polbanku!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona