Azjatyckie rynki odbijają się od dna

Data: 2020-03-02 01:33:40
Autor: Jacek Bialy
Azjatyckie rynki odbijają się od dna
Główne indeksy na azjatyckich giełdach reagują na rosnącą liczbę osób wyleczonych z koronawirusa oraz spadającą zachorowalność.

Więcej:
 https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/gielda/10303288/azjatyckie-rynki-odbijaja-sie-od-dna.html

Wuhan dża-jo!

Data: 2020-03-02 10:44:18
Autor: A. Filip
Azjatyckie rynki odbijają się od dna (jak trwale czyli jakie ryzyko dalej jest)
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

IMHO jest _przynajmniej_ 50% na co najmniej jedną falę "paniczki" (lub więcej).
Epidemia może w końcu trafić w sporą grupę ludzi ze zwyczajami łatwo ją
przenoszącymi, wiec co najmniej spore+ ogniska poza Chinami/Wuhan są
dość prawdopodobne.  Przekonanie rynków że duże ognisko jest i
pozostanie tylko ograniczonym ogniskiem zajmie kilka tygodni i ze 2-3
ogniska nie przechodzące w pożar.

Perspektywy są znacznie lepsze niż były szczególnie dla rozsądnych czarnowidzów.
_Całe_ spore+ ryzyko _jeszcze_ nie zniknęło.  Nawet tylko efekty uboczne
typu "opóźnienia" dostaw z Chin mogą sprawa zachwiać gospodarką.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-02 02:21:20
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Panika jest zrozumiała, bo wirus jest wyjątkowo zaraźliwy przy długiej bezobjawowej inkubacji. Ale nie do końca uzasadniona, gdyż jego śmiertelność jest stosunkowo niska. Ot - padnie trochę dziadków (najczęściej na serce), reszta oswoi się z wirusem jak z wieloma innymi..

Pozdrawiam!

JB

Data: 2020-03-02 18:59:56
Autor: Budzik
Azjatyckie rynki odbijają się od dna (jak trwale czyli jakie ryzyko dalej jest)
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

Ale nie do końca uzasadniona, gdyż jego śmiertelność jest stosunkowo
niska.

Serio? 2% to mało?
To ile z tych co zachoruje na zwykłą grypę umiera?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2020-03-02 20:54:10
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 02.03.20 um 19:59 schrieb Budzik:
[...]

Zobacz statystyki

https://www.worldometers.info/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król https://www.worldometers.info/remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-02 21:10:19
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jak rozumiem trochę ponad 2% śmiertelności jest dla _potwierdzonych_
przypadków, czyli dla zachowań o "poważnym" przebiegu.
Sama grypa może i nie zabija _bezpośrednio_ ale "komplikacje po grypie
przy dwóch sezonach grypowych rocznie już "statystycznie wychodzą".

Klasyka wciskania ciemnoty (manipulacji) z ukraińskiej świńskiej grypy:
16 zgonów na 15 potwierdzonych przypadków.

https://zdrowie.radiozet.pl/Choroby/Choroby-zakazne/10-mitow-na-temat-koronawirusa-WHO-dementuje-nieprawdziwe-informacje
Niektóre osoby zarażają się, ale nie rozwijają żadnych objawów i nie
czują się źle. Większość ludzi (około 80%) dochodzi do siebie po
chorobie bez konieczności specjalnego leczenia. Około 1 na 6 osób,
które zachorują na COVID-19, poważnie choruje i ma trudności z
oddychaniem. Osoby starsze i osoby z podstawowymi problemami
medycznymi, takimi jak wysokie ciśnienie krwi, problemy z sercem lub
cukrzyca, częściej chorują na poważną chorobę. Około 2% osób z tą
chorobą zmarło.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-03 05:59:54
Autor: Budzik
Azjatyckie rynki odbijają się od dna (jak trwale czyli jakie ryzyko dalej jest)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Jak zawsze rozumiesz to co chcesz.
Ale pociesze cie ze z grypa zwykła bedzie podobnie.
A z drugiej strony na terenach gdzie zaczyna krazyc korlewski wirus, wyczulenie na to aby zglosic sie do lekarza bedzie z pewnoscia wieksze niz w przypadku tradycyjnej grypy.

Sama grypa może i nie zabija _bezpośrednio_ ale "komplikacje po
grypie przy dwóch sezonach grypowych rocznie już "statystycznie
wychodzą".

No to ponawiam pytanie - jaka jest smiertelnosc zwykłej grypy?

Klasyka wciskania ciemnoty (manipulacji) z ukraińskiej świńskiej
grypy: 16 zgonów na 15 potwierdzonych przypadków.

Na manipulacji to ty sie znasz...

[...]

Czyli sugerujesz ze to nie jest 2% a bardziej 2%/6? To duzo czy mało w stosunku do zwykłej grypy?

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-03-03 06:25:02
Autor: Runt
W dniu 2020-03-02 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Ciekaw jestem jakby Jacuś śpiewał gdyby znalazł się w tych 2%.

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-02 21:28:36
Autor: japanizer
On Tuesday, March 3, 2020 at 2:25:01 PM UTC+9, Runt wrote:
W dniu 2020-03-02 o 19:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...
> To ile z tych co zachoruje na zwykłą grypę umiera?

Ciekaw jestem jakby Jacuś śpiewał gdyby znalazł się w tych 2%.

Akurat jest już w takim wieku, że łapie się do owych 2%..

Data: 2020-03-03 06:33:18
Autor: Runt
W dniu 2020-03-03 o 06:28, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No to Jacusiu - uśmiechnij się! Liczysz na szczęście?
"Chcesz babana?" - a widzisz!

Data: 2020-03-03 17:06:06
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 03.03.20 um 06:28 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Jesli sie zaszczepil lub wczesniej mial grype, to ma niestety jeszcze mniejsze szanse. ;-)
Gdyby byl antyszczepionkowcem to polecalbym profilaktyke inz. Zieby (witamina C) oraz - wedlug innych specjalistow - preparaty cynkowe, witaminowe i czosnek.
A dla dezynfekcji (taki przepis u nas podaja): 830 ml etanolu 96%, 42 ml wody utlenionej 3%, 15 ml gliceryny 98% i 113 ml wody destylowanej. Wlewac w podanej kolejnosci do szklanego, plastykowego lub metylowanego pojemnika, ten zamknac i calosc wstrzasnac. Uwaga etanol jest latwo palny!
Czytelnik z Podlasia poleca "Ksiezycowke z korona", ktora podobno tez jest skuteczna.

--
[...]

  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-03 17:19:47
Autor: Runt
W dniu 2020-03-03 o 17:06, Sylvio Balconetti pisze:

Czytelnik z Podlasia poleca "Ksiezycowke z korona", ktora podobno tez jest skuteczna.

Ja od bardzo dawna używam na wszelkie dolegliwości kanadyjskiej (moonshine of course) ;-)

Data: 2020-03-03 08:30:17
Autor: Zenek Kapelinder
Azjatyckie rynki odbijają się od dna (jak trwale czyli jakie ryzyko dalej jest)
Ta, kanadyjskiej. Wodę brzozowa walisz bo na nic więcej cię nie stać. Ktoś kto wstaje o 5:30 i zamiata ulice nawalac się może woda brzozowa albo denaturatem. A na przeziębienia spirytus salicylowy.

Data: 2020-03-03 18:42:41
Autor: Runt
W dniu 2020-03-03 o 17:30, ORMO-wiec Zenek Kapelinder zacwelony pisze:
Ta, kanadyjskiej. Wodę brzozowa walisz bo na nic więcej cię nie stać. Ktoś kto wstaje o 5:30 i zamiata ulice nawalac się może woda brzozowa albo denaturatem. A na przeziębienia spirytus salicylowy.

W O N  kanalio!

Data: 2020-03-03 17:59:53
Autor: Budzik
Azjatyckie rynki odbijają się od dna (jak trwale czyli jakie ryzyko dalej jest)
Użytkownik ?????? ?????????? silvio@invalid.invalid ...

Gdyby byl antyszczepionkowcem to polecalbym profilaktyke inz. Zieby (witamina C) oraz - wedlug innych specjalistow - preparaty cynkowe, witaminowe i czosnek.

Emotikona nie ma i tera nie wiem czy ty to na serio...

[...]

I od samego trzymania w pojemniku pomaga? CZy chodzi o czynnośc wstrzasania?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2020-03-03 22:37:10
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 03.03.20 um 18:59 schrieb Budzik:
[...]

lub metalowego pojemnika, ten zamknac i calosc wstrzasnac. Uwaga
etanol jest latwo palny! Czytelnik z Podlasia poleca "Ksiezycowke z
korona", ktora podobno tez jest skuteczna.

I od samego trzymania w pojemniku pomaga? CZy chodzi o czynnośc
wstrzasania?

Tak pisza w gazecie, a osobiscie watpie czy kolejnosc jest wazna. Rodzina pracuje w powaznym laboratorium i nie certola sie tam z mieszaniem plynow. Techniczny alkohol dezynfekuje!

Data: 2020-03-06 03:08:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

Czosnek jaknajbardziej - żaden wirus nie zbliży się do ciebie..  Buu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-06 03:12:05
Autor: Jacek Bialy
Azjatyckie rynki odbijają się od dna (jak trwale czyli jakie ryzyko dalej jest)

Ciekaw jestem jakby Jacuś śpiewał gdyby znalazł się w tych 2%.

   -- - Akurat jest już w takim wieku, że łapie się do owych 2%.

Gratuluję  - bawcie się..    :-DDD

JB

Data: 2020-03-06 18:31:16
Autor: Runt
W dniu 2020-03-06 o 12:12, Jacek Bialy pisze:
Ciekaw jestem jakby Jacuś śpiewał gdyby znalazł się w tych 2%.
    -- - Akurat jest już w takim wieku, że łapie się do owych 2%.
Gratuluję  - bawcie się..    :-DDD
no i co jacusiu, wracasz na drzewo? chcesz banana?
no co "cfaniaku" taki z ciebie czempion soyuza, takis mocny?
wciaz będziesz produkowac pis-owskie brednie?
Nu!

Data: 2020-03-06 03:17:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

W stosunku do takiej 'Hiszpanki' to niewiele, za to panika cholera :)

JB

Data: 2020-03-06 18:32:21
Autor: Runt
W dniu 2020-03-06 o 12:17, Jacek Bialy pisze:
Ale nie do końca uzasadniona, gdyż jego śmiertelność jest stosunkowo
niska.
   -- - Serio? 2% to mało?
W stosunku do takiej 'Hiszpanki' to niewiele, za to panika cholera :)
Chciałbyś być w tych 2% i cieszyć sie, że to nie "hiszpanka"?

Data: 2020-03-06 14:57:42
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja se neboim, ja mam raka..          Buuuu ha-ha!

Data: 2020-03-07 07:37:40
Autor: Runt
W dniu 2020-03-06 o 23:57, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ja se neboim, ja mam raka..

Oby "słowo stało się ciałem" - jeszcze będziesz płakać nad sobą.

Data: 2020-03-07 14:41:58
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ będę pawianku, gdy wysikasz jakiegoś wirusa..     Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-08 07:24:05
Autor: Runt
W dniu 2020-03-07 o 23:41, pawian Jacek Bialy pisze:
   -- Oby "słowo stało się ciałem" - jeszcze będziesz płakać nad sobą.
Ależ będę pawianku,
stary pawianie, wracaj do klatki!
gdy wysikasz jakiegoś wirusa..     Buuu ha-ha!
ci na łeb ;-)))

Data: 2020-03-08 09:43:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja nie jestem twój dziadzia

gdy wysikasz jakiegoś wirusa..     Buuu ha-ha!
   -- - ci na łeb ;-)))

Nic z tego - pan dyrektor kazał ci zamknąć wybieg z powodu koronowirusa. Będziesz sikał pod kuwetę..   Buuu ha-ha!

Data: 2020-03-09 06:34:44
Autor: Runt
Azjatycka kuweta
W dniu 2020-03-08 o 17:43, Jacek Bialy pisze:
    -- Oby "słowo stało się ciałem" - jeszcze będziesz płakać nad sobą.
Ależ będę pawianku,
    -- - stary pawianie, wracaj do klatki!
Ja nie jestem twój dziadzia
Dziadzaia nie to nie związki rodzinne ale określenie dziada!
gdy wysikasz jakiegoś wirusa..     Buuu ha-ha!
    -- - ci na łeb ;-)))
Nic z tego - pan dyrektor kazał ci zamknąć wybieg z powodu koronowirusa.
Ci kazał zamknąć? Interesująca masz robotę! Pewnie dobrze płatną.
Będziesz sikał pod kuwetę..
Jak ci to sie udaje? ;-)))
Buuu ha-ha!
Pajac dziadzia jesteś. I cienias!