Azorowi.

Data: 2011-12-22 05:32:03
Autor: stevep
Azorowi.
Uroczyście ogłaszam wszem wobec, że w uznaniu twoich psich zasług nadaje  ci ludzkie nazwisko Dupikowski, gdybyś jednak wolał nazwisko
Kundlowski jestem gotów uwzględnić reklamacje do godz 12.00 w dn  24.12.2011.
Aby jednak nie było dyskryminacji (rasowej) proponuje konkurs nadawania  nazwisk wszystkim anonimom, może na początek konkurs na nazwisko dla  boukuna.

Hau,hau,hau Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-22 09:25:52
Autor: mkarwan
Azorowi.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6vivpa850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Aby jednak nie było dyskryminacji (rasowej) proponuje konkurs nadawania nazwisk wszystkim anonimom, może na początek konkurs na nazwisko dla boukuna.

Czy stevep oznacza steve p....?
A może pop.. stefek?
A może pies steve?
A może psia p....?

Data: 2011-12-22 09:32:39
Autor:
Azorowi.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>Aby jednak nie było dyskryminacji (rasowej) proponuje konkurs nadawania >nazwisk wszystkim anonimom, może na początek konkurs na nazwisko dla >boukuna.

Do ciebie pasuje Beznapletkowmaun ;)

Data: 2011-12-22 12:28:55
Autor: Grzegorz Z.
Azorowi.
bitstreem.WYTNIJ@gazeta.pl napisał:

[...]

W skrócie urwan (przez małe u)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-22 14:02:45
Autor: stevep
Azorowi.
Dnia 22-12-2011 o 09:25:52 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Spierdalaj idioto bo cię nazwę Marudowski.

--
stevep

Data: 2011-12-22 18:21:40
Autor: mkarwan
Azorowi.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6v6ivax50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Spierdalaj idioto bo cię nazwę Marudowski.

Jęsli ty jestes idotą, nie musi oznaczać, że inni też nin są.
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny, chamie.

--
stevep

Data: 2011-12-23 05:58:26
Autor: stevep
Azorowi.
Dnia 22-12-2011 o 18:21:40 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

O pardon panie hrabio, popraw słomę za holewą.

--
stevep

Data: 2011-12-22 22:32:11
Autor: raff
Azorowi.

Czy to jest przedszkole ?

Demencja starcza.

R.

Data: 2011-12-23 05:59:00
Autor: stevep
Azorowi.
Dnia 22-12-2011 o 22:32:11 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

U ciebie niewątpliwa Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-22 09:31:57
Autor: bully300
Azorowi.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Uroczy=B6cie og=B3aszam wszem wobec, =BFe w uznaniu twoich psich zas=B3u=
g nadaje  =

ci ludzkie nazwisko Dupikowski, gdyby=B6 jednak wola=B3 nazwisko
Kundlowski jestem got=F3w uwzgl=EAdni=E6 reklamacje do godz 12.00 w dn  =

24.12.2011.
Aby jednak nie by=B3o dyskryminacji (rasowej) proponuje konkurs nadawani=
a  =

nazwisk wszystkim anonimom, mo=BFe na pocz=B1tek konkurs na nazwisko dla=
  =

boukuna.

Hau,hau,hau Dupikowski.

rAzor - Skundlony
obserwator - Obsrywaczow ;)
u2 - Posraniec
HaMMeR - Młotek ;)
muto2100 - Bibliotekarz
mkarwan - Beznapletekmaun
raff - Bogaczow
Warzywny - Katabasowski

Data: 2011-12-22 16:46:54
Autor: Leprechaun
Azorowi.

[...]

To nieszczęśliwy człowiek. Bez przyjaciół, nikt go nie szanuje. Sam jest sobie winny. Żal mi go, przecież to też człowiek.

BomBel

Data: 2011-12-23 05:55:46
Autor: stevep
Azorowi.
Dnia 22-12-2011 o 16:46:54 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

To prawda szkoda, że nie zasługuje na współczucie.

--
stevep

Data: 2011-12-22 19:29:44
Autor: rAzor
Azorowi.
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

To ja już dzisiaj składam reklamację - jak już ma być takie głupie i dennie beznadziejne, to idźmy na całość i do samego dna - proszę, abyś mi nadał nazwisko Pietrzykowski. Jakoś to zniosę, chociaż wielu, czytujących tę grupę wolałoby się od razu nazwac Dupa. he he he

Data: 2011-12-23 05:46:49
Autor: stevep
Azorowi.
Dnia 22-12-2011 o 19:29:44 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Wybierasz Kundlowski, przykro mi, ale składasz reklamacje po terminie  Dupikowski. hau, hau, hau.

--
stevep

Data: 2011-12-23 08:07:32
Autor: rAzor
Azorowi.

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Pietrzykowski - "reklamacje do godz. 12.00 w dniu 24.12.2011" - ty się nawet kalendarzem nie umiesz posługiwać, debilu. :-D

Data: 2011-12-23 16:15:12
Autor: stevep
Azorowi.

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

To 19.29 jest przed dwunastą, zacząłeś czas odmierzać do tyłu Dupikowski?

--
stevep

Azorowi.