Azot w kołach

Data: 2009-04-11 19:44:08
Autor: Bartas_M5
Azot w kołach
ja swoje BMW M5, a dokadniej opony, od kilku lat pompuje azotem. Odczulem ze auto lepiej sie
prowadzi, moge o jakies 5km/h szybciej w zakrety wchodzic, opony mniej sie uginaj±. Co do spalanei to nie wiem czy spadlo, ale jak sie ma M5, to sie nie patrzy na spalanie.

Data: 2009-04-11 23:26:05
Autor: Robert Rędziak
Azot w kołach
On Sat, 11 Apr 2009 19:44:08 +0200, Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> wrote:
ze auto lepiej sie
prowadzi, moge o jakies 5km/h szybciej w zakrety wchodzic, opony mniej sie uginaj±.

 To jaki masz czas w Poznaniu? Schodzisz już poniżej dwóch minut?

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-12 11:00:06
Autor: Bartas_M5
Azot w kołach
To jaki masz czas w Poznaniu? Schodzisz już poniżej dwóch minut?

czas czego?:)

Data: 2009-04-12 09:14:24
Autor: Jacek Rudowski
Azot w kołach
On 2009-04-12, Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> wrote:
To jaki masz czas w Poznaniu? Schodzisz już poniżej dwóch minut?

czas czego?:)

Zapewne okrazenia...

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-04-12 11:48:38
Autor: Bartas_M5
Azot w kołach
Zapewne okrazenia...

a nie wiem, musze się kiedy¶ na tor wybtać i zmierzyć:)

Data: 2009-04-13 11:21:58
Autor: Przemek V
Azot w kołach

Użytkownik "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrngu3c5i.obv.amilazarus.wkurw.org...
On 2009-04-12, Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> wrote:
To jaki masz czas w Poznaniu? Schodzisz już poniżej dwóch minut?

czas czego?:)

Zapewne okrazenia...

Może o to chodziło:

http://www.poznan4u.pl/zabawa/boydrome.html

Klasyka grupy - już conajmniej 10 lat ma.

Data: 2009-04-13 09:30:29
Autor: Jacek Rudowski
Azot w kołach

On 2009-04-12, Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> wrote:
[...]

:) znajac Rekina... na pewno :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-04-13 17:36:01
Autor: Bartas_M5
Azot w kołach
Hmm, ja juz z tego wyrosłem, ale nie powiem, tam zaczynałem wspinać się na drabince hierarchii chłopaków z miasta. Teraz już mam ugruntowan± pozycję więc nie wypada się tam pokazywać. Ciekawe czy jeszcze się tam nowy narybek zbiera, hmmmm Musze podjechać w jaka¶ sobote i zrobić obczajke:)

Data: 2009-04-14 17:22:17
Autor: radekp@konto.pl
Azot w kołach
Mon, 13 Apr 2009 17:36:01 +0200, w <grvm63$n98$1@opal.icpnet.pl>, "Bartas_M5"
<bartas_m5@interia.pl> napisał(-a):

 tam zaczynałem wspinać się na drabince hierarchii chłopaków z miasta

To gralujemy osi±gnięć życiowych ;>>.

Data: 2009-04-14 18:49:23
Autor: Bartas_M5
Azot w kołach
Widzisz, Ty tego nigdy nie zrozumiesz.
Ja pochodzę ze wsi i miałęm trudniejszy start niż Ty.
Ale z całych sił d±żyłem żeby być Kim¶. No i mi się udało.
Teraz jak wracam do Palędzia widze jakim respektem i szacunkiem darz± mnie ludzie.

Data: 2009-04-17 20:54:15
Autor: CeSaR
Azot w kołach
Ale z całych sił d±żyłem żeby być Kim¶. No i mi się udało.

:-)
I kim jeste¶?

pzdr

Data: 2009-04-18 00:03:56
Autor: masti
Azot w kołach
Dnia Fri, 17 Apr 2009 20:54:15 +0200, CeSaR napisał(a):

Ale z całych sił dążyłem żeby być Kimś. No i mi się udało.

:-)
I kim jesteĹ›?

trollem, nie widać? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Azot w kołach