Ĺźy bolszewika.

Data: 2019-12-14 18:11:38
Autor: u2
Ĺźy bolszewika.
Na wpis Kalety zareagował Laurent Pech, profesor prawa na Uniwersytecie Middlesex w Londynie. "Jestem ekspertem ds. niezależności sądowej we Francji, EKPC i prawa UE, więc pozwolę sobie wyjaśnić, dlaczego nie wie Pan, o czym mówi (zakładając, że nie próbuje Pan celowo wprowadzić w błąd) " - odpisał prawnik.

fajne nazwisko:)

btw niezawisłość sędziów podważają sędziowie, którzy nie uznają innych niedawno mianowanych sędziów za sędziów, to są proste sprawy, ale nie dla brutusia, który chętnie wbiłby nóż w plecy Bolanda:))))))))

Data: 2019-12-14 09:15:41
Autor: Bruno Brunowski
"Prawo nie może naruszać niezawisłości sędz iowskiej" czyli francuski profesor miażdży bolszewika.
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 18:11:40 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

btw niezawisłość sędziów podważają sędziowie, którzy nie uznają innych niedawno mianowanych sędziów za sędziów, to są proste sprawy, ale nie dla brutusia, który chętnie wbiłby nóż w plecy Bolanda:))))))))

Listy poparcia do KRS ujawnione? Nie? To P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-12-14 19:17:44
Autor: u2
Ĺźy bolszewika.
[...]

te brutuś w Niemczech i Francji sędziowie są wybierani przez polityków i tak nie brykają:))))))))))

Data: 2019-12-14 10:35:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 19:17:48 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> te brutuś w Niemczech i Francji sędziowie są wybierani przez polityków i tak nie brykają:))))))))))

Drogi debilu, przeczytaj uważnie tekst z pierwszego postu.

--
Bruno

Data: 2019-12-14 19:42:13
Autor: u2
Ĺźy bolszewika.
[...]

skoro nie ma problemu w Niemczech i Francji przy wyborze sędziów przez polityków, to jaki masz problem brutusiu wbijający nóż w plecy Bolanda ?:))))))))))))))

Data: 2019-12-14 12:13:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 19:42:15 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> skoro nie ma problemu w Niemczech i Francji przy wyborze sędziów przez polityków, to jaki masz problem brutusiu wbijający nóż w plecy Bolanda ?:))))))))))))))

Z tą Francją to żeś pojechał Kukuryźniczku. "We Francji o nominacjach sędziowskich decyduje Najwyższa Rada Sądownictwa (Conseil Supérieur de la Magistrature). Liczy ona 12 członków; w jej skład oprócz prezydenta i ministra sprawiedliwości wchodzi 5 sędziów, prokurator, przedstawiciel Rady Państwa (odpowiednik Trybunału Konstytucyjnego) i 3 osobistości nie związane ani z parlamentem ani z sądami, mianowane przez prezydenta oraz przewodniczącego Zgromadzenia Narodowego i Senatu."

W Niemczech też nie jest tak jak by chciał PiS: "W Niemczech sędziów pięciu sądów najwyższej instancji (bez Federalnego Trybunału Konsytucyjnego) wybiera specjalna, 32-osobowa komisja rekrutacyjna (Richterwahlausschuss) złożona po połowie z posłów do Bundestagu (skład odzwierciedla proporcjonalnie układ sił w Bundestagu) i ministrów sprawiedliwości krajów związkowych (rządy landowe wyłaniane są w osobnych wyborach, proporcje partyjne są często inne niż w Bundestagu). Kandydatów może proponować federalny minister sprawiedliwości, albo członkowie komisji rekrutacyjnej. Po zaopiniowaniu kandydata lub kandydatki przez tzw. radę prezydialną danego sądu (prezes i inni sędziowie) komisja rekrutacyjna zwykłą większością głosów dokonuje wyboru na drodze tajnego głosowania. Po zatwierdzeniu wyboru przez rząd federalny sędziego mianuje prezydent RFN. Ta procedura od lat krytykowana jest przez przedstawicieli samorządu sędziowskiego, jako zbyt upolityczniona i mało przejrzysta."

https://www.dw.com/pl/jak-wybierani-są-sędziowie-w-państwach-ue-decydują-szczegóły/a-39700705

--
Bruno

Data: 2019-12-14 21:20:06
Autor: u2
Ĺźy bolszewika.
[...]

?:))))))))))))))

Z tą Francją to żeś pojechał Kukuryźniczku.

te ubecki durniu Prezydent Francji to nie polityk ? poza tym jest odpowiednik KRS, więc lepiej spadaj na drzewo jak chcesz wbijać nóż w plecy Bolanda:)))))))))))

https://www.dw.com/pl/jak-wybierani-są-sędziowie-w-państwach-ue-decydują-szczegóły/a-39700705

niemiecki pachołek ten brutuś jak Graś to i niemieckie źródło:))))))))))))))))))

Data: 2019-12-14 21:13:06
Autor: 𝕊𝕪𝕝𝕧𝕚𝕠 𝔹𝕒𝕝𝕔𝕠 𝕟𝕖𝕥𝕥𝕚
Ĺźy bolszewika.

te brutuś w Niemczech i Francji sędziowie są wybierani przez polityków i
tak nie brykają:))))))))))

Drogi debilu, przeczytaj uważnie tekst z pierwszego postu.

Przepraszam, ze sie wtrace, ale probujesz dialogowac z funkcyjnym, a to jest bez sensu. Facet ma prikaz i tyle. Naleza mu sie tylko wyrazy wspolczucia, ze czasy sie zmienily i nie moze wyjac nagana lub chocby palki, ale moze mu jako tako placa?
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/

Data: 2019-12-14 21:21:45
Autor: u2
Ĺźy bolszewika.
W dniu 14.12.2019 o 21:13, SB-uc pisze:

[...]

esbuc na jurgiełcie od BND więc wie:)))))))))))))))))))))

Ĺźy bolszewika.