żyć skromnie jak dudek

Data: 2011-03-26 22:23:38
Autor: jadrys
żyć skromnie jak dudek
W dniu 2011-03-25 17:20,  apr... pisze:

kwota ta to i tak pikuś przy zarobkach kopaczy po 200 tys. funtów tygodniowo,
chodzi mi tylko o jedną rzecz, że Polacy zarabiają marnie, wręcz głodowe
pensje dostajÄ….
tam trzeci bramkarz dostanie 10 tys. zł dziennie / 2,5 tys. euro /,
a dobrze się zapowiadałem jako piłkarz, ech !

A to też jest pikuś w stosunku do ludzi branży rozrywkowej. Bardziej żałuj że nie zostałeś wziętym muzykiem, czy aktorem.

żyć skromnie jak dudek