Azyl dla tuska

Data: 2012-04-21 22:52:19
Autor: u2
Azyl dla tuska
.... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Data: 2012-04-21 23:47:18
Autor: boukun
Azyl dla tuska

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f931e05$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...

.... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Skończy jak ten dziad pod mostem...

boukun

Data: 2012-04-22 00:20:16
Autor: wedoler
Azyl dla tuska
"u2"  wrote in message news:4f931e05$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

.... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przede wszystkim to dla Donalda T. a nie Tuska. A za to co zrobił to się azyl nie należy.

wekon

Data: 2012-04-22 06:45:03
Autor: stevep
Azyl dla tuska
Dnia 21-04-2012 o 22:52:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?
Dla ciebie wyłącznie Tworki.

--
stevep

Data: 2012-04-22 07:16:03
Autor: Tymon
Azyl dla tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f931e05$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Dla ciebie suwalski nie będzie żadnego azylu.Takich pojebów trzeba zamykać w szpitalach psychiatrycznych!

BomBel

Data: 2012-04-21 22:47:18
Autor: HaMMeR
Azyl dla tuska
On 22 Kwi, 07:16, "Tymon" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4f931e05$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

> ... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Dla ciebie suwalski nie będzie żadnego azylu.Takich pojebów trzeba zamykać w
szpitalach psychiatrycznych!

BomBel

Suwalszczyzna, to jeden z najpiekniejszych miejsc w Polsce,
wiec jesli dla ciebie wymozdzencu, ma byc to obelga, to jestes glupszy
niz na to liczyl Tusek, twoj guru dla ubogich intelektualnie...

Data: 2012-04-22 08:07:02
Autor: Ruagaj
Azyl dla tuska
Dnia Sat, 21 Apr 2012 22:47:18 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Suwalszczyzna to jeden z biedniejszych regionów Polski. Sama nędza, smród i
nieróbstwo. Rzeki zasyfione, jeziora pełne gówna. Masz dziwne poczucie
piękna.

L.

Data: 2012-04-21 23:16:49
Autor: HaMMeR
Azyl dla tuska
On 22 Kwi, 08:07, Ruagaj <rua...@gmail.com> wrote:

> [...]

nieróbstwo. Rzeki zasyfione, jeziora pełne gówna. Masz dziwne poczucie

Czyzbys sie 'dokladal' swiadomie do takiego wizerunku suwalszczyzny?
A moze poczucie estetyki wyrobily ci 'merdia glownego nurtu', ktore
przeciez tak 'pieknie i rzetelnie' potrafia opisywac nasz kraj i
samych Polakow?
A wogole, to gdzie ty przebywasz.., w kanalach sciekowych?

Data: 2012-04-22 12:08:02
Autor: raff
Azyl dla tuska
On Sat, 21 Apr 2012 22:52:19 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Ja chce byc Kumisarzem, ja chce byc Kumisarzem, dam wam 6mld, ja chce
byc Kumisarzem.

R.

Data: 2012-04-22 13:55:01
Autor: pluton
Azyl dla tuska
>... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Ja chce byc Kumisarzem, ja chce byc Kumisarzem, dam wam 6mld, ja chce
byc Kumisarzem.

Jozka Napoleonka wypuszczamy na dlugi weekend, to Napoleonkiem
zostanie Kazio, na miejsce Kazia batmanem zostanie Zdzisio
i akurat zwolni sie Kumisarz.
A teraz kim jestes ?

Nullification

Data: 2012-04-22 23:44:30
Autor: raff
Azyl dla tuska
On Sun, 22 Apr 2012 13:55:01 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Jozka Napoleonka wypuszczamy na dlugi weekend, to Napoleonkiem
zostanie Kazio, na miejsce Kazia batmanem zostanie Zdzisio

Dzisiaj mi odjebalo na maxa i jestem  Positronic Lifeform Used for
Troubleshooting and Online Nullification

R.

Data: 2012-04-23 07:00:58
Autor: pohook
Azyl dla tuska
wrote:

> [...]
>A teraz kim jestes ?

Dzisiaj mi odjebalo na maxa i jestem  Positronic Lifeform Used for
Troubleshooting and Online Nullification

Nie dziś ale od zawsze jesteś pojebany. To u was rodzinne!

Data: 2012-04-27 21:17:23
Autor: pluton
Azyl dla tuska

> [...]
>A teraz kim jestes ?

Dzisiaj mi odjebalo na maxa i jestem  Positronic Lifeform Used for
Troubleshooting and Online Nullification

Wyleczymy sie z tego. Kilka lewatyw i zobaczysz, ze jednak jestes Bruce Lee.

Nullification

Data: 2012-04-23 07:00:11
Autor: pohook
Azyl dla tuska
> [...]

>... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Ja chce byc Kumisarzem, ja chce byc Kumisarzem, dam wam 6mld, ja chce

Wykształcenie masz marne więc jedyne co możesz robić to zamiatać chodniki. --

Data: 2012-04-23 09:42:40
Autor: u2
Azyl dla tuska
W dniu 2012-04-22 12:08, raff pisze:
[...]

Jakie 6 ? Miało byc 300 :)

Data: 2012-04-23 10:50:02
Autor: raff
Azyl dla tuska
On Mon, 23 Apr 2012 09:42:40 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Spokojnie. Od czegos trzeba zaczac :)

Jak bede Kumisarzem to wydoje Polakow i na 300.

R.

Data: 2012-04-23 11:15:58
Autor: u2
Azyl dla tuska
W dniu 2012-04-23 10:50, raff pisze:
Jakie 6 ? Miało byc 300 :)
Spokojnie. Od czegos trzeba zaczac :)

Jak bede Kumisarzem to wydoje Polakow i na 300.

Na razie 6 mld na emeryturki Grekow, jak dojda Hiszpanie i Wlosi to i
300 nie wystarczy :)

Data: 2012-04-27 21:58:13
Autor: pluton
Azyl dla tuska
Jak bede Kumisarzem to wydoje Polakow i na 300.

Podstawie ci fiutka do dojenia. Tylko bez ząbków !!

Nullification

Data: 2012-04-24 06:29:09
Autor: stevep
Azyl dla tuska
Dnia 22-04-2012 o 12:08:02 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ty idioto możesz być conajwyżej kuminiarzem, będziesz miał okazje powiesić  swój debilizm na najwyższym kuminie.

--
stevep

Data: 2012-04-23 06:58:49
Autor: pohook
Azyl dla tuska
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
.... moze Moskwa, moze Berlin lub Brukselka. Co wy na to ?

Sramy na takich półgłówków jak ty. Dla takich jak ty nie może być azylu tylko
kryminał. Jak nic pójdziesz na starość do paki!

--

Azyl dla tuska