B. Hussein Obama ciezko pracuje i oszczedza w czasie kryzysu

Data: 2009-03-20 02:12:00
Autor: Andrzej Kokakolski
B. Hussein Obama ciezko pracuje i oszczedza w czasie kryzysu
Dzisiaj urzedujacy prezydent polecial do Kaliforni aby wziac udzial w programie Jay Leno. By Air Force One. Koszt lotu tej maszyny to $68,000.00
za godzine. Czas przelotu (round) okolo 10 godzin. I to wszystko po to aby panowie powiedzieli sobie pare smiesznych kawalkow. Szybko sie uczy od polskiej "klasy politycznej"

AK

PS Wczesniej byl na "zasluzonym" urlopie z rodzina na Hawajach za $30,000,000
(1 tydzien, oczywiscie za pieniadze podatnika). Czarny brat... Tuska

Data: 2009-03-20 07:03:24
Autor: Mignon
B. Hussein Obama ciezko pracuje i oszczedza w czasie kryzysu
On Fri, 20 Mar 2009 02:12:00 +0000 (UTC), "Andrzej Kokakolski"
<kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

 [...]

PS Wczesniej byl na "zasluzonym" urlopie z rodzina na Hawajach za $30,000,000
(1 tydzien, oczywiscie za pieniadze podatnika). Czarny brat... Tuska

 widzisz, trzeba bylo zostac prezydentem a tak doopcia.
 zostaje ci sopot po sezonie...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-20 07:55:30
Autor: Piotr
Dnia Fri, 20 Mar 2009 07:03:24 +0100, "Mignon <he®sk>" napisał(a):

[...]

To taka recepta na samowolę? Zostać se prezydentem... Hm, popatrz
hesku, jak ładnie mi naświetliłeś motywację Maczo Picu...
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 12:12:32
Autor: Andrzej Kokakolski
B. Hussein Obama ciezko pracuje i oszczedza w czasie kryzysu
Mignon <he?sk> <bigeurobrednie@interia.pl> napisa³(a):
> [...]

> (1 tydzien, oczywiscie za pieniadze podatnika). Czarny brat... Tuska

 widzisz, trzeba bylo zostac prezydentem a tak doopcia.

Na Karaibach sezon jest praktycznie caly rok.

AK

PS  Niech Pan wreszcie wylaczy te swiatla!
    ;)

Data: 2009-03-20 08:04:53
Autor: Andrzej Adam Filip
"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:

[...]

A wszystko przez to że głupi amerykanie wybrali prezydenta z partii
Demokratów. Prezydenci z partii Republikanów nigdy takich fanaberii nie odstawiali i nie odstawiliby! ;-)

A to, co dzisiaj się stało, to jest skandal. Nie nazywajmy tego inaczej.
To są osoby publiczne. Nie nazywajmy nigdy, że szambo jest perfumerią.
  -- Rydzyk, Tadeusz (1945-)

B. Hussein Obama ciezko pracuje i oszczedza w czasie kryzysu