B. Komorowski głosował przeciw rozwiązaniu WSI

Data: 2015-05-08 09:10:29
Autor: mkarwan
B. Komorowski głosował przeciw rozwiązaniu WSI
Jarosław S. "Masa" w rozmowie z "Wprost". potwierdził, że to WSI były
animatorem wielu poczynań tzw. mafii pruszkowskiej, która przy wojskowych
służbach specjalnych była - jak to określił - jedynie "mafią trzepakową".

Dla prezydenta Komorowskiego likwidacja WSI za rządów PiS była jednak
"rzeczą haniebną".
Jako jedyny poseł PO głosował w 2006 r. przeciwko rozwiązaniu WSI.
źródło
http://forum.echodnia.eu/jak-komorowski-bronil-prawdziwej-mafii-czyli-wsi-t187769/

Uważam, że ja miałem rację, sprzeciwiając się rozwiązaniu WSI.
Mam doświadczenie byłego ministra obrony i nie rozumiem tych ministrów
obrony, którzy zgodzili się na to, że się niszczy wojskowy wywiad i
kontrwywiad.
To była hańba i głupota - powiedział Komorowski "Newsweekowi".
źródło
http://polska.newsweek.pl/komorowski-- sikorski-zgodzil-sie-na-rozwiazanie-wsi-- choc-to-byla-hanba-i-glupota,55139,1,1.html

GŁOSOWANIE Nr 11 - POSIEDZENIE 18.
Dnia 24-05-2006 Godz. 18:26
Pkt 2. porz. dzien. Sprawozdanie Komisji o projekcie ustawy o Służbie
Kontrwywiadu Wojskowego oraz Służbie Wywiadu Wojskowego
Głosowanie nad przyjęciem w całości projektu ustawy o Służbie Kontrwywiadu
Wojskowego oraz Służbie Wywiadu Wojskowego, w brzmieniu proponowanym przez
Komisję Nadzwyczajną
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&5&18&11

Bronisław Komorowski, jako jedyny z PO, głosował przeciw
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPIDec?OpenAgent&26269&PO&Przeciw

Data: 2015-05-08 18:56:49
Autor: Mark Woydak
B. Komorowski głosował przeciw rozwiązaniu WSI
Przestań zasrywać wszelkie mozliwe fora swymi wypocinami.

MW