B. Prezes Rzepliński demokracji potrafił bronić nawet będąc w PZPR! ;-)

Data: 2017-04-19 07:43:09
Autor: A. Filip
B. Prezes Rzepliński demokracji potrafił bronić nawet będąc w PZPR! ;-)
https://news.google.com/news/story?ncl=d2AwiKDk0H0fc1M&ned=pl_pl&topic=h

http://www.tvp.info/29999494/rzeplinski-do-dziennikarza-gpc-niech-pan-mnie-nie-wka
Rzepliński do dziennikarza ,,GPC": niech pan mnie nie wk...a!
adom, to publikacja: 19.04.2017 aktualizacja: 06:43
[...] Były prezes TK stwierdził, że w czasach PRL-u, będąc w partii,
również bronił demokracji. - Protestowałem przeciwko zmianom w
konstytucji PRL-u - przekonywał. [...]

O taką demokrację walczymy? ;-)

Data: 2017-04-19 08:08:10
Autor: Pajdak
B. Prezes Rzepliński demokracji potrafił bronić nawet będąc w PZPR! ;-)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
O taką demokrację walczymy? ;-)

--

Na pewno nie o fałszywą i obłudną demokrację w stylu PiS.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 11:04:47
Autor: Ciemny Lud
[...]

Kto niby walczy, wy? Kto stoi na czele moherowego wojska? ;-)))

CL

B. Prezes Rzepliński demokracji potrafił bronić nawet będąc w PZPR! ;-)