B. ŻONA O KOTKU PALIKOTKU

Data: 2010-03-14 23:14:15
Autor: jadrys
B. ŻONA O KOTKU PALIKOTKU
W dniu 2010-03-14 23:07, cytryna pisze:
Maria Nowińska: Nie mogę tknąć wina Palikota.

*Maria Nowińska,

No i po co wklejasz jakieś zwierzenia sfrustrowanej kobitki które pan Janusz kopnął w d..pę?  To z takiej  babskiej  solidarności?

Data: 2010-03-15 09:11:37
Autor: cytryna
B. ŻONA O KOTKU PALIKOTKU
> [...]

No i po co wklejasz jakieś zwierzenia sfrustrowanej kobitki które pan Janusz kopnął w d..pę?  To z takiej  babskiej  solidarności?

To ku przestrodze komunistycznym gadom, ideologom, głupkom typu Jadrysia. Ucz się Jadrys jak wykołować własna babine z tego PZPRowskiego majątku.

Data: 2010-03-15 10:50:31
Autor: jadrys
B. ŻONA O KOTKU PALIKOTKU
W dniu 2010-03-15 09:11, cytryna pisze:
[...]

To raczej "babina" próbowała "wykołować" p. Janusza.. A po tym publicznym wylewaniu żalów najlepiej widać że jej się nie udało.

B. ŻONA O KOTKU PALIKOTKU