[sonda] B..a艂agan w US

Data: 2010-07-29 16:38:40
Autor: Tomek
[sonda] B..a艂agan w US
Mamy A.D. 2010 a ja regularnie co kwarta艂 dostaj臋 wezwania z powodu
zgubionych deklaracji (nie przeze mnie - przez US),  niewp艂aconych podatk贸w
(czyt.: przy kawie si臋 co艣 pomiesza艂o, ale nie mi), nieprzybitej piecz膮tki  na VAT-7K
(kierownik dzia艂u wymaga), braku "aktywnego  konta do zwrot贸w" (z powodu  "znikni臋cia" dw贸ch zg艂oszonych kont),
a na dok艂adk臋 protoko艂y z czynno艣ci sprawdzaj膮cych zawieraj膮 szkolne b艂臋dy  w liczbach przepisywanych z deklaracji
(swoj膮 drog膮 - po choler臋?? - przecie偶 maj膮 deklaracje).

Pytanie do sondy - czy pora zmieni膰 US, czy tak jest "wsz臋dzie" ?

--
Tomek

Data: 2010-07-29 17:00:00
Autor: cef
[sonda] B..a艂agan w US
Tomek wrote:

Pytanie do sondy - czy pora zmieni膰 US, czy tak jest "wsz臋dzie" ?

Czy Ty czasem nie jeste艣 klientem "bez krawata"? :-)

Data: 2010-07-29 17:47:38
Autor: Tomek
[sonda] B..a艂agan w US
Dnia 29-07-2010 o 17:00:00 cef <cezfar@interia.pl> napisa艂(a):

Tomek wrote:

Pytanie do sondy - czy pora zmieni膰 US, czy tak jest "wsz臋dzie" ?

Czy Ty czasem nie jeste艣 klientem "bez krawata"? :-)

:-) My艣lisz 偶e oni ten "krawat" widz膮 jak gubi膮 wp艂aty ?

--
Tomek

Data: 2010-07-29 19:41:06
Autor: Piotrek
[sonda] B..a艂agan w US
On 2010-07-29 16:38, Tomek wrote:
[...]

U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W zwi膮zku z czym po oko艂o dw贸ch latach mia艂em czynno艣ci sprawdzaj膮ce, maj膮ce wyja艣ni膰 na jakiej to mianowicie podstawie sk艂adam VAT-7K.

Szcz臋艣liwie sk艂ada艂em osobi艣cie, tak wi臋c nawet mog艂em si臋 okaza膰 kopi膮 z pi臋kna piecz膮tk膮 "wp艂yn臋艂o".

Piotrek

Data: 2010-07-29 21:12:39
Autor: Borys Pogore硂
[sonda] B..a艂agan w US
Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:41:06 +0200, Piotrek napisa(a):

U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W zwi眤ku z czym po oko硂 dw骳h latach mia砮m czynno禼i sprawdzaj眂e, maj眂e wyja秐i na jakiej to mianowicie podstawie sk砤dam VAT-7K.

 Ale wp砤ty im nie przeszkadza硑? :)

Szcz甓liwie sk砤da砮m osobi禼ie, tak wi阠 nawet mog砮m si okaza kopi z pi阫na piecz眛k "wp硑n瓿o".

 Nie dosta砮 potwierdzenia rejestracji?

 Ja musz pochwali sw骿 US. Zreszt regularnie trafia na list "Urz眃
Skarbowy Przyjazny Przedsi阞iorcy". Pracownicy "na sali" uprzejmi i
pomocni, a jak si machn背阭 w numerze konta w NIP-3 to kto z US zadzwoni
na kom髍k, przeprosi za k硂pot, poczeka a w潮cz komputer i podam
prawid硂wy numer. D硊go nie mog砮m doj舵 do siebie ;)

--
Borys Pogore硂
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 21:50:36
Autor: Piotrek
[sonda] B..a砤gan w US
On 2010-07-29 21:12, Borys Pogore硂 wrote:
  Ale wp砤ty im nie przeszkadza硑? :)

Mo縠 i przeszkadza硑, ale dali rad ;-)

Zreszt ze wzgl阣u na specyfik mojej dzia砤lno禼i (wi阫szo舵 przychod體 mam "n.p.") tych wp砤t nie by硂 a tak du縪.

  Nie dosta砮 potwierdzenia rejestracji?

Pewnie dosta砮m ale poniewa to by硑 moje pierwsze czynno禼i sprawdzaj眂e to grzecznie donios砮m kwit, o kt髍y pytali i nie wnika砮m w szczeg蟪y. A mo縠 potwierdzenie przysz硂 dopiero po doniesieniu VAT-R? Nie pami阾am.

[...]

To prawda. Sporo si pozmienia硂 ostatnio. Zdarzy硂 mi si raz nie podpisa deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzi w *wolnej chwili* i podpisa. Po prostu szok!

Piotrek

Data: 2010-07-29 22:41:13
Autor: Tomek
[sonda] B..a艂agan w US
Dnia 29-07-2010 o 21:50:36 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info>  napisa艂(a):

To prawda. Sporo si臋 pozmienia艂o ostatnio. Zdarzy艂o mi si臋 raz nie  podpisa膰 deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzi膰 w *wolnej chwili* i  podpisa膰. Po prostu szok!

Ja te偶 nie narzekam na 'przyjazno艣膰' poszczeg贸lnych os贸b - z tym jest  ca艂kiem nie藕le.

Bardziej chodzi mi system jako taki. Gdyby na przyk艂ad nie przys艂ali mi  wezwania
do zap艂aty zap艂aconego podatku, tylko od razu zaj臋li konto - to bank m贸g艂by
przy nast臋pnej "rocznicy" wypowiedzie膰 mi umowy, a to ju偶 zabawne by nie  by艂o.

Oczywi艣cie je艣li takie wysy艂anie wezwa艅 maj膮 obecnie w procedurach, to  chocia偶 tyle,
natomiast zgubienie wp艂aty przez urz膮d kt贸ry ju偶 ma na koncie kilka wpadek  tylko w zwi膮zku
ze mn膮, jest niepokoj膮ce.

--
Tomek

Data: 2010-07-30 01:04:04
Autor: Jarek Andrzejewski
B..a砤gan w US
On 29 Lip, 21:12, Borys Pogore硂 <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

燡a musz pochwali sw骿 US. Zreszt regularnie trafia na list "Urz眃

sd - 骴mie禼ie? Ja te nie narzekam, nawet stojaki na rowery
maj :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-07-30 11:13:41
Autor: Borys Pogore硂
B..a砤gan w US
Dnia Fri, 30 Jul 2010 01:04:04 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisa(a):

燡a musz pochwali sw骿 US. Zreszt regularnie trafia na list "Urz眃

sd - 骴mie禼ie? Ja te nie narzekam, nawet stojaki na rowery
maj :-)

 Nie, Leszno. Stojaki chyba te ma, 縠by nie by硂 ;)

 W dzi wygra "Drugi Urz眃 Skarbowy sd-Ba硊ty".
  Dla autora, mo縠 sobie wybra:
 http://www.mf.gov.pl/_files_/aktualnoci/kopia_finazz2010.xls

--
Borys Pogore硂
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-30 11:44:46
Autor: Tomek
B..a艂agan w US
Dnia 30-07-2010 o 11:13:41 Borys Pogore艂o <borys@pl.edu.leszno> napisa艂(a):

Dnia Fri, 30 Jul 2010 01:04:04 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski  napisa艂(a):

 Ja musz臋 pochwali膰 sw贸j US. Zreszt膮 regularnie trafia na list臋 "Urz膮d

艁贸d藕 - 艢r贸dmie艣cie? Ja te偶 nie narzekam, nawet stojaki na rowery
maj膮 :-)

 Nie, Leszno. Stojaki chyba te偶 ma, 偶eby nie by艂o ;)

Mam nadziej臋 偶e te stojaki to nie jest nagroda pocieszenia
po zlicytowaniu auta :) ?

 W 艁odzi wygra艂 "Drugi Urz膮d Skarbowy 艁贸d藕-Ba艂uty".
Dla autora, mo偶e sobie wybra膰:
 http://www.mf.gov.pl/_files_/aktualnoci/kopia_finazz2010.xls

O, tym urz臋dom kt贸re znam wyr贸偶nienie znikn臋艂o, w sumie si臋 nie dziwi臋 :)

--
Tomek

Data: 2010-07-29 21:52:31
Autor: 'Tom N'
[sonda] B..a艂agan w US
Tomek w <news:op.vgl0aqj0l60ql1unk>:

Mamy A.D. 2010 a ja regularnie co kwarta dostaj wezwania z powodu
zgubionych deklaracji (nie przeze mnie - przez US),  niewp砤conych podatk體
(czyt.: przy kawie si co pomiesza硂, ale nie mi), nieprzybitej piecz眛ki  na VAT-7K
(kierownik dzia硊 wymaga), braku "aktywnego  konta do zwrot體" (z powodu  "znikni阠ia" dw骳h zg硂szonych kont),
a na dok砤dk protoko硑 z czynno禼i sprawdzaj眂ych zawieraj szkolne b酬dy  w liczbach przepisywanych z deklaracji
(swoj drog - po choler?? - przecie maj deklaracje).

Pytanie do sondy - czy pora zmieni US, czy tak jest "wsz阣zie" ?

O zapomnianej deklaracji VAT-7 ju kiedy pisa砮m -- teraz dodam, 縠 za maj
2010 si /pierdykn背em/ na przelewach i "wpisa砮m" tytu o miesi眂 do przodu
-- 27 czerwca telefon Z US: "aha, no to na maj ksi阦uj..."

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-30 12:30:25
Autor: Tomek
[sonda] B..a艂agan w US
Dnia 29-07-2010 o 16:38:40 Tomek <tomekziel@op.pl> napisa艂(a):

[...]

Do kolekcji - czy wp艂ata VAT dn. 26/07/2010 za 2.kwarta艂, jest wp艂at膮 *po  terminie* ?

--
Tomek

Data: 2010-07-30 14:18:03
Autor: Maddy
[sonda] B..a艂agan w US
W dniu 30-07-2010 12:30, Tomek pisze:
[...]

Oczywi艣cie, 偶e jest w terminie.
Kto Ci powiedzia艂, 偶e nie jest?> Masz to na pi艣mie - rzu膰 skan.

Pytanie tylko, czy Twoje konto zosta艂o faktycznie obci膮偶one 26 lipca?
Ale to ju偶 sprawa mi臋dzy Tob膮 a bankiem, US nic do tego nie ma

--
*** Stosujesz sie do powy偶szych teorii na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ***

Magdalena "Maddy" Wo艂oszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-07-30 14:31:18
Autor: Piotrek
[sonda] B..a艂agan w US
On 2010-07-30 14:18, Maddy wrote:
Pytanie tylko, czy Twoje konto zosta艂o faktycznie obci膮偶one 26 lipca?
Ale to ju偶 sprawa mi臋dzy Tob膮 a bankiem, US nic do tego nie ma

Nawet konto nie musi zosta膰 obci膮偶one. Wystarczy, 偶e dyspozycja zosta艂a z艂o偶ona w terminie i by艂y wolne 艣rodki (NSA, sygn. akt IFSK1157/05).

Piotrek

Data: 2010-07-30 14:42:04
Autor: Tomek
[sonda] B..a艂agan w US
Dnia 30-07-2010 o 14:18:03 Maddy <maddy@esi.com.pl> napisa艂(a):

[...]

Dzi艣 w rozmowie telefonicznej z ksi臋gowo艣ci膮 w US, w zwi膮zku z rzekomo  niewp艂aconym
podatkiem za I kw., Mi艂a Pani mnie przeprosi艂a za wezwanie  przedegzekucyjne kt贸re wys艂a艂a,
powiedza艂a 偶ebym je podar艂, a nast臋pnie stwierdzi艂a 偶e za II kw. wp艂aci艂em  po terminie,
bo ma zaksi臋gowane z dat膮 wp艂ywu 26/07.

W pierwszej chwili nie zorientowa艂em si臋, 偶e 25. to by艂a niedziela i  powiedzia艂em jej,
偶e pewnie przelew wyszed艂 dzie艅 po tym jak go nada艂em (a bank obci膮偶a mi  konto z chwil膮 zlecenia, wi臋c by艂oby ok)
- na co us艂usza艂em 偶e u nich si臋 liczy data wp艂ywu do US, wi臋c wp艂yw z  dat膮 26. to ju偶 po terminie.

Tak偶e o ile jest to tylko "ustna" wpadka konkretnego urz臋dnika, o tyle to  wezwanie odno艣nie uregulowania wp艂aconego podatku
pokazuje 偶e co艣 z艂ego tam si臋 dzieje, no i nie jest to ju偶 pierwszy raz  kiedy w tym konkretnym urz臋dzie mam podobne kwiatki
wynikaj膮ce z nieznajomo艣ci obowi膮zuj膮cych przepis贸w

--
Tomek

[sonda] B..a艂agan w US