[sonda] B..ałagan w US

Data: 2010-07-29 19:41:06
Autor: Piotrek
[sonda] B..ałagan w US
On 2010-07-29 16:38, Tomek wrote:
Mamy A.D. 2010 a ja regularnie co kwartał dostaję wezwania z powodu
zgubionych deklaracji (nie przeze mnie - przez US), niewpłaconych podatków
(czyt.: przy kawie się coś pomieszało, ale nie mi), nieprzybitej
pieczątki na VAT-7K
(kierownik działu wymaga), braku "aktywnego konta do zwrotów" (z powodu
"zniknięcia" dwóch zgłoszonych kont),
a na dokładkę protokoły z czynności sprawdzających zawierają szkolne
błędy w liczbach przepisywanych z deklaracji
(swoją drogą - po cholerę?? - przecież mają deklaracje).

Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W związku z czym po około dwóch latach miałem czynności sprawdzające, mające wyjaśnić na jakiej to mianowicie podstawie składam VAT-7K.

Szczęśliwie składałem osobiście, tak więc nawet mogłem się okazać kopią z piękna pieczątką "wpłynęło".

Piotrek

Data: 2010-07-29 21:12:39
Autor: Borys Pogoreło
[sonda] B..ałagan w US
Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:41:06 +0200, Piotrek napisał(a):

U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W związku z czym po około dwóch latach miałem czynności sprawdzające, mające wyjaśnić na jakiej to mianowicie podstawie składam VAT-7K.

 Ale wpłaty im nie przeszkadzały? :)

Szczęśliwie składałem osobiście, tak więc nawet mogłem się okazać kopią z piękna pieczątką "wpłynęło".

 Nie dostałeś potwierdzenia rejestracji?

 Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd
Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy". Pracownicy "na sali" uprzejmi i
pomocni, a jak się machnąłęm w numerze konta w NIP-3 to ktoś z US zadzwonił
na komórkę, przeprosił za kłopot, poczekał aż włączę komputer i podam
prawidłowy numer. Długo nie mogłem dojść do siebie ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 21:50:36
Autor: Piotrek
[sonda] B..ałagan w US
On 2010-07-29 21:12, Borys Pogoreło wrote:
  Ale wpłaty im nie przeszkadzały? :)

Może i przeszkadzały, ale dali radę ;-)

Zresztą ze względu na specyfikę mojej działalności (większość przychodów mam "n.p.") tych wpłat nie było aż tak dużo.

  Nie dostałeś potwierdzenia rejestracji?

Pewnie dostałem ale ponieważ to były moje pierwsze czynności sprawdzające to grzecznie doniosłem kwit, o który pytali i nie wnikałem w szczegóły. A może potwierdzenie przyszło dopiero po doniesieniu VAT-R? Nie pamiętam.

[...]

To prawda. Sporo się pozmieniało ostatnio. Zdarzyło mi się raz nie podpisać deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzić w *wolnej chwili* i podpisać. Po prostu szok!

Piotrek

Data: 2010-07-29 22:41:13
Autor: Tomek
[sonda] B..ałagan w US
Dnia 29-07-2010 o 21:50:36 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info>  napisał(a):

To prawda. Sporo się pozmieniało ostatnio. Zdarzyło mi się raz nie  podpisać deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzić w *wolnej chwili* i  podpisać. Po prostu szok!

Ja teĹź nie narzekam na 'przyjazność' poszczegĂłlnych osĂłb - z tym jest  całkiem nieĹşle.

Bardziej chodzi mi system jako taki. Gdyby na przykład nie przysłali mi  wezwania
do zapłaty zapłaconego podatku, tylko od razu zajęli konto - to bank mógłby
przy następnej "rocznicy" wypowiedzieć mi umowy, a to juĹź zabawne by nie  było.

Oczywiście jeśli takie wysyłanie wezwań mają obecnie w procedurach, to  chociaĹź tyle,
natomiast zgubienie wpłaty przez urząd ktĂłry juĹź ma na koncie kilka wpadek  tylko w związku
ze mną, jest niepokojące.

--
Tomek

Data: 2010-07-30 01:04:04
Autor: Jarek Andrzejewski
B..ałagan w US
On 29 Lip, 21:12, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

 Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd

Łódź - Śródmieście? Ja też nie narzekam, nawet stojaki na rowery
mają :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-07-30 11:13:41
Autor: Borys Pogoreło
B..ałagan w US
Dnia Fri, 30 Jul 2010 01:04:04 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

 Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd

Łódź - Śródmieście? Ja też nie narzekam, nawet stojaki na rowery
mają :-)

 Nie, Leszno. Stojaki chyba też ma, żeby nie było ;)

 W Łodzi wygrał "Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty".
  Dla autora, może sobie wybrać:
 http://www.mf.gov.pl/_files_/aktualnoci/kopia_finazz2010.xls

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-30 11:44:46
Autor: Tomek
B..ałagan w US
Dnia 30-07-2010 o 11:13:41 Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):

Dnia Fri, 30 Jul 2010 01:04:04 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski  napisał(a):

 Ja muszę pochwalić swĂłj US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd

Łódź - Śródmieście? Ja też nie narzekam, nawet stojaki na rowery
mają :-)

 Nie, Leszno. Stojaki chyba teĹź ma, Ĺźeby nie było ;)

Mam nadzieję że te stojaki to nie jest nagroda pocieszenia
po zlicytowaniu auta :) ?

 W Łodzi wygrał "Drugi Urząd Skarbowy ŁódĹş-Bałuty".
Dla autora, może sobie wybrać:
 http://www.mf.gov.pl/_files_/aktualnoci/kopia_finazz2010.xls

O, tym urzędom które znam wyróżnienie zniknęło, w sumie się nie dziwię :)

--
Tomek

[sonda] B..ałagan w US