[sonda] B..ałagan w US

Data: 2010-07-29 21:52:31
Autor: 'Tom N'
[sonda] B..ałagan w US
Tomek w <news:op.vgl0aqj0l60ql1unk>:

Mamy A.D. 2010 a ja regularnie co kwartał dostaję wezwania z powodu
zgubionych deklaracji (nie przeze mnie - przez US),  niewpłaconych podatków
(czyt.: przy kawie się coś pomieszało, ale nie mi), nieprzybitej pieczątki  na VAT-7K
(kierownik działu wymaga), braku "aktywnego  konta do zwrotów" (z powodu  "zniknięcia" dwóch zgłoszonych kont),
a na dokładkę protokoły z czynności sprawdzających zawierają szkolne błędy  w liczbach przepisywanych z deklaracji
(swoją drogą - po cholerę?? - przecież mają deklaracje).

Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

O zapomnianej deklaracji VAT-7 już kiedyś pisałem -- teraz dodam, że za maj
2010 się /pierdyknąłem/ na przelewach i "wpisałem" tytuł o miesiąc do przodu
-- 27 czerwca telefon Z US: "aha, no to na maj księguję..."

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

[sonda] B..ałagan w US