Data: 2019-04-02 11:20:46 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Tue, 2 Apr 2019 02:11:14 -0700 (PDT), w
<3a942595-65da-4a2f-9109-2adcb48f3fd2@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisał(-a): I opisuje swoją historię z samochodem gdzie kupił nowy i miał wrażenie Ale to przypadek/awaria. W Boeningach problem jest systemowy -- źle zaprojektowany system. PS. Zresztą cały ten Max to jedna wielka lipa, składak starego samolotu z nowymi silnikami. Niestabilny, dlatego są te systemy, by utrzymać go w powietrzu. W prowizorce Boening poszedł o jeden krok za daleko. |
|
Data: 2019-04-02 03:53:10 | |
Autor: Bolko | |
B737Max w naszych samochodach | |
Ale to przypadek/awaria. Ja się nie nam. Ale gość lata i mówi a) dla niego nie jest problemem wsiąść do MAXA i polecieć b) on wydaniem opinii poczeka co powiem odpowiedni raport. A Ty latasz maxami? |
|
Data: 2019-04-02 13:11:22 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Tue, 2 Apr 2019 03:53:10 -0700 (PDT), w
<7c5748ad-e790-4a5c-a94e-0b2d8a3c6520@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisał(-a): > Ale to przypadek/awaria. Zapewne dla 99% pilotów system nie był problemem. A Ty latasz maxami? Ci co będą pisać raporty, też nie latali. |
|
Data: 2019-04-03 23:49:12 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Tue, 2 Apr 2019 03:53:10 -0700 (PDT), w
<7c5748ad-e790-4a5c-a94e-0b2d8a3c6520@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisał(-a): > Ale to przypadek/awaria. No i nie wiem jak ten jego "lot bez problemu" skończyłby się: "W Boeingu 737 MAX linii Ethiopian Airlines, który rozbił się 10 marca, automatyczny system zapobiegający utracie siły nośnej ponawiał kierowanie dziobu samolotu w dół po tym, jak piloci go wyłączyli - informuje w środę Reuters, powołując się na własne źródła. System ten miał, w niewyjaśnionych okolicznościach, uaktywniać się jeszcze cztery razy. Zwykle, jak zauważa Reuters, system ten po uaktywnieniu stara się jedynie wyrównać lot i sprawić, by maszyna leciała na stałej wysokości. W przypadku badanej katastrofy w Etiopii wadliwe działanie MCAS miało jednak sprawić, że kierował on samolot w dół, ku ziemi. Jak w środę informuje agencja, z ustaleń, które mogą zostać zawarte we wstępnym raporcie wynika, że piloci boeinga linii Ethiopian Airlines po stwierdzeniu błędnej pracy MCAS wyłączyli ten system. MCAS jednak, według rozmówców Reutersa, aż czterokrotnie wracał do pracy i ponownie kierował dziób samolotu w dół." |
|
Data: 2019-04-03 22:23:30 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
Pojawiły się identyczne problemy, piloci walczyli z samolotem. Ale nie wyłaczyli bezpiecznika i samolot spadł. miedzy wylaczyc system a wylacznik bezpiecznik jest duza roznica ... IMHO watpie aby MCAS mial wlasny bezpiecznik w koncu to tylko troche kodu wiec wychodzi ze imbecyle nie przetestowali dobrze softu ...
Ein Insider ergänzte, es werde untersucht, ob die Software von selbst wieder angesprungen sei oder die Flugzeugführer es wieder aktivierten. no qrwa teraz testy jak 300 osob poszlo do piachu ? kogos powinni tam do lochu wsadzic w amarykanskich stylu na 150 lat |
|
Data: 2019-04-03 23:30:44 | |
Autor: Bolko | |
B737Max w naszych samochodach | |
W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 07:23:32 UTC+2 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
Pojawiły się identyczne problemy, piloci walczyli z samolotem. Ale nie wyłaczyli bezpiecznika i samolot spadł. miedzy wylaczyc system a wylacznik bezpiecznik jest duza roznica ... IMHO watpie aby MCAS mial wlasny bezpiecznik w koncu to tylko troche kodu wiec wychodzi ze imbecyle nie przetestowali dobrze softu ... to zależy w jakim samolocie w Airbusach nie da się wyłaczyć w Boeingach da |
|
Data: 2019-04-04 10:07:49 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Wed, 3 Apr 2019 23:30:44 -0700 (PDT), w
<9f637341-d7a5-4c1f-8682-c2fe0aa2739b@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisał(-a): W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 07:23:32 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał: Jak widać się nie dało. |
|
Data: 2019-04-04 01:19:27 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
-- Jak widać się nie dało.
tam nie ma bezpiecznika ba lepiej kretyni dopiero teraz wstawili *czytelna* informacje kiedy MCAS sie aktywuje :-) mit einer zusätzlichen Alarmfunktion im Cockpit auszurüsten, damit für Piloten besser zu erkennen ist, wann das MCAS-System eingreift. smrod robi sie takze wokol FAA Die FAA wird verdächtigt, bei der Zertifizierung ein Auge zugedrückt und wichtige Teile der Sicherheitsprüfungen dem Konzern selbst überlassen zu haben. a chwila ... skad my to znamy ? czy nie podobnie bylo w przypadku KBA ? tam tez rzadowi urzednicy zawierzyli w zapewnienia VW nasz diesel jest czysty :-) |
|
Data: 2019-04-04 03:53:43 | |
Autor: Bolko | |
B737Max w naszych samochodach | |
W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 10:19:29 UTC+2 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
-- Jak widać się nie dało. tutaj pilot twierdzi że można to wyłączyć: https://www.youtube.com/watch?v=fmZ5BrPkFC8 |
|
Data: 2019-04-04 13:04:02 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Thu, 4 Apr 2019 03:53:43 -0700 (PDT), w
<b1f08d0a-8241-4e5f-930d-be97db72a7d4@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisał(-a): W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 10:19:29 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał: Co jest niejasne w tym? "Jak w środę informuje agencja, z ustaleń, które mogą zostać zawarte we wstępnym raporcie wynika, że piloci boeinga linii Ethiopian Airlines po stwierdzeniu błędnej pracy MCAS wyłączyli ten system. MCAS jednak, według rozmówców Reutersa, aż czterokrotnie wracał do pracy i ponownie kierował dziób samolotu w dół." |
|
Data: 2019-04-04 04:46:09 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
Ein Insider ergänzte, es werde untersucht, ob die Software von selbst wieder angesprungen sei oder die Flugzeugführer es wieder aktivierten. teraz sprawdzaja czy MCAS sam sie ponownie wlaczal czy to moze piloci sami go ponownie aktywowali ... jako ze MCAS dziala z automatu na podstawie wskazan z jednego czujnika uwazam ze kretyni sa w czarnej dupie ... ciekawe co teraz wymysla ? ps 80 mln usd dolozyli Amerykanie niemieckiemu Bayerowi za raka u ogrodnika wiec Boening moze poplynac na miliardy za te 300 osob
https://www.money.pl/gospodarka/sad-w-usa-roundup-odpowiedzialny-za-wywolanie-raka-bayer-zaplaci-80-mln-dolarow-odszkodowania-6364297502337153a.html |
|
Data: 2019-04-04 10:35:02 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Thu, 4 Apr 2019 01:19:27 -0700 (PDT), w
<45a37d57-558f-4ed5-a930-d0339285f52a@googlegroups.com>, przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a): -- Jak widać się nie dało. Ale jakie ma znaczenie lampka, jak wychodzi że system i tak się aktywował mimo wyłączenia i mimo reakcji pilotów ściągał nos w dół? W jaki sposób lampka miałaby temu zapobiec? |
|
Data: 2019-04-04 01:47:17 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
to nie tylko lampka:
Neben dem Software-Update, das allerdings noch von den Aufsichtsbehörden genehmigt werden muss, will Boeing die Sicherheit der Unglücksflieger der 737-Max-Serie mit weiteren Alarmfunktionen im Cockpit und zusätzlichem Training für Piloten erhöhen a) nowy soft b) lampka c) trening jak dziala MCAS i jak go zneutralizowac |
|
Data: 2019-04-04 10:45:53 | |
Autor: Budzik | |
B737Max w naszych samochodach | |
Użytkownik przemek.jedrzejczak@gmail.com ...
-- Jak widać się nie dało. Przemku, czy byłbys tak uprzejmy wklejac od razu tłumaczenie tych niemieckich wstawek? Nie kazdy zna niemiecki i oczywiście rozumiem, ze kazdy z nas moze sobie przekleic do translatora ale moze lepiej byłoby od razu zadbac o czytelnosc posta? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych, którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin |
|
Data: 2019-04-02 12:27:08 | |
Autor: robot | |
B737Max w naszych samochodach | |
W dniu 2019-04-02 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
Tue, 2 Apr 2019 02:11:14 -0700 (PDT), wCiekawe jak tak ten ich nowy bezosobowy okręt podwodny będzie się sprawował. |
|
Data: 2019-04-02 03:42:08 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
Data: 2019-04-02 03:54:57 | |
Autor: Bolko | |
B737Max w naszych samochodach | |
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 12:42:10 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=13&t=2044 :) |
|
Data: 2019-04-02 04:08:26 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
gosciu wspomina o nagraniu TVN podrzuci ktos linka ?
|
|
Data: 2019-04-02 04:16:33 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
B737Max w naszych samochodach | |
w 2012 byla akcja serwisowa :-)
https://www.autobild.de/artikel/kia-sportage-rueckruf-3344111.html http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?f=13&t=2229 |
|
Data: 2019-04-02 18:38:15 | |
Autor: SW3 | |
B737Max w naszych samochodach | |
W dniu 2019-04-02 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
Ale to przypadek/awaria. A skąd wiadomo, że nie błąd systemowy? -- SW3 -- -- Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych. /Bastiat |
|
Data: 2019-04-02 22:02:03 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
B737Max w naszych samochodach | |
Tue, 2 Apr 2019 18:38:15 +0200, w <q8035p$8f4$1@dont-email.me>, SW3
<sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid> napisał(-a): W dniu 2019-04-02 o 11:20, radekp@konto.pl pisze: Bo tak wynika z tekstów na forum. |
|
Data: 2019-04-02 23:36:23 | |
Autor: Grzegorz Tomczyk | |
B737Max w naszych samochodach | |
W dniu 02.04.2019 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
W Boeningach Sprawdź jeszcze raz, jak to się pisze. :] -- Pozdrawiam, Grzegorz Tomczyk |