Data: 2015-01-14 11:18:05 | |
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak | |
B777 dostaĹ kopa jet streamem: GS-1200km/h - z JFK na Heathrow w 5h16min | |
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Silny prÄ d strumieniowy sprawiĹ, Ĺźe samoloty z USA do Europy osiÄ gaĹy zawrotne prÄdkoĹci... Tylko Ĺźe globalnie rzecz biorÄ c, taki wiatr to nic dobrego. JeĹli jeden samolot miaĹ wiatr w ogon, a drugi, lecÄ c w tym samym czasie, tÄ samÄ trasÄ w przeciwnym kierunku, to ich ĹÄ czny czas przelotu byĹ dĹuĹźszy niĹź gdyby wiatru nie byĹo. -- Pozdrawiam Rafal "RAV" Miszczak www.e-rav.pl Skype: rav_wroc_pl_2 GG: 9783 |
|
Data: 2015-01-14 03:01:43 | |
Autor: mcmlxxi.xi.xi | |
B777 dostał kopa jet streamem: GS-1200km/h - z JFK na Heathrow w 5h16min | |
W dniu środa, 14 stycznia 2015 11:18:06 UTC+1 użytkownik Rafal 'RAV' Miszczak napisał:
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze: Nie chciałbym doczekać zaniku jet streamow...brrr... :/ A dla oszczednosci -w ramach ecopolitcorrect- proponuje latac tylko z wiatrem ;))) |
|
Data: 2015-01-14 16:23:51 | |
Autor: JarosĹaw SokoĹowski | |
B777 dostaĹ kopa jet streamem: GS-1200km/h - z JFK na Heathrow w 5h16min | |
Pan Rafal 'RAV' Miszczak napisał:
Silny prąd strumieniowy sprawił, że samoloty z USA do Europy osiągały Nie ma obowiązku, by w drugą stronę latać tą samą trasą w tym samym czsie. Prąd strumieniowy, jak sama nazwa wskazuje, jest prądem strumieniowym. To wiatr lokalny, wiejący dość wąską strugą, której w lotach na wschód poszukuje się by w nią wlecieć, a w lotach na zachód przeważnie z łatwością się omija. Opóźnienia spowodowane jetstreamem, jeśli są, to niewielkie. Przyspieszenie, jeśli dobrze się trafi, może być duże. Globalnie rzecz biorąc, taki wiatr, to fajna sprawa -- łączny czas przelotu z punktu A do B i następnie w przeciwnym kierunku jest krótszy, niż gdyby wiatru nie było. Jarek -- Biednemu zawsze wiatr w oczy wieje. |
|
Data: 2015-01-14 17:37:34 | |
Autor: szczepan bialek | |
B777 dostał kopa jet streamem: GS-1200km/h - z JFK na Heathrow w 5h16min | |
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news:slrnmbd2g7.dv9.jarosfalcon.lasek.waw.pl... Pan Rafal 'RAV' Miszczak napisał: Ale pod warunkiem " Nie ma obowiązku, by w drugą stronę latać tą samą trasą w tym samym czsie". Bo w tym samym czasie i miejscu laczny czas jest dluzszy. Najwiekszy zysk jest jak sie lata do Londynu z prądem strumieniowym a wraca nad rownikiem. Nad rownikiem zawsze dmucha ze wschodu. S* |
|