B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polc amem

Data: 2014-05-06 03:53:06
Autor: anacron
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polc amem
https://www.youtube.com/watch?v=jPN67nlMZeU

Radar ustawiony jest na pomiar ci膮g艂y. Na pocz膮tku widzicie pierwszy
b艂膮d pomiaru, rower jad膮cy 68km/h. W tej Iskrze jednak blokada pomiaru
zosta艂a ustawiona na 70km/h. Po chwili nast臋puje drugi b艂膮d pomiaru, tym
razem 70 przekroczone i kierowca busa kt贸rzy przyspieszy艂 wed艂ug Iskry o
24km/h w jedn膮 sekund臋 zostaje ukarany mandatem i traci uprawnienia.
Wi臋cej niebawem w Programie 3 Polskiego Radia. Gdyby nie by艂o blokady
pomiaru w kolejnej sekundzie wynik zn贸w by艂by w okolicach 50km/h. Tak
niestety dzia艂a Iskra, a ten filmik pokazuje, jak cz臋sto pokazuje
bzdury. Nadal potulnie przyjmiesz mandat? A teraz policzmy, skoro o 24
km/h auto przyspieszy艂o w 1s, to znaczy, 偶e od 0 do 100 ten bus z
przyczep膮 wyci膮ga czas w okolicach 4,3s. :)

Pozdrawiam

ps.gdyby ujawnili nagrania z ka偶dej Iskry spi臋tej z Polcamem, to z
ka偶dego dnia z ka偶dego radiowozy by艂oby kilkadziesi膮t takich b艂臋d贸w. TO
akurat jest Alfa, ale w Insigni dzia艂a to dok艂adnie tak samo.

--
anacron

Data: 2014-05-06 10:23:03
Autor: Ariusz
W dniu 06.05.2014, 03:53, anacron pisze:
[...]

Nie wiem jak to jest ale mi nigdy nie zdarzy艂o si臋 by zatrzyma艂a mnie policja kiedy jecha艂em przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry by艂y zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby by艂o inaczej z pewno艣ci膮 nie przyj膮艂bym mandatu.

--
Pozdrawiam ARIUSZ
http://www.ariusz.com

Data: 2014-05-06 10:00:44
Autor: Budzik
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
U縴tkownik Ariusz ariuszn@poczta.onet.pl ...

Nie wiem jak to jest ale mi nigdy nie zdarzy硂 si by zatrzyma砤 mnie policja kiedy jecha砮m przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry by硑 zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby by硂 inaczej z pewno禼i nie przyj背bym mandatu.

Wzruszy砤 mnie Twoja historia. :)

Zw砤szcza stwierdzenie, 縠 *zazwyczaj* wskazania by硑 zgodne.
To w砤snie chodzi o te sytuacje poza "zazwyczaj"!

Data: 2014-05-06 13:24:56
Autor: Ariusz
W dniu 06.05.2014, 12:00, Budzik pisze:
[...]

Zazwyczaj, bo nie patrz na pr阣ko禼iomierz non stop. Kiedy jest ograniczenie do 50, a jad oko硂 70, to po zatrzymaniu przyjmuj, 縠 to co pokazywali mi na wy秝ietlaczu mw. pasowa硂 do mojej pr阣ko禼i.

Data: 2014-05-06 19:18:02
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Tue, 6 May 2014 10:00:44 +0000 (UTC), Budzik
Wzruszy艂a mnie Twoja historia. :)

Zw艂aszcza stwierdzenie, 偶e *zazwyczaj* wskazania by艂y zgodne.
To偶 w艂asnie chodzi o te sytuacje poza "zazwyczaj"!

Mnie te偶. Twoja. :P Zazwyczaj to jest jednak tak, 偶e mandat dostaje si臋 s艂usznie. Tylko
niekt贸rzy niestety nie maj膮 jaj 偶eby si臋 przyzna膰 do tego, 偶e notorycznie
艂ami膮 przepisy -- z wielu przer贸偶nych powod贸w. Wi臋c sobie znajduj膮 wym贸wki.
A to radar 藕le dzia艂a, a to s艂o艅ce go o艣lepi艂o, a to znaku brakowa艂o, a to
znak drzewo zas艂ania艂o, etc. :>

Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy b艂yski, kt贸re
dosta艂em jad膮c przepisowo -- i si臋 jako艣 doczeka膰 nie mog臋. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-06 21:00:42
Autor: Budzik
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
U縴tkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Wzruszy砤 mnie Twoja historia. :)

Zw砤szcza stwierdzenie, 縠 *zazwyczaj* wskazania by硑 zgodne.
To w砤snie chodzi o te sytuacje poza "zazwyczaj"!

Mnie te. Twoja. :P
Kt髍a?

Zazwyczaj to jest jednak tak, 縠 mandat dostaje si s硊sznie.

A ktos to neguje?

Tylko
niekt髍zy niestety nie maj jaj 縠by si przyzna do tego, 縠
notorycznie 砤mi przepisy -- z wielu przer罂nych powod體. Wi阠 sobie
znajduj wym體ki. A to radar 糽e dzia砤, a to s硂馽e go o秎epi硂, a to
znaku brakowa硂, a to znak drzewo zas砤nia硂, etc. :>

Skoro zazwyczaj jmandat jest s硊szny to zdaje si sam przyznajesz, ze sa sytuacje w ktorych nie trzeba miec jaj zeby sie przyznawa, bo mandat jest nies硊szny...
Zreszta - wybacz ale moze jednak merytorycznie odniesiesz sie do tego co juz sie dowiedzielismy o rapidzie poczynajac od procesu homologacji.
Moze, skoro tak wszystko wiesz, to wyjasnisz pewne kwestie bo niestety GUM nie potrafi tego zrobic... A to w koncu ich homologacja...

Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy b硑ski, kt髍e
dosta砮m jad眂 przepisowo -- i si jako doczeka nie mog. :P

Mo縠 kalibrowali urz眃zenie? A moze zmierzyli co innego?

Data: 2014-05-12 08:32:19
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Tue, 6 May 2014 21:00:42 +0000 (UTC), Budzik
A ktos to neguje?

A nie? Poka偶 mi dow贸d na to, cho膰by artykule w sprawie i filmiku
przedstawionym ostatnio przez anacrona, 偶e pomiar by艂 藕le wykonany.
Wszystko to s膮 domys艂y, za艂o偶enia, rachunek prawdopodobie艅stwa -- nawet sam
autor artyku艂u o tym wprost pisze. Sprawa nie posiada 偶adnych dowod贸w, a
spekulacje w tej sytuacji opieraj膮 si臋 jedynie na wypracowanych wcze艣niej
stwierdzeniach o "wadliwo艣ci" urz膮dze艅 w PEWNYCH warunkach, przy czym
za艂o偶enia te s膮 przyk艂膮dane do KA呕DEGO przypadku niezale偶nie jakie warunki
zaistnia艂y.

[...]

To mo偶e w ko艅cu poka偶esz mi jaki艣 przyk艂ad ewidentnie 藕le wlepionego
mandatu gdzie s膮 na to DOWODY a nie tylko domys艂y? Urz膮dzenia s膮 obarczone
b艂臋dem, to wiedz膮 wszyscy i nie trzeba z tym po s膮dach lata膰. Ale
wa偶niejsze jest, 偶e ludzie te偶 pope艂niaj膮 b艂臋dy, ale co gorsza k艂ami膮
bardziej i cz臋艣ciej ni偶 urz膮dzenia i ludzie, kt贸rych oskar偶aj膮 o k艂amstwa.
I to jest g艂贸wny problem "systemu".

Aha, anacron milczy, wi臋c mo偶e Ty wiesz ile pomiar贸w na sekund臋 wykonuje
taki radar w samochodzie?

Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy b艂yski, kt贸re
dosta艂em jad膮c przepisowo -- i si臋 jako艣 doczeka膰 nie mog臋. :P
Mo偶e kalibrowali urz膮dzenie? A moze zmierzyli co艣 innego?

Wg anacronowskiej teorii FR i policja jest nastawiona na bezpardonowe
"strzy偶enie baran贸w". Tymczasem, co opisywa艂em tutaj na grupie jaki艣 czas
temu, dosta艂em fotk臋 za czerwie艅 na skrzy偶owaniu (a nawet dwie).
Przeje偶d偶a艂em 80/80 dosta艂em fotk臋 (jak i paru innych w tym dniu, w tym
jeden osobnik z tej grupy dyskusyjnej). List贸w motywacyjnych nie dosta艂em,
co podwa偶a teori臋 o "strzy偶eniu baran贸w", wzgl臋dnie mam wyj膮tkowe
szcz臋艣cie, albo samoch贸d typu stealth niewidzialny dla radar贸w -- bo tylko
mnie jak na z艂o艣膰 nigdy nie strzyg膮. No a przecie偶 skoro fotka zrobiona, to
co艣 by艂o "藕le" i list powinien przyj艣膰 (zreszt膮 sam anacron mi wywr贸偶y艂, 偶e
skoro b艂ysn臋艂o, to z pewno艣ci膮 przyjdzie bo k膮t wi膮zki odbicia si臋 nie
zgadza艂 z rzeczywisto艣ci膮, druta kto艣 藕le poci膮gn膮艂 itd.). Ale si臋 nie
doczeka艂em, cho膰 mam zapisy z rejestratora samochodowego i m贸g艂bym si臋
swobodnie pok艂贸ci膰.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 19:00:44
Autor: Budzik
[...]

To mo縠 w ko馽u poka縠sz mi jaki przyk砤d ewidentnie 糽e wlepionego
mandatu gdzie s na to DOWODY a nie tylko domys硑? Urz眃zenia s
obarczone b酬dem, to wiedz wszyscy i nie trzeba z tym po s眃ach
lata. Ale wa縩iejsze jest, 縠 ludzie te pope硁iaj b酬dy, ale co
gorsza k砤mi bardziej i cz甓ciej ni urz眃zenia i ludzie, kt髍ych
oskar縜j o k砤mstwa. I to jest g丑wny problem "systemu".

No to si odnios砮s do tego o co pyta砮m...

Aha, anacron milczy, wi阠 mo縠 Ty wiesz ile pomiar體 na sekund
wykonuje taki radar w samochodzie?

Nie mam pojecia.

[...]

"strzy縠nie baran體".

R罂nie z tym bywa...
Znajomy dosta ostatnio 57 na 50 - rozmowe przytacza砮m...

Tymczasem, co opisywa砮m tutaj na grupie jaki
czas temu, dosta砮m fotk za czerwie na skrzy縪waniu (a nawet dwie).
Przeje縟縜砮m 80/80 dosta砮m fotk (jak i paru innych w tym dniu, w
tym jeden osobnik z tej grupy dyskusyjnej). List體 motywacyjnych nie
dosta砮m, co podwa縜 teori o "strzy縠niu baran體", wzgl阣nie mam
wyj眛kowe szcz甓cie, albo samoch骴 typu stealth niewidzialny dla
radar體 -- bo tylko mnie jak na z硂舵 nigdy nie strzyg. No a przecie
skoro fotka zrobiona, to co by硂 "糽e" i list powinien przyj舵
(zreszt sam anacron mi wywr罂y, 縠 skoro b硑sn瓿o, to z pewno禼i
przyjdzie bo k眛 wi眤ki odbicia si nie zgadza z rzeczywisto禼i,
druta kto 糽e poci眊n背 itd.). Ale si nie doczeka砮m, cho mam
zapisy z rejestratora samochodowego i m骻砨ym si swobodnie pok丑ci.

To ze w Twoim wypadku nie pope硁iono b酬du dowodzi tego, ze urzadzenia dzia砤j taka jak powinny?
A te jaja z homologacj to by tylko ludzki b潮d a nie celowe oszustwo?

A podobno nie jeste naiwny...

Data: 2014-05-13 09:50:09
Autor: anacron
W dniu 12.05.2014 21:00, Budzik pisze:
Aha, anacron milczy, wi阠 mo縠 Ty wiesz ile pomiar體 na sekund
wykonuje taki radar w samochodzie?

1/s w trybie automatycznym, a przynajmniej co 1s podaje 秝ie縴 wynik.

--
anacron

Data: 2014-05-12 21:41:25
Autor: John Ko艂alsky
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem

U偶ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

[...]

Nie s艂ysza艂e艣 jak to kto艣 jecha艂 jakim艣 starym gruchotem, kt贸ry takiej pr臋dko艣ci nie jest w stanie osi膮gn膮膰 ?

Urz膮dzenia s膮 obarczone
b艂臋dem, to wiedz膮 wszyscy i nie trzeba z tym po s膮dach lata膰.

Nie powinno by膰 trzeba a w艂a艣nie trzeba

Ale
wa偶niejsze jest, 偶e ludzie te偶 pope艂niaj膮 b艂臋dy, ale co gorsza k艂ami膮
bardziej i cz臋艣ciej ni偶 urz膮dzenia i ludzie, kt贸rych oskar偶aj膮 o k艂amstwa.

W sprawie urz膮dze艅 tak k艂ami膮 ?

I to jest g艂贸wny problem "systemu".

G艂贸wny problem to to, 偶e z systemu 偶yje stado obibok贸w

...Ale si臋 nie
doczeka艂em, cho膰 mam zapisy z rejestratora samochodowego i m贸g艂bym si臋
swobodnie pok艂贸ci膰.

Chyba ze sob膮

Data: 2014-05-06 23:18:54
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Mnie te偶. Twoja. :P
Zazwyczaj to jest jednak tak, 偶e mandat dostaje si臋 s艂usznie.

To moze "zazwyczaj slusznie" tyczy sie ciebie i na tym poprzestan.

[...]

Niektorzy byc moze, ale do tego dochodza jeszcze inne aspekty np. walenia w ch przez panstwo, ktore dopuszcza do uzyca takie gowno oraz wiara na slowo tzw. "strozom prawa"

Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy b艂yski, kt贸re
dosta艂em jad膮c przepisowo -- i si臋 jako艣 doczeka膰 nie mog臋. :P

Te trzy blyski to miales pewnie po niezlej imprezie. Pytanie tylko skad ta pewnosc, ze to tobie robiono zdjecia skoro lezales pod stolem ?
Potem sie dziwisz ze nic nie dostajesz, widocznie byles postacia drugoplanowa i maja cie w dupie.

Data: 2014-05-06 14:46:29
Autor: kogutek444
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
W dniu wtorek, 6 maja 2014 23:18:54 UTC+2 u縴tkownik Czes砤w Wi秐iak napisa:
> [...]

Potem sie dziwisz ze nic nie dostajesz, widocznie byles postacia drugoplanowa i maja cie w dupie.
I dlatego 縠by nikt nie m體i 縠 pa駍two leci w chuja przechodz z pomiar體 detalicznych ma hurtowe. Detaliczne oczywi禼ie zostan.. B阣 si z suszarkami ustawiali na przyk砤d 3 kilometry od miejsca w kt髍ym si ko馽zy pomiar odcinkowy.

Data: 2014-05-12 08:29:14
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Tue, 6 May 2014 23:18:54 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
Mnie te偶. Twoja. :P
Zazwyczaj to jest jednak tak, 偶e mandat dostaje si臋 s艂usznie.
To moze "zazwyczaj slusznie" tyczy sie ciebie i na tym poprzestan.

Jak dosta艂em mandat, to s艂usznie. Jak zosta艂em zmierzony i sfotografowany
(czyli wg FR jecha艂em niezgodnie z przepisami) a gdy faktycznie jecha艂em
zgodnie z przepisami, to go NIE DOSTA艁EM -- o czym w艂a艣nie pisz臋 poni偶ej, a
czego najwyra藕niej nie dostrzeg艂e艣, bo ci piana z pyska oczy zala艂a.

Niektorzy byc moze, ale do tego dochodza jeszcze inne aspekty np. walenia w ch przez panstwo, ktore dopuszcza do uzyca takie gowno oraz wiara na slowo tzw. "strozom prawa"

Tak, znam t臋 bajk臋. Pa艅stwo z艂e, obywatel kryszta艂owo czysty. Akurat ja
bardziej wierz臋 w urz膮dzenia (cho膰 wiem, 偶e s膮 zawodne) i "str贸偶贸w prawa",
ni偶 tym "pokrzywdzonym" co s膮 po drugiej stronie i skoml膮 za ka偶dym razem
graj膮c niwini膮tka. Tak ju偶 mam, bo ludzi mentalno艣膰 dobrze znam.

[...]

Standard. Nie wiesz kompletnie nic o sytuacji, a wyrok ju偶 wyda艂e艣. Za艂贸偶
sobie obr贸偶k臋 na szyj臋, smycz wr臋cz anacronowi -- b臋dziecie tworzy膰 艂adn膮
park臋 na niedzielne spacery. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 09:29:19
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
[...]

Nie interesuje mnie co ty dostales a czego nie i co ci sie przywidzialo.
Ja jechalem zgodnie z przepisami i nie przyjalem mandatu, dlatego sprawa trafila do sadu.
Wiekszosc stara ci sie wytlumaczyc w czym rzecz, ale niestety masz betonowy leb.

[...]

Wierzysz w urzadzenia ktore sa zawodne i na jakiej podstawie ufasz strozom prawa ? Wiekszego idiotyzmu nie czytalem :)
Obejrzyj sobie np. ostatni odcinek takiego programu "panstwo w panstwie" skoro uwazasz, ze  to panstwo takie dobre
Posiadasz mentalnosc typowego sluzbisty rodem z urzedu skarbowego.
Kiedys bys  sie nadawal na UBeka.

[...]

ROTFL. Uwazaj bo ci zylka peknie :)
Sytuacja zapewne byla taka jak ja opisalem. Szczycisz sie tym, ze masz zwidy, czy dlatego, ze nie ogarniales sytuacji na drodze ?
I jeszcze jedna sprawa. Podstawowa zasada w demokracji jest taka, ze jesli panstwo oczekuje od ciebie przestrzegania prawa to ty masz takie samo prawo oczekiwac tego od panstwa. Rozumny czlowiek o tym wie i mimo, ze sad to instytucja panstwowa to jak widac w zalaczonym przeze mnie linku nawet "On" czasem potrafi to zrozumiec, wiec co myslec o tobie :/? Lubisz placic to plac. Boli cie, ze ktos chce sie  bronic  i mu sie to udaje? Nie potrafisz to trudno, musisz z tym zyc. Tylko po co ta zawisc ?

Data: 2014-05-12 09:55:40
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Mon, 12 May 2014 09:29:19 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
Nie interesuje mnie

W艂asnie widz臋 偶e ci臋 nie interesuje, dlatego pieprzysz od rzeczy. Podwa偶am
mi臋dzy innymi takie g贸wniane artykuliki jak "poleca" anacron -- bo s膮
zwyczajnie tendencyjne. Ty co艣 tam brz臋czysz o nies艂usznym ukaraniu -- wi臋c
pytam, masz dow贸d 偶eby to potwierdzi膰, czy tylko swoje s艂owo? Bo ja mam np.
dowody na swoj膮 niewinno艣膰, tylko jako艣 i nikt mnie nie pr贸buj臋 za t臋
niewinno艣膰 ukara膰.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 11:18:55
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
[...]

Chlopaku  przy arcaronie to ty jestes mniej niz 0. Facetowi sie chcialo i udowodnil, ze czesc miernikow predkosci uzywanych w PL jest zwyczajnie nielegalnych, czyli wbrew polskiemu prawu... co potwierdzil niejeden sad. Kazdy kto przyjmuje mandat z takiego urzadzenia jest zwyczajnym dupkiem, no ewentualnie moga grac kwstie ekonomiczne przy dochodzeniu swoich praw ale to juz swiadczy o tym w jakim panstwie zyjemy...

Ty co艣 tam brz臋czysz o nies艂usznym ukaraniu -- wi臋c
pytam, masz dow贸d 偶eby to potwierdzi膰, czy tylko swoje s艂owo?

...i to nie ja mam udowadniac, ze przekroczylem predkosc. Na slowo to ty wierzysz policjantowi, pytam sie na jakiej podstawie ?.
Ty naprawde chyba jestes jakims tumanem, bo nie wiem jak do ciebie trafic ?:)

Bo ja mam np.
dowody na swoj膮 niewinno艣膰, tylko jako艣 i nikt mnie nie pr贸buj臋 za t臋
niewinno艣膰 ukara膰.

Nie przejmuj sie, tez kilka razy wydawalo sie, ze to mi robia zdjecia, ale dlugo bedziesz jeszcze o tym ?

Data: 2014-05-12 11:32:26
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Mon, 12 May 2014 11:18:55 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
..i to nie ja mam udowadniac,

Ja si臋 tylko pytam czy masz dow贸d na to co m贸wisz, czy tylko swoje s艂owo.
Ja mam nagrania, 偶e robiono zdj臋cia mnie i tylko mnie, mam zapis z jak膮
pr臋dko艣ci膮 jecha艂em i okoliczno艣ci. Ty nie masz nic ani w mojej sprawie,
ani w swojej, ale standardowo najg艂o艣niej piejesz.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 11:49:13
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
..i to nie ja mam udowadniac,

Ja si臋 tylko pytam czy masz dow贸d na to co m贸wisz, czy tylko swoje s艂owo.

Na co mam miec dowod,  do czego konkretnie sie odnosisz ?:)

Ja mam nagrania, 偶e robiono zdj臋cia mnie i tylko mnie,
mam zapis z jak膮
pr臋dko艣ci膮 jecha艂em i okoliczno艣ci.

Wrzucaj do sieci to nagranie i reszte. Obejrzymy. Tylko sie nie migaj bo zrobisz z siebie durnia.

Data: 2014-05-12 12:01:28
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Mon, 12 May 2014 11:49:13 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
Ja si臋 tylko pytam czy masz dow贸d na to co m贸wisz, czy tylko swoje s艂owo.
Na co mam miec dowod,  do czego konkretnie sie odnosisz ?:)

No i standardowo tyle be艂kotu o nic. Trzeba by艂o z miejsca odpali膰, 偶e
przy艂apali ci臋 prawid艂owo, ale p贸jdziesz do s膮du i si臋 wymigasz, bo
przecie偶 urz膮dzenie kt贸rym ci臋 przy艂apano na wykroczeniu nie ma prawa robi膰
pomiar贸w. :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 12:16:58
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
[...]

To po 1, wiec nie przylapali mnie prawidlowo, po 2 stali wbrew przepisom w niewlasciwym miejscu wiec rowniez nieprawidlowo i po 3 mam swiadka pasazera o ktorego zeznania poprosil sad po pierwszej rozprawie, a cala akcja odbywala sie w nocy i kolumnie pojazdow  wiec kto tu belkocze ?
Czy ty w ogole kumasz na jaki temat zabierasz glos ?

PS. Czy moglbys wrzucic do sieci to swoje nagranie i inne "dowody" !?

Data: 2014-05-12 12:44:49
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Mon, 12 May 2014 12:16:58 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
Czy ty w ogole kumasz na jaki temat zabierasz glos ?

Wychodzi na to, 偶e ty nie kumasz. By艂a mowa o b艂臋dach w pomiarze i
wykazaniu 偶e "s艂u偶ba" chce wlepi膰 mandat za z艂y pomiar. Tymczasem jest
jedynie twoje stwierdzenie 偶e jecha艂e艣 zgodnie z przepisami, do tego
jeszcze mo偶e zeznanie 艣wiadka, kt贸re i tak nie zostanie wzi臋te pod uwag臋
(bo od kiedy pasa偶er umie ocenia膰 pr臋dko艣膰 pojazdu?), a twoj膮 jedyn膮 lini膮
obrony na ten "b艂膮d" b臋dzie nieprawid艂owe ustawienie patrolu (czyli 偶e ich
nie widzia艂e艣 i nie mog艂e艣 na czas dostosowa膰 pr臋dko艣ci tak 偶eby ci臋 nie
mogli ustrzeli膰 LOL). Wzgl臋dnie pomachasz "papierami anacrona" i b臋dzie
temat z g艂owy. 呕e pomiar wskaza艂 prawid艂ow膮 pr臋dko艣膰, to ju偶 ma艂o wa偶ne.

PS. Czy moglbys wrzucic do sieci to swoje nagranie i inne "dowody" !?

Przecie偶 wrzuci艂em!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 13:40:21
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Wychodzi na to, 偶e ty nie kumasz. By艂a mowa o b艂臋dach w pomiarze i
wykazaniu 偶e "s艂u偶ba" chce wlepi膰 mandat za z艂y pomiar.

A o czym ja pisze w swoim przypadku ?

[...]

Gdyby zeznania swiadka nie byly brane pod uwage to sad nie zglaszalby takiej potrzeby glabie kapusciany !:) i jego zeznania nie beda sie tyczyc predkosci samochodu.

[...]

Moja linia obrony jest roznoraka i tyczy sie wszystkiego czego mozna bo na tym to polega.
Ile razy mam ci powtarzac, ze to policja ma mi udowodnic z legalnego i nie mierzacego z bledami urzadzenia, ze przekroczylem predkosc. Malo tego musza to robic zgodnie z instrukcja urzadzenia (co raczyles pominac w swoim idiotycznym wywodzie lub nie doczytales mojego postu) i zgodnie z przepisami a slowo policjanta powinno byc rownowazne z moim.
Wobec powyzszego skoro uwazam, ze nie przekroczylem predkosci musze sie bronic mozliwymi dostepnymi sposobami. Dlaczego mam byc zmuszany do kupowania jakichs kamer i innych gadgetow jak u ruskich skoro zyjemy w panstwie "prawa"?
Boze jaki ty jestes glupi i prosty gosc, no normalnie juz brakuje slow :)

PS. Czy moglbys wrzucic do sieci to swoje nagranie i inne "dowody" !?

Przecie偶 wrzuci艂em!

To przypomnij laskawie linki, chcesz sie droczyc ?

Data: 2014-05-12 13:54:47
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Mon, 12 May 2014 13:40:21 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
chcesz sie droczyc ?

Oczywi艣cie! :D

EOT, bo z prostakami z zasady nie dyskutuj臋.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 13:56:52
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
chcesz sie droczyc ?

Oczywi艣cie! :D

EOT, bo z prostakami z zasady nie dyskutuj臋.

Aha, czyli jednak wyszedles na durnia bo twoje nagranie dotyczy imprezy na ktorej lezales pod stolem. W sumie to mnie nie dziwi  :)
Slusznie EOT.

Data: 2014-05-12 11:53:08
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2014-05-12 08:29, Myjk pisze:
[...]

No wi臋c to dowodzi tylko, 偶e w ciebie nie trafiono b艂臋dnym pomiarem.
Ale czy to czego艣 dowodzi? Je艣li nie, to po co o tym pisa膰?
Nikt przecie偶 nie twierdzi, 偶e ka偶dy pomiar jest z艂y (ani nawet, 偶e wi臋kszo艣膰).

Tak, znam t臋 bajk臋. Pa艅stwo z艂e, obywatel kryszta艂owo czysty.

nie widz臋 偶eby kto艣 pisa艂, 偶e obywatel jest zawsze kryszta艂owo czysty.
Obywatel zapewne znacznie cz臋艣ciej kr臋ci, ni偶 pada ofiar膮 b艂臋du (i nie ma w tym nic dziwnego,
kazdy ma prawo si臋 broni膰). Ale to nie ma nic do rzeczy.

To organy pa艅stwa powinny by膰 jak zona Cezara. Urz膮dzenia pomiarowe maj膮 maj膮 by膰 legalne, u偶ywane
zgodnie z instrukcj膮, i dzia艂a膰 tak dok艂adnie, jak to tylko mo偶liwe dla sprz臋tu danego rodzaju.
Tymczasem zakupiony i u偶ywany jest bubel z nielegalnymi papierami. Zamiast go wycofa膰/naprawi膰
i zalegalizowa膰 w艂a艣ciwie, policja ma to gdzie艣. To w艂a艣nie jest typowy przyk艂ad budowania
zaufania do instytucji pa艅stwa w PL.

--
JW

Data: 2014-05-12 12:22:37
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany P olcamem
Mon, 12 May 2014 11:53:08 +0200, Jakub Witkowski
No wi臋c to dowodzi tylko, 偶e w ciebie nie trafiono b艂臋dnym pomiarem.

Jakubie, nie zni偶aj si臋 do poziomu Czesia. Trafiono we mnie b艂臋dnym
pomiarem tj. jecha艂em zgodnie z przepisami a mimo tego FR strzeli艂 fotk臋.
Rzecz w tym, 偶e list nie przyszed艂. Oczywi艣cie, mam farta. Potr贸jnego. Mo偶e
zagram w totka.

Ale czy to czego艣 dowodzi? Je艣li nie, to po co o tym pisa膰?
Nikt przecie偶 nie twierdzi, 偶e ka偶dy pomiar jest z艂y (ani nawet, 偶e wi臋kszo艣膰).
nie widz臋 偶eby kto艣 pisa艂, 偶e obywatel jest zawsze kryszta艂owo czysty.

Pewnie 偶e nikt tego nie napisze -- bo z hipokryzj膮 pod poduszk膮 si臋
niewygodnie 艣pi. Napisze za to, 偶e Pa艅stwo jest z艂e i to "s艂u偶ba" musi mu
udowdni膰. Jak ma "z艂e narz臋dza", to cho膰by pomiar by艂 prawid艂owy, b臋dzie
taki "obywatel" zgrywa膰 kryszta艂.

Obywatel zapewne znacznie cz臋艣ciej kr臋ci, ni偶 pada ofiar膮 b艂臋du (i nie ma w tym nic dziwnego, kazdy ma prawo si臋 broni膰). Ale to nie ma nic do rzeczy.

Owszem, wg mnie ma bardzo du偶o. Przez takich "cwaniak贸w" ja nie mog臋 si臋
艂atwo broni膰 je艣li _faktycznie_ b艂膮d b臋dzie na moj膮 niekorzy艣膰, bo
za艂o偶enie b臋dzie takie, 偶e jestem kolejnym zapierdalaczem pr贸buj膮cym tylko
unikn膮膰 mandatu. Ale, ja jestem jednym z tych co uwa偶aj膮, 偶e napraw臋 艣wiata
trzeba zacz膮膰 od siebie samego, a nie czeka膰 a偶 inni to zrobi膮 -- tote偶
rzeczywi艣cie mo偶emy si臋 nie dogada膰.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 14:30:00
Autor: dddddddd
W dniu 2014-05-12 12:22, Myjk pisze:

Obywatel zapewne znacznie cz臋艣ciej kr臋ci, ni偶 pada ofiar膮 b艂臋du

z tym si臋 zgadzam, ale dbaj膮cy o prawo i sprawiedliwo艣膰 w naszym kraju nie powinni by膰 lepsi, na oko to oni nie s膮 w stanie oceni膰 czy pomiar jest ok...

[...]

raczej przez cwaniak贸w kt贸rzy u偶ywaj膮 urz膮dze艅 mimo 偶e wiedz膮 偶e nie zawsze dzia艂aj膮 prawid艂owo.
Przyjmijmy 偶e twierdz臋 偶e w moim domu napi臋cie nie mie艣ci si臋 w granicach normy (np. jest 290V zamiast 230V) - przychodzi elektryk z elektrowni z miernikiem z tesco, pokazuje mu 300V, wymienia bateri臋 na now膮 - ju偶 jest 230V - stwierdza 偶e pomiar ok. Wed艂ug ciebie to ja powinienem zainwestowa膰 w profesjonalny miernik 偶eby w razie czego obroni膰 si臋 przed nieprawid艂owym pomiarem ludka z elektrowni :)

 Ale, ja jestem jednym z tych co uwa偶aj膮, 偶e napraw臋 艣wiata
trzeba zacz膮膰 od siebie samego, a nie czeka膰 a偶 inni to zrobi膮 -- tote偶
rzeczywi艣cie mo偶emy si臋 nie dogada膰.

uwa偶am tak samo - je偶eli wymagaj膮 ode mnie przestrzegania przepis贸w, to niech najpierw oni je przestrzegaj膮...

艁ukasz

Data: 2014-05-12 19:00:43
Autor: Budzik
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
U縴tkownik dddddddd fejk@email.com ...

 Ale, ja jestem jednym z tych co uwa縜j, 縠 napraw 秝iata
trzeba zacz辨 od siebie samego, a nie czeka a inni to zrobi -- tote
rzeczywi禼ie mo縠my si nie dogada.

uwa縜m tak samo - je縠li wymagaj ode mnie przestrzegania przepis體, to niech najpierw oni je przestrzegaj...

Ale przeciez oni maja dobre intencje...
A Ty jestes oszustem...

Data: 2014-05-12 19:00:44
Autor: Budzik
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
U縴tkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Przez takich "cwaniak體" ja nie mog si
砤two broni je秎i _faktycznie_ b潮d b阣zie na moj niekorzy舵, bo
za硂縠nie b阣zie takie, 縠 jestem kolejnym zapierdalaczem pr骲uj眂ym
tylko unikn辨 mandatu.

ROTFL
juz widze to bronienie si.
Bez w砤snego sprzetu jakos kiepsko to widze...

Data: 2014-05-12 21:32:03
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Ty w艂a艣nie dzi臋ki nim b臋dziesz m贸g艂 si臋 broni膰

Ale, ja jestem jednym z tych co uwa偶aj膮, 偶e napraw臋 艣wiata
trzeba zacz膮膰 od siebie samego, a nie czeka膰 a偶 inni to zrobi膮 -- tote偶
rzeczywi艣cie mo偶emy si臋 nie dogada膰.

Bo mo偶e Ty chcesz ten 艣wiat naprawia膰 a inni nie

Data: 2014-05-12 19:00:43
Autor: Budzik
[...]

Tak, znam t bajk. Pa駍two z砮, obywatel kryszta硂wo czysty.

Ja nie wiem co by musia硂 si okaza aby przynajmniej uzna, 縠 legalizacja iskier to jeden wielki prawny bubel...

Data: 2014-05-07 18:28:06
Autor: jerzu
On Tue, 6 May 2014 19:18:02 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Ja tymczasem nadal czekam na listy motywacyjne za trzy b硑ski, kt髍e
dosta砮m jad眂 przepisowo -- i si jako doczeka nie mog. :P

OIDP to Ostrobramska? Mnie dwa razy b硑sn瓿o przy c.a. 75-80 km/h.
Mojemu szefowi b硑sn背 przy... 60 km/h. Czy縝y demon體 pr阣ko禼i by硂
coraz mniej i szukaj jad眂ych bez pas體 lub gadaj眂ych przez kom髍k?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-12 08:45:15
Autor: Myjk
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
Wed, 07 May 2014 18:28:06 +0200, jerzu
OIDP to Ostrobramska? Mnie dwa razy b艂ysn臋艂o przy c.a. 75-80 km/h.
Mojemu szefowi b艂ysn膮艂 przy... 60 km/h. Czy偶by demon贸w pr臋dko艣ci by艂o
coraz mniej i szukaj膮 jad膮cych bez pas贸w lub gadaj膮cych przez kom贸rk臋?

Tak, Ostrobramska, a wcze艣niej Stan贸w Zjednoczonych. W przypadku
Ostrobramskiej w zasadzie dosta艂em b艂yski "s艂usznie", bo przejecha艂em lini臋
warunkow膮 po awaryjnym hamowaniu by unikn膮膰 kolizji (kole艣 przede mn膮
stan膮艂 d臋ba a wcze艣niej pu艣ci艂 mi "zmy艂k臋"). Wi臋c wg teorii o strzy偶eniu
baran贸w powinni mi przys艂a膰 -- ale wida膰 albo mam wyj膮tkowe szcz臋艣cie, albo
jednak kto艣 my艣l膮cy tam siedzi.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 21:45:34
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Jaki艣 robot pewnie :-)

Data: 2014-05-12 01:35:54
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-06 19:18, Myjk pisze:

[...]

Taaa... a potem ogl膮da si臋 filmik od Emila gdzie wida膰 偶e z艂y kont to
+3, p艂ot w tle + 5, b艂臋dy urz膮dzenia +4, b艂臋dy twojego licznika +3 i
wychodzi 偶e zapieprza艂e艣 70 na 50 chocia偶 nie...

Data: 2014-05-12 08:31:24
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany P olcamem
Mon, 12 May 2014 01:35:54 +0200, PlaMa
Taaa... a potem ogl膮da si臋 filmik od Emila gdzie wida膰 偶e z艂y kont to +3, p艂ot w tle + 5, b艂臋dy urz膮dzenia +4, b艂臋dy twojego licznika +3 i wychodzi 偶e zapieprza艂e艣 70 na 50 chocia偶 nie...

Ta? Poka偶 ten filmik, ch臋tnie si臋 zpoznam.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-13 10:38:24
Autor: anacron
W dniu 06.05.2014 19:18, Myjk pisze:

Zazwyczaj to jest jednak tak, 偶e mandat dostaje si臋 s艂usznie.

Chodzi o to, aby to nie by艂o "zazwyczaj", tylko "zawsze". Za chwil臋
dojdziemy do wniosku, 偶e skoro zazwyczaj pijany doje偶d偶a bezpiecznie do
domu po imprezie, to pozw贸lmy prowadzi膰 po pijaku.

--
anacron

Data: 2014-05-13 22:40:04
Autor: Tom N
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany P olcamem
anacron w <news:5371da01$0$2234$65785112news.neostrada.pl>:

Za chwil dojdziemy do wniosku, 縠 skoro zazwyczaj pijany doje縟縜
bezpiecznie do domu po imprezie, to pozw髄my prowadzi po pijaku.

Dlaczego urz眃zenia "wskazuj眂e" traktujesz z podzia砮m na te od "pr阣ko禼i"
i te od "pija駍twa"?

Taka "矿硉a 秝ieczka" po zgaszeniu pokaza砤 "co" [1] -- po d硊gim namy秎e,
po kolejnych 2 minutach, na zewn眛rz samochodu, pokaza砤 "nic" w kilka
sekund. --
'Tom N'

Data: 2014-05-13 22:00:41
Autor: Budzik
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
U縴tkownik Tom N <23.140513@63.224004.invalid> ...

[...]

Zdaje si ze por體nanie by硂 nie co do urzadzenia a co do przewineinia...

Taka "矿硉a 秝ieczka" po zgaszeniu pokaza砤 "co" [1] -- po d硊gim
namy秎e, po kolejnych 2 minutach, na zewn眛rz samochodu, pokaza砤
"nic" w kilka sekund.
Chyba nie rozumiem.
Co to z蟪ta swieczka?
Ale je縠li co do badania alkoholu to plus alkomat體 polega na tym, ze zawsze mozna udac sie na badanie krwi i potwierdzic wynik w 100%.

Data: 2014-05-14 14:52:39
Autor: anacron
W dniu 13.05.2014 22:40,  (Tom N) pisze:
[...]

A kto chce por體nywa urz眃zenia? W przypadku pija駍twa, nie podoba mi
si wynik jad na badanie krwi i mam 秝i阾y spok骿. W przypadku Iskry-1
bijesz si dwa lata po s眃ach, aby na ko馽u okaza硂 si, 縠 sprawa nigdy
przed s眃 nie powinna trafi.

--
anacron

Data: 2014-05-06 10:49:26
Autor: BartekK
W dniu 2014-05-06 10:23, Ariusz pisze:
Nie wiem jak to jest ale mi nigdy nie zdarzy艂o si臋 by zatrzyma艂a mnie
policja kiedy jecha艂em przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry by艂y
zgodne ze stanem faktycznym.
A mnie nigdy nie zjad艂 aligator. Co nie znaczy, 偶e aligatory nie istniej膮, ani 偶e nie mog膮 zje艣膰 cz艂owieka, ani 偶e to si臋 nigdy nie zdarza.

Data: 2014-05-06 10:56:04
Autor: MichaelData庐
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
BartekK wyduma艂(a) w news:lka7pl$iff$1node2.news.atman.pl :
[...]

Aligator na ograniczeniu pr臋dko艣ci wyjada ludzi z samochodu. Bez sensu :>

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-05-06 11:10:57
Autor: masti
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
Dnia pi臋knego Tue, 06 May 2014 10:23:03 +0200 osobnik zwany Ariusz
napisa艂:

[...]

a ile razy widzzia艂e艣 co by艂o wy艣wietlone na iskrze?

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-05-06 13:31:37
Autor: Ariusz
W dniu 06.05.2014, 13:10, masti pisze:
[...]

Jak si臋gam pami臋ci膮 - zawsze pokazywali mi wyniki pomiaru. Czy to by艂y moje 鈥 nie wiem, czy przekroczy艂em wtedy pr臋dko艣膰 鈥 tak.

Data: 2014-05-06 11:41:45
Autor: masti
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
Dnia pi臋knego Tue, 06 May 2014 13:31:37 +0200 osobnik zwany Ariusz
napisa艂:

[...]

i jeste艣 pewien, 偶e to by艂o tyle ile jecha艂e艣? Patrzysz kiedy艣 na drog臋 czy ca艂y czas na pr臋dko艣ciomierz?

Data: 2014-05-06 16:47:20
Autor: tck
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkahpp$6bs$2dont-email.me...

i czy to byly pomiary dokonywane iskra?

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-05-06 12:04:37
Autor: Franc
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany P olcamem
Dnia Tue, 06 May 2014 10:23:03 +0200, Ariusz napisa(a):

Nie wiem jak to jest ale mi nigdy nie zdarzy硂 si by zatrzyma砤 mnie policja kiedy jecha砮m przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry by硑 zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby by硂 inaczej z pewno禼i nie przyj背bym mandatu.

No widzisz, a mi si zdarzy硂 w砤秐ie tak jak piszesz w pierwszym zdaniu. I tylko dzi阫i dzia砤lno禼i Anacrona i podobnie my秎眂ych ludzi nie jestem
l縥eszy o kilka st體ek i ile tam punkt體 karnych. Poza tym nie chc si babra w rozbi髍 Twojego postu, ale widz w nim
niesp骿no禼i logiczne :-)

--
Franc

Data: 2014-05-06 13:27:50
Autor: Ariusz
W dniu 06.05.2014, 12:04, Franc pisze:
[...]

Nie twierdz, 縠 ISKRA to dobry przyrz眃 pomiarowy, a jedynie stwierdzi砮m, 縠 ja nie mia砮m takiego przypadku ale te nie jestem osob, kt髍a co chwil 砤pana jest na przekroczeniu pr阣ko禼i. Za te przewinienia ukarany mandatem by砮m kilka razy na przestrzeni 20 lat.

Data: 2014-05-06 13:43:37
Autor: Franc
B潮d pomiaru Iskr zarejestrowany Polcamem
Dnia Tue, 06 May 2014 13:27:50 +0200, Ariusz napisa(a):

[...]

"Kiedy by硂 lepiej" ;-)
Jak si skupi to za pr阣ko舵 z砤pali mnie kilka razy i za ka縟ym razem
zgadza砮m si - faktycznie by硂 szybciej ni ograniczenie. 痑den drastic,
75-80 na 50 to pow骴 do mandatu - ok, mea culpa.

Nieufono舵 i negowanie pomiar體 pr阣ko禼i to ostatnie lata. Wg mnie od
czasu wt硂czenia GITD w robienie zdj赕.

Ja sam od czasu pierwszej mojej akcji z GITD i pr骲y naci眊ni阠ia na jedn
z bramek bez zdj阠ia "oczyta砮m sie" dzi阫i Anacronowi i jego kolegom i
BACH - ostatni pomiar ISKR to by砤 ju pr骲a "wy硊dzenia" ci昕ko
zarobionych z硂t體ek. W眛ek stosowny by na grupie.

Teraz to ju na drogach dzieje si partyzantka, wojna podjazdowa i wy禼ig
zbroje. --
Franc

Data: 2014-05-06 18:56:01
Autor: J.F
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
U偶ytkownik "Ariusz"  napisa艂 w
[...]

A czesto cie zatrzymuja ?
Bo jak raz na piec lat, to wcale nie musiala byc Iskra, albo akurat moglo jej sie udac ...

J.

Data: 2014-05-06 14:45:46
Autor: anacron
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany P olcamem
W dniu 06.05.2014 03:53, anacron pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=jPN67nlMZeU

O S艂awek si臋 obudzi艂 i nawet czas znalaz艂

http://certare.pl/wp/polska-policja-lapie-najszybszy-samochod-na-swiecie/

Polecam.

--
anacron

Data: 2014-05-06 19:03:37
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany P olcamem
Tue, 06 May 2014 14:45:46 +0200, anacron
Polecam.

Co polecasz? Ja rozumiem podwa偶anie pojedynczego pomiaru bez ponownego
pr贸bkowania, ale po co ca艂e to pierdzenie o rekordach guinesa? Zwyczajnie
merytorycznie si臋 nie da tylko trzeba koniecznie pod publiczk臋?

PS ile pomiar贸w na sekund臋 robi taki radar?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-06 19:32:44
Autor: dddddddd
W dniu 2014-05-06 19:03, Myjk pisze:
[...]

je艣li merytorycznie by co艣 dawa艂o to dawno to urz膮dzenie przesta艂o by by膰 u偶ywane. Wydaje mi si臋 偶e tylko zagrywki pod publik臋 mog膮 co艣 da膰, bo nie rozumiem dlaczego kto艣 (s膮d) si臋 tymi oszustami jeszcze nie zaj膮艂...

艁ukasz

Data: 2014-05-06 18:54:22
Autor: J.F
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
U偶ytkownik "anacron"  napisa艂 w
[...]

A lepszego filmu nie ma ?

bo jestem sklonny uwierzyc ze bus naprawde jechal 73 jak go Iskra wychwycila z daleka.
Co ta literka P/S znaczy - bo te 50 to nie wyglada na predkosc busika, ktorego prawie nie widac.

J.

Data: 2014-05-06 19:15:13
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Tue, 6 May 2014 18:54:22 +0200, J.F
bo te 50 to nie wyglada na predkosc busika, ktorego prawie nie widac.

To jest pomiar tego w co strzela radar, czyli w tym wypadku jakiego艣
statycznego obiektu, czyli ostatecznie podaje pr臋dko艣膰 radiowozu -- i jako艣
radar nie wariuje od "wielokrotnych odbi膰", "zak艂贸ce艅
elektromagnetycznych", etc. Ale oczywi艣cie jak BUS wyje偶d偶a to mu palma
odbija, bo ma jeden podstawowy cel -- "ogoli膰 frajera". --
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-06 19:20:57
Autor: Myjk
B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polcamem
Tue, 6 May 2014 19:15:13 +0200, Myjk
Ale oczywi艣cie jak BUS wyje偶d偶a to mu palma odbija

Aha, zapomnia艂em nadmieni膰, 偶e to na pewno wina tego wyboju na drodze.

--
Pozdor Myjk

B艂膮d pomiaru Iskr膮 zarejestrowany Polc amem