Błąd w książce “Rok z Ewą Chodak owską”

Data: 2013-11-11 11:20:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Błąd w książce “Rok z Ewą Chodak owską”
Najgorętsza premiera roku stała się ofiarą swojego własnego powodzenia. Okazuje się, że wydawnictwo starając się zaspokoić gigantyczny popyt, w pośpiechu wypuściło na rynek niekompletne wydanie książki.

– Mordki moje kochane!<3 Życie to nie tylko aktywność fizyczna, czyli szczęście. Niestety, kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy mojej najnowszej książki dla WAS “Rok z Ewą Chodakowską” została wydrukowana z błędem. Ja się jednak nie poddaję i dalej będę sobą – napisała na swoim profilu na Facebooku trenerka Ewa Chodakowska.

Jak się dowiadujemy, połowa nakładu nie zawiera 800 kluczowych fotografii autorki, na których pokazuje jak żyć, żeby ćwiczyć, jak się odżywiać, żeby ćwiczyć i po prostu jak ćwiczyć.

Feralne egzemplarze łatwo rozpoznać. Jest w nich tylko 365 fotografii Chodawkowskiej.

http://tiny.pl/qt5r9

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Błąd w książce “Rok z Ewą Chodak owską”