B??Ä?dy innych?

Data: 2011-02-07 00:38:04
Autor: Eulalia Browarek
B??Ä?dy innych?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:rovm12u88gdx$.43d9hhwry3pp$.dlg40tude.net...
http://www.newsweek.pl/artykuly/wydanie/0/kryzysowe-fado,70209,1

"JESZCZE KILKA LAT TEMU PORTUGALCZYCY MYŚLELI, ŻE MIESZKAJĄ W GOSPODARCZYM
RAJU.DZIŚ ODKRYWAJĄ, ŻE W ZASADZIE SĄ BANKRUTAMI.

Qrde, a mnie chyba w siódmej klasie podstawówki uczyli o cykliczności kryzysów w kapitaliźmie, ale to za niedobrej komuny było, a wymyślił to jakiś niemiecki żyd, więc chyba nie powinienem za bardzo ufać ;))))

Zennon

Data: 2011-02-07 17:28:00
Autor: cirrus
B??Ä?dy innych?
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:iinbd5$k6p$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No chyba nie pojąłeś co cię uczyli- w kapitaliźmie kryzysy cykliczne, w komuniźmie bez przerwy.

--
stevep

Data: 2011-02-07 18:22:53
Autor: u2
B??dy innych?
W dniu 2011-02-07 17:28, cirrus pisze:
w kapitali¼mie kryzysy cykliczne, w komuni¼mie bez przerwy.

Co na jedno dla zwyk³ych obywateli wychodzi.

Data: 2011-02-07 20:21:27
Autor: Ikselka
B??dy innych?
Dnia Mon, 07 Feb 2011 18:22:53 +0100, u2 napisa³(a):

W dniu 2011-02-07 17:28, cirrus pisze:
w kapitali¼mie kryzysy cykliczne, w komuni¼mie bez przerwy.

Co na jedno dla zwyk³ych obywateli wychodzi.

Uczono, ze w komunizmie kryzysy NIEMO¯LIWE!

Data: 2011-02-07 20:41:17
Autor: jadrys
B??dy innych?
W dniu 2011-02-07 20:21, Ikselka pisze:
[...]

I dobrze uczono.. Tylko gdzie ten komunizm by³?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-02-07 11:50:05
Autor: Marek
B??dy innych?
On Feb 7, 8:41 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-07 20:21, Ikselka pisze:

> Dnia Mon, 07 Feb 2011 18:22:53 +0100, u2 napisa (a):

> Uczono, ze w komunizmie kryzysy NIEMO LIWE!

I dobrze uczono.. Tylko gdzie ten komunizm by ?

Na Kubie nie bylo kryzysu !

Data: 2011-02-07 14:59:58
Autor: Hans Kloss
B??dy innych?
On 7 Lut, 20:50, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Na Kubie nie bylo kryzysu !

Na Kubie podobnie jak w innych komunistycznych "rajach" kryzys jest
stanem PERMANENTNYM.
J-23

Data: 2011-02-08 15:26:56
Autor: Ikselka
B??dy innych?
Dnia Mon, 7 Feb 2011 14:59:58 -0800 (PST), Hans Kloss napisa³(a):

On 7 Lut, 20:50, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Na Kubie nie bylo kryzysu !

Na Kubie podobnie jak w innych komunistycznych "rajach" kryzys jest
stanem PERMANENTNYM.

Spytaj przeciêtnego Kubañczyka, czy jest :-PPP

Data: 2011-02-08 21:18:41
Autor: jadrys
B??dy innych?
W dniu 2011-02-08 15:26, Ikselka pisze:
[...]

Spytaj równie¿ przeciêtnego Haitañczyka, Jamajczyka, czy mieszkañców innych wysp - s±siaduj±cych z Kub±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-02-07 21:17:30
Autor: u2
B??dy innych?
W dniu 2011-02-07 20:50, Marek pisze:
I dobrze uczono.. Tylko gdzie ten komunizm by ?

Na Kubie nie bylo kryzysu !

Jankesi na³o¿yli embargo i kryzys zacz±³ siê. Sowieci okazali siê za
s³abi, aby utrzymywaæ Kubê. S³abo¶ci± wszelkich dyktatur jest to, ¿e w
koñcu dyktatorzy trac± swoj± w³adzê i zaczyna siê walka o schedê.

Data: 2011-02-07 22:03:38
Autor: jadrys
B??Ä?dy innych?
[...]

Na Kubie panuje dyktatura tylko o podłożu komunistycznym.

Data: 2011-02-07 21:01:29
Autor: A. Filip
B??Ä?dy innych?
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-02-07 17:28, cirrus pisze:
w kapitaliźmie kryzysy cykliczne, w komuniźmie bez przerwy.

Co na jedno dla zwykłych obywateli wychodzi.

Według komunistów czy kapitalistów? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Salto morale jest bardziej niebezpieczne niż salto mortale.

B??Ä?dy innych?