Błyskają zakłócenia na ekranie laptop a na baterii

Data: 2011-07-15 15:56:23
Autor: Netx
Błyskają zakłócenia na ekranie laptop a na baterii
Zakupiłem używanego IBM/Lenovo T500 matryca 1280x800 15,4" C2D T9400 i jest problem którego nie zauważyłem podczas oględzin przy zakupie: na zasilaniu z baterii, kiedy poziom baterii spadnie do około 75% zaczyna się w momentach obciążenia laptopa (np. podczas wczytywania strony www (wifi)) błyskać np połowa lub 1/3 ekranu albo czasem cały ekran - na ułamek sekundy (ledwo zauważalny) pojawiają się jakieś "bzdety" na fragmencie ekranu. Bateria tak w ogóle trzyma około 1,5 godziny, jest to jeśli wierzyć opisowi sprzedawcy "6 Cell Lithium-Ion". Na baterii jest napisane "Lenovo NOM 10.8V 5.2AH 57WH 4,76 Ah. Innych problemów na zasilaniu z baterii nie ma i doszedłem do 10% baterii bez "zawieszeń" i błędów (poza miganiem zakłóceń na ekranie)
Na zasilaniu z sieci problem z zakłóceniami ekranu nie występuje.

Mam więc pytanie czy jest to prawdopodobnie wina baterii (co mogę naprawić kupując nową baterie) czy coś w laptopie????? W drugim przypadku zastanawiałbym się nad oddaniem laptopa sprzedawcy. Proszę o wyjaśnienie gdzie prawdopodobnie leży problem?

Data: 2011-07-15 16:30:56
Autor: Netx
W dniu 2011-07-15 15:56, Netx pisze:
kiedy poziom
baterii spadnie do około 75% zaczyna się
> błyskać np połowa lub 1/3 ekranu albo czasem cały
ekran - na ułamek sekundy (ledwo zauważalny) pojawiają się
jakieÅ› "bzdety" na fragmencie ekranu.

Sprawdziłem właśnie że przy 95% baterii też to się dzieje.

Data: 2011-07-16 11:46:23
Autor: Netx
Błyskają zakłócenia na ekranie lap topa na baterii
Problem rozwiÄ…zany przez instalacjÄ™ najnowszego sterownika grafiki.

Data: 2011-07-16 20:49:23
Autor: ±æê³ñ󶼿
B³yskaj± zak³ócenia na ekranie laptopa na baterii
Mam podobnie z HP, czesem króciutkie zak³ócenia na ekranie.

A kiedy¶ mi sieæ ethernet sia³a zak³óceniami po skrêtce (winny okaza³ siê nadpalony zasilacz routera) tylko przy pracy na baterii.

--

Błyskają zakłócenia na ekranie laptop a na baterii