Błyskotliwy wyrok ;-)

Data: 2020-07-09 06:47:43
Autor: Przemek Jedrzejczak
Błyskotliwy wyrok ;-)
https://tvn24.pl/krakow/wypadek-kolumny-beaty-szydlo-sad-warunkowo-umorzyl-postepowanie-wobec-kierowcy-seicento-4632707

Skoro nie było świateł i sygnałów dźwiękowych nie było też pojazdów uprzywilejowanych.
Miejmy nadzieję że mecenas pociągnie ich przed sąd unijny a tam już na bank dostaną w dupę ;-) nielogiczna jest też publikacja takiego wyroku tuż przed wyborami bo Adrianowi raczej to nie pomoże, wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre równiejsze tak to leciało ?

Data: 2020-07-09 16:19:56
Autor: Shrek
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 09.07.2020 o 15:47, Przemek Jedrzejczak pisze:
[...]

Zastanawiam się, czy sądzia specjalnie nie podłożyła miny. Niby oddała partii co cesarskie, ale podłożyła minę pod apelację, a dodatkowo w którymś materiale stało napisane, że skierowała borowik do prokuratury.

No i dzień przed ciszą wyborczą...

Adrianowi raczej nie zaszkodzi, bo elektorat pisi to chce igrzysk i jakby uchwalić, że co tysięcznego pisiora wieszają publicznie na latarni, to tylko by się cieszyli - 1/1000 to raczej na ciebie nie padnie, ale któregoś somsiada powieszą i dobrze tak złodziejowi! Za to może ktoś mało zdecydowany postanowi jednak pójść głosować na konkurencję. Ale raczej bym na to nie liczył. Zabetonowanie jest na tyle duże, że nawet jakby duda rozjechał zakonnicę na psach to by było że wtargnęła. Zresztą w zasadzie to przejechał...

--
Shrek

Data: 2020-07-09 17:35:44
Autor: J.F.
Błyskotliwy wyrok ;-)
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f07278c$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

albo dala szanse - zaplaci chlopak 2 tys i sie skonczy.

Poczekamy jeszcze na ruch zerokury :-)

Swoja droga - nawiazka za zlamana miednice powinna byc chyba wieksza niz za tygodniowy bol kregoslupa

No i dzień przed ciszą wyborczą...

Komentowac wyroki wolno w niedziele :-)

Poza tym ... kiedy wyznaczyli termin ? Moze jeszcze przed wyborami.

[...]

ale tu nie o pisi elektorat chodzi, bo ten i tak zaglosuje, tylko np elektorat Hołowni.

J.

Data: 2020-07-09 18:31:16
Autor: Shrek
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 09.07.2020 o 17:35, J.F. pisze:

[...]

A mogła zabić....

No i dzień przed ciszą wyborczą...

Komentowac wyroki wolno w niedziele :-)

Poza tym ... kiedy wyznaczyli termin ? Moze jeszcze przed wyborami.
Na stówkę - dziwne, że nie spadło z wokandy.

[...]

Jest szansa.

--
Shrek

Data: 2020-07-09 18:58:29
Autor: kk
Błyskotliwy wyrok ;-)
On 2020-07-09 15:47, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Kuriozalne, ale taki wyrok przewidywałem.

Data: 2020-07-09 10:40:50
Autor: Przemek Jedrzejczak
Błyskotliwy wyrok ;-)
Tak. Polska Temida konsekwentnie się stacza. Gratulacje.

Data: 2020-07-09 23:10:32
Autor: z
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 2020-07-09 o 19:40, Przemek Jedrzejczak pisze:
Tak. Polska Temida konsekwentnie się stacza. Gratulacje.

Masz rację. Blokowanie Ogórkowej, oszczerstwa Śpiewaka...

Data: 2020-07-10 17:28:41
Autor: radekp@konto.pl
Błyskotliwy wyrok ;-)
Thu, 9 Jul 2020 23:10:32 +0200, w
<5f0787c9$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-07-09 o 19:40, Przemek Jedrzejczak pisze:
> Tak. Polska Temida konsekwentnie się stacza. Gratulacje.
> Masz rację. Blokowanie Ogórkowej, oszczerstwa Śpiewaka...

:DDD

Data: 2020-07-10 13:37:28
Autor: radekp@konto.pl
Błyskotliwy wyrok ;-)
Thu, 9 Jul 2020 06:47:43 -0700 (PDT), w
<57d2dea9-cd61-4a07-ad37-6f4cfd0d5179o@googlegroups.com>, Przemek Jedrzejczak
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Sąd prawidłowo ustalił fakty, że kolumny uprz. nie było, kierowca sygnalizował
prawidłowo manewr itp. (zgodnie z tym co pisano w mediach, mimo że Szydło i
spółka nic nie widzieli, nic nie słyszeli).
Ale wniosek wysnuł z tego zaiste ciekawy.

Przypuszczam, że sędzia z tych bojących się nowej komuny i jakoś trzeba było
wybrnąć z sytuacji (a może biegły tak napisał i inaczej nie dało rady).

PS.
Ale złotą myśl Beci warto przytoczyć -- "gdyby nie opozycja, to sprawa nie
ciągnęłaby się tak długo". I tu się z Becią zgadzam, posżłoby szybko i sprawnie
;)

Data: 2020-07-10 17:11:54
Autor: Shrek
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 10.07.2020 o 13:37, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Niekoniecznie - ja walczę o przywrócenie żony do pracy po tym jak pisiory ją zwolniły na urlopie macierzyńskim. Młody zaraz do przedszkola idzie, a kolejny termin apelacji padł. Jak wygram w apelacji, to hurtowo idą kasacje do sądu najwyższego od kiedy się zmienił. Także wygląda na to, że mimo braku opozycji (no dobra jest RPO, ale wiele nie zmienił), sprawa będzie jakieś 4 - 5 lat do prawomocnego wyroku, a potem jeszcze wieczne nigdy w kasacji nadzwyczajnej. I to zwykła sprawa o przyrócenie do pracy, która powinna być w założeniu załatwiana od ręki, a skończy się na sądzie najwyższym. To tak jakby ktoś myślał, że sprawy TK, Sn są wydumane i zwykłego obywatela nie dotyczą - otóż jak podpadniesz pisowi, to stanowią one trzecią instancje pod pisią kontrolą.

--
Shrek

Data: 2020-07-10 17:30:02
Autor: radekp@konto.pl
Błyskotliwy wyrok ;-)
Fri, 10 Jul 2020 17:11:54 +0200, w <5f088538$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Niekoniecznie - ja walczę o przywrócenie żony do pracy po tym jak pisiory ją zwolniły na urlopie macierzyńskim. Młody zaraz do przedszkola

Chyba nie zrozumiałeś -- gdyby nie opozycja, to chłopaka szybko i sprawnie
namówiono by do przyznania się.
W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

Data: 2020-07-10 17:52:20
Autor: J.F.
Błyskotliwy wyrok ;-)
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a2hgf55jcv67vlnapjn8tdam5vsgeg52o@4ax.com...
> [...]

Chyba nie zrozumiałeś -- gdyby nie opozycja, to chłopaka szybko i sprawnie

Niekoniecznie - adwokatury jeszcze zlikwidowano, ani nie podporzadkowano.
A gdyby wladza chciala podporzadkowac ... to opozycja by nic nie zrobila, tzn protestowaliby, protestowali, a wladza i tak by swoje robila.

W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

No chyba, zeby zaproponowano warunkowe umorzenie.

J.

Data: 2020-07-11 10:22:27
Autor: Shrek
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 10.07.2020 o 17:30, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Nie sądzę - tak jak u mnie szybko nie rozstrszygnęli, że mają rację, tak tam by się to ciągnęło w nieskończoność.

--
Shrek

Data: 2020-07-11 14:29:27
Autor: radekp@konto.pl
Błyskotliwy wyrok ;-)
Sat, 11 Jul 2020 10:22:27 +0200, w
<5f0976c1$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> namówiono by do przyznania się.
> W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

Nie sądzę - tak jak u mnie szybko nie rozstrszygnęli, że mają rację, tak tam by się to ciągnęło w nieskończoność.

Tak, ale ty się postawiłeś.
Jemu by wytłumaczono, że nie warto.
Sam płaszczak informował, że się przyznał :)

Data: 2020-07-11 15:15:21
Autor: Shrek
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 11.07.2020 o 14:29, radekp@konto.pl pisze:

Tak, ale ty się postawiłeś.
Jemu by wytłumaczono, że nie warto.
Sam płaszczak informował, że się przyznał :)

No ale jednak się nie przyznał. A co do seby to nawet bez opozycji na raczej znalazłby się jakiś prawnik, który by chciał go reprezentować choćby dla reklamy. No chyba że mówisz o polsce pod rządami pis za 10 lat. Wtedy to pewnie co innego - w myśl mema "do tego się nie posuną > tam kurwa poszli".

--
Shrek

Data: 2020-07-10 18:06:27
Autor: z
Błyskotliwy wyrok ;-)
Zalazłeś Kaczyńskiemu za skórę. Musisz być przynajmniej z KODu ;-)

Data: 2020-07-10 18:17:28
Autor: Pete
Błyskotliwy wyrok ;-)
Hello, Shrek.
On 10.07.2020 17:11 you wrote:

> Niekoniecznie - ja walczę o przywrócenie żony do pracy po tym jak > pisiory ją zwolniły na urlopie macierzyńskim. Młody zaraz do > przedszkola idzie, a kolejny termin apelacji padł. Jak wygram w > apelacji, to hurtowo idą kasacje do sądu najwyższego od kiedy się > zmienił. Także wygląda na to, że mimo braku opozycji (no dobra jest > RPO, ale wiele nie zmienił), sprawa będzie jakieś 4 - 5 lat do > prawomocnego wyroku, a potem jeszcze wieczne nigdy w kasacji > nadzwyczajnej. I to zwykła sprawa o przyrócenie do pracy, która > powinna być w założeniu załatwiana od ręki, a skończy się na sądzie > najwyższym. To tak jakby ktoś myślał, że sprawy TK, Sn są wydumane i > zwykłego obywatela nie dotyczą - otóż jak podpadniesz pisowi, to > stanowią one trzecią instancje pod pisią kontrolą.

Walczysz w sądzie pracy?
Przecież maks co wywalczycie to przywrócenie do pracy i odszkodowanie za 3 miesiące pozostawania bez pracy. No chyba że sąd uzna że nie ma możliwości przywrócenia, to zostaną te 3 pensje.

--
Pete

Data: 2020-07-11 10:30:31
Autor: Shrek
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 10.07.2020 o 18:17, Pete pisze:

[...]

Nawet wtedy bym walczył dla zasady. Ale... zabawna historia - jak przywracasz zwolnioną w czasie urlopu macierzyńskiego, to... należy się za cały okres pozostawania bez pracy (minus okres pobierania zasiłku) u danego pracodawcy. Czyli jak wygram, to powinni zapłacić za każdy jeden miesiąc, tak jakby do pracy chodziła - bez premii oczywiście.

Oczywiście pisi twierdzą, że matek zatrudnionych w instytucji którą przejmują pod pretekstem zmiany nazwy kodeks pracy nie dotyczy, bo tak napisali przez przeoczenie w swojej ustawie. A inne ustawy, dyrektywy rady europy i konstytucje, są dla tych co wierzą w państwo prawa;)

--
Shrek

Data: 2020-07-10 18:05:02
Autor: z
Błyskotliwy wyrok ;-)
W dniu 2020-07-10 o 13:37, radekp@konto.pl pisze:
Przypuszczam, że sędzia z tych bojących się nowej komuny i jakoś trzeba było
wybrnąć z sytuacji

To są sędziowie którzy się tylko boją a nie są SKORUMPOWANI przez FASZYSTOWSKĄ WŁADZĘ? ;-)

Jeśli tacy są to nie powinni być sędziami jak boją się wydawać wyroki zgodnie ze swoim sumieniem.

Imię i nazwisko tego TCHÓRZA ;-)

Błyskotliwy wyrok ;-)