BACO !!!

Data: 2009-09-21 00:36:27
Autor: MH
BACO !!!
Dawnozem Ciem tu niwidzioł ... Zaniemógześ cyco ???!! Dyć fakt , nudnawo robi siem tu , bo pisiorki jakoby siem s grupy wykrusajom ..
Co niewtóre jeze dzisiej godoły , co kiedysik pobłondziły .... I Jarecka juz
nielubiom.. Łodezwij siem ...

MH

Data: 2009-09-21 08:54:07
Autor: cytryna
BACO !!!
[...]

Ahoy Baco, co robicie. A (n)ahoy ci to wiedzieć!

Data: 2009-09-21 13:16:53
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!!
[...]

JEZEM...!!! JEZEM...!!!
- witom ciem łokrutnie...!!!

Niezaglondołem tukej, bom na POLAGZE u Poznania łoscypki, lacie, wazechy i inkse
fyrlacki prezentowoł.
Straśniem wielu zaimteresowanych mioł i dlotego niezaduzo casu miołem....

A wiecorem...
- no wis jakto jest - hostemsem sem wynajołem i wielgie dutki wniom
zaimwestowołem, tomto wykozystywać musioł...

Pikno zec ztakom na jakomsik zupkem wiecorem sem pujść, a potem wymasować u
hotela siem pozwolić...
Godomci - pusty krengosłup łod poru dni mom, tak mie masowała...!!!

Godos, ze PISikuw coroz meni...?

- chmmm..., do psewidzynia to było...

Cekom ino, coby jesce robotem potraciły i ztych ich EMtsy, abo śtery ich
powyciepowały - potem sem pogodomy łokrutnie...

Aco uciebie, machnołeś sem łostatnio jakomsik nowom łorgietkiem...?

Data: 2009-09-21 18:13:06
Autor: MH
BACO !!!
> [...]

powyciepowały - potem sem pogodomy łokrutnie...

Aco uciebie, machnołeś sem łostatnio jakomsik nowom łorgietkiem...?

Witom Ciem Baco z wielgom uciechom !!!  Łod dwuch dzionków jezem w Łojcyźnie..
Zaś zem bywoł u skośnychgałów , alezem nicego sprośnego nieucynił , bom sem
synka zesobom wzion. Niek siem ucy cosik bizmesów łod starsego.. Zdjemcia
stamtond mozes sem połobzirać na N-K.

Powiados , homstemsem ześ wymolestowoł ....  Pinkna sprawa !!  Zamiesionc , tyz
bedem na łokrutnie nałukowych komgresach , to sem cheba ze dwie homstemsy
weznem. Tymcosem , piknie Ciem pozdrawiom ...

MH

--

BACO !!!