BACO !!!

Data: 2009-10-26 14:45:09
Autor: MH
BACO !!!
Łokrutne dziemki zakierpce !! Psepinkne , wygodne som , i ... nieślatujom !!

MH

Data: 2009-10-26 14:59:09
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!!
Łokrutne dziemki zakierpce !! Psepinkne , wygodne som , i ... nieślatujom !!

Takzem se tes i myśloł, zejak je łosobiście wyrychtujem, toi kum zadowolony
bedzie...

Codo ślatywanio, tom łokrutnie mocnych caruw uzył (śtery "zdrowaśki", jedyn
"łociecunas" i pińć racy "aniołpańcki" piknie nuciłem) i teroski tsymać siem
nazawse bedom...

Acotam Maryna nato, chcicy łodzaroz dostała...?

Data: 2009-10-26 22:19:36
Autor: MH
BACO !!!
> Łokrutne dziemki zakierpce !! Psepinkne , wygodne som , i ... nieślatujom !!

Takzem se tes i myśloł, zejak je łosobiście wyrychtujem, toi kum zadowolony
bedzie...

A juzem myśloł kumie , coześ sem ło mnie zabucył ...

Codo ślatywanio, tom łokrutnie mocnych caruw uzył (śtery "zdrowaśki", jedyn
"łociecunas" i pińć racy "aniołpańcki" piknie nuciłem) i teroski tsymać siem
nazawse bedom...

Hah , piknie tsymiom siem..  Jeze kiejbyś kwilkem znalozł coby łoprawić śpilki
mojej Maryny , tobym jom sradości cosik docinoł..

Acotam Maryna nato, chcicy łodzaroz dostała...?

Dostało , dostało !!!  Ino zem poćmoku ku izbie wlozł , to mnie psycisła !!
Nie kciało misiem , bom łod Hanusi , tej łod Wondusia dopiroco wrócił..

MH

--

BACO !!!